Niestabilny codeblocks
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2012, 14:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 17.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Niestabilny codeblocks
Cześć!
Na codzień używam środowiska Code::Blocks, jednak po aktualizacji sytemu do 17.04 działa ono bardzo niestabilnie. Przy dużych projektach zrobienie czegokolwiek jest mordęgą.
Podobny problem miałem przy ubuntu 16.04, lecz wystarczyła aktualizacja codeblocksa. Teraz mam aktualną wersję i często nie działają przyciski, różne okna dialogowe i potrafi wywalić do pulpitu z niezapisanymi zmianami.
Miał ktoś podobny problem?
Na codzień używam środowiska Code::Blocks, jednak po aktualizacji sytemu do 17.04 działa ono bardzo niestabilnie. Przy dużych projektach zrobienie czegokolwiek jest mordęgą.
Podobny problem miałem przy ubuntu 16.04, lecz wystarczyła aktualizacja codeblocksa. Teraz mam aktualną wersję i często nie działają przyciski, różne okna dialogowe i potrafi wywalić do pulpitu z niezapisanymi zmianami.
Miał ktoś podobny problem?
- mario_7
- Administrator
- Posty: 8606
- Rejestracja: 30 sie 2006, 13:11
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 20.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Re: Niestabilny codeblocks
Jakieś logi? Coś w konsoli zostaje gdy program się samoistnie wyłączy?
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2012, 14:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 17.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Re: Niestabilny codeblocks
Np to:
Wtedy przestaje działać interface codeblocksa
Kod: Zaznacz cały
(codeblocks:17503): Gdk-CRITICAL **: IA__gdk_window_thaw_updates: assertion 'impl_window->update_freeze_count > 0' failed
(codeblocks:17503): Gdk-CRITICAL **: IA__gdk_window_thaw_updates: assertion 'impl_window->update_freeze_count > 0' failed
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2012, 14:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 17.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Re: Niestabilny codeblocks
Kod: Zaznacz cały
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Found 1 files:
- /home/piotr/TheGameOfLife/include/GameController.h
ClassBrowser::OnThreadEvent(): Updating class browser...
ClassBrowser::OnThreadEvent(): Class browser updated.
Reparsing when typing for editor /home/piotr/TheGameOfLife/include/GameController.h
NativeParser::OnParserStart(): Starting re-parsing for project 'TheGameOfLife'...
Project 'TheGameOfLife' parsing stage done (230 total parsed files, 9999 tokens in 0 minute(s), 0.000 seconds).
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Traversing '/home/piotr/TheGameOfLife/include' for: GameController.*
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Traversing ' - /home/piotr/TheGameOfLife/' for: GameController.*
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Found 1 files:
- /home/piotr/TheGameOfLife/include/GameController.h
ClassBrowser::OnThreadEvent(): Updating class browser...
Naruszenie ochrony pamięci (zrzut pamięci)
- mario_7
- Administrator
- Posty: 8606
- Rejestracja: 30 sie 2006, 13:11
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 20.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Re: Niestabilny codeblocks
Z dużym prawdopodobieństwem winne jest samo IDE - spróbuj nowszej wersji np. stąd: https://launchpad.net/~codeblocks-devs/ ... untu/daily
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości