Spotify - brak dźwięku (Lubuntu)

Grafika, film, dźwięk.
Wilczy
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2017, 16:52
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.10
Środowisko graficzne: LXDE
Architektura: x86_64

Spotify - brak dźwięku (Lubuntu)

Post autor: Wilczy »

Hej, zainstalowałem spotify normalnie przez centrum oprogramowania, założyłem konto, wszystko w programie wygląda jak by działało poprawnie jednak gdy już wybiorę jakiś utwór do słuchania, po prawej stronie wczytuje się odtwarzacz, widać że leci utwór (pasek czasu), natomiast z głośników zupełna cisza. Z innych źródeł np. youtuba odtwarza normalnie więc to nie problem głośników. Czy ktoś miał może taki problem albo ma pomysł jak to rozwiązać?

Mój netbook to leciwy Toshiba NB550D (procek 2x1GHz, 4 GB RAM, reszta zintegrowane), system Lubuntu 16.10 na który przesiadłem się parę dni temu w poszukiwaniu alternatywy dla Windowsa, jestem w nim całkiem zielony. Forum przeszukałem ale nie znalazłem by ktoś miał taki problem. Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
mario_7
Administrator
Administrator
Posty: 8594
Rejestracja: 30 sie 2006, 13:11
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 20.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: Spotify - brak dźwięku (Lubuntu)

Post autor: mario_7 »

W przeglądarce dźwięk odtwarzany jest bezproblemowo?
Czy problem występuje też na koncie gościa?
Wilczy
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2017, 16:52
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.10
Środowisko graficzne: LXDE
Architektura: x86_64

Re: Spotify - brak dźwięku (Lubuntu)

Post autor: Wilczy »

W przeglądarce dźwięki są prawidłowo odtwarzane. Czy na koncie gościa to nie wiedziałem że można też korzystać bez logowania się więc nie potrafię narazię odpowiedzieć. Tak właściwie to ze względu na tą niesprawność już tą aplikację odinstalowałem, choć jeśli znalazło by się jakieś proste rozwiązanie to może dał bym jej jeszcze jedną szansę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Muzyka, filmy, zdjęcia, grafika”