zte zxdsl 852 orange freedom

Neostrada, DialNet, Net24
loopin
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2010, 21:43
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 9.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

zte zxdsl 852 orange freedom

Post autor: loopin »

Wiem ze ten temat był już poruszany ale przez 2 dni poszukiwań nie znalazłem niczego co rozwiązuje mój problem. net i modem do niego mam taki jak napisałem w tytule zainstalowałem ubuntu wersję 9.10 do tego ubudsl_1.0.0.300-7karmic_i386.deb i net nadal nie działa. wyskoczył komunikat,,konfiguracja została zakończona, jednakże wystąpiły błędy-możliwe jest, ze nie uda się nawiązać połączenia. W takim przypadku wygeneruj log i skontaktuj się z nami..... nie zapomnij dołączyć loga. hm i z tym jest problem coto jest ten log i z kąd mam go wziąć. Doradźcie co mam dalej zrobić najlepiej w sposób jak najprostszy bo jestem początkujący z góry dzięki pozdrawiam
nowak_
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2009, 00:14
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 9.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: zte zxdsl 852 orange freedom

Post autor: nowak_ »

Witam
mam ten sam problem tyle że na neo. Jak uda ci się rozwiązać to napisz tutaj ;) ja też popracuje nad tym jutro
niktor112
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 14 maja 2010, 06:32
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 9.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: zte zxdsl 852 orange freedom

Post autor: niktor112 »

Ten log to można wygenerować klikając PPM na ikonę ubuDSL i wygeneruj raport. Jednak nie wiem czy coś to da, bo projekt ubudsl podobno padł.