Konfiguracja Apache2 i dostęp z zewnątrz

Instalacja i konfiguracja oprogramowania sieciowego.
kpietrek
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 52
Rejestracja: 16 cze 2011, 08:20
Płeć: Mężczyzna

Konfiguracja Apache2 i dostęp z zewnątrz

Post autor: kpietrek »

Witam

Nie wiem jak to ruszyć. Mam zainstalowany apache2, mysql, phpmyadmin na maszynie lokalnej. Po localhost mi chodzi ok. Początkowo nie widziałem stron z innego komputera tej sieci ale był zamknięty port 80. Po otwarciu portu już strona jest widoczna wewnątrz sieci. Teraz chciałbym pójść dalej i spowodować by ta strona była widoczna z zewnątrz. Na routerze mam zrobione przekierowanie portów.

Wydaje mi się, że może być przyblokowany dostęp w konfiguracji apache2 lub może firewall gdzieś jeszcze trzyma?? Jestem w tym temacie laikiem stąd prośba do Was o pomoc i w miarę możliwości poprowadzenie mnie za rękę by to uruchomić jak należy.

Podobny problem jest z SSH po LAN wszystko ok a na zewnątrz już nie :-(
Awatar użytkownika
enedil
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1352
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:54
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: i3
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Konfiguracja Apache2 i dostęp z zewnątrz

Post autor: enedil »

Szczerzem najłatwiej - https://ngrok.io
Dobrze jest, psiakrew, a kto powie, że nie, to go w mordę!

~moderatorzy
Adek124
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 12
Rejestracja: 05 sty 2017, 10:54
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Konfiguracja Apache2 i dostęp z zewnątrz

Post autor: Adek124 »