Niestabilny codeblocks

Bash, C, C++, Java, PHP, Ruby, GTK, Qt i wiele innych - wszystko tutaj.
SchabMan
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 39
Rejestracja: 16 lut 2012, 14:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 17.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Kontakt:

Niestabilny codeblocks

Post autor: SchabMan » 24 maja 2017, 17:39

Cześć!
Na codzień używam środowiska Code::Blocks, jednak po aktualizacji sytemu do 17.04 działa ono bardzo niestabilnie. Przy dużych projektach zrobienie czegokolwiek jest mordęgą.
Podobny problem miałem przy ubuntu 16.04, lecz wystarczyła aktualizacja codeblocksa. Teraz mam aktualną wersję i często nie działają przyciski, różne okna dialogowe i potrafi wywalić do pulpitu z niezapisanymi zmianami.

Miał ktoś podobny problem?
Awatar użytkownika
mario_7
Administrator
Administrator
Posty: 6885
Rejestracja: 30 sie 2006, 13:11
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64

Re: Niestabilny codeblocks

Post autor: mario_7 » 26 maja 2017, 15:54

Jakieś logi? Coś w konsoli zostaje gdy program się samoistnie wyłączy?
Czytelnia - poczytaj, Google - poszukaj
SchabMan
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 39
Rejestracja: 16 lut 2012, 14:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 17.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Niestabilny codeblocks

Post autor: SchabMan » 28 maja 2017, 19:26

Np to:

Kod: Zaznacz cały

(codeblocks:17503): Gdk-CRITICAL **: IA__gdk_window_thaw_updates: assertion 'impl_window->update_freeze_count > 0' failed

(codeblocks:17503): Gdk-CRITICAL **: IA__gdk_window_thaw_updates: assertion 'impl_window->update_freeze_count > 0' failed
Wtedy przestaje działać interface codeblocksa
SchabMan
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 39
Rejestracja: 16 lut 2012, 14:15
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 17.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Niestabilny codeblocks

Post autor: SchabMan » 28 maja 2017, 19:43

Kod: Zaznacz cały

NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Found 1 files:
- /home/piotr/TheGameOfLife/include/GameController.h
ClassBrowser::OnThreadEvent(): Updating class browser...
ClassBrowser::OnThreadEvent(): Class browser updated.
Reparsing when typing for editor /home/piotr/TheGameOfLife/include/GameController.h
NativeParser::OnParserStart(): Starting re-parsing for project 'TheGameOfLife'...
Project 'TheGameOfLife' parsing stage done (230 total parsed files, 9999 tokens in 0 minute(s), 0.000 seconds).
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Traversing '/home/piotr/TheGameOfLife/include' for: GameController.*
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Traversing ' - /home/piotr/TheGameOfLife/' for: GameController.*
NativeParser::GetAllPathsByFilename(): Found 1 files:
- /home/piotr/TheGameOfLife/include/GameController.h
ClassBrowser::OnThreadEvent(): Updating class browser...
Naruszenie ochrony pamięci (zrzut pamięci)
I do pulpitu...
Awatar użytkownika
mario_7
Administrator
Administrator
Posty: 6885
Rejestracja: 30 sie 2006, 13:11
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64

Re: Niestabilny codeblocks

Post autor: mario_7 » 28 maja 2017, 20:48

Z dużym prawdopodobieństwem winne jest samo IDE - spróbuj nowszej wersji np. stąd: https://launchpad.net/~codeblocks-devs/ ... untu/daily
Czytelnia - poczytaj, Google - poszukaj
ODPOWIEDZ

Wróć do „Programowanie”