Eclipse i błąd: "the selection cannot be launched and there are no recent launches".

Bash, C, C++, Java, PHP, Ruby, GTK, Qt i wiele innych - wszystko tutaj.
kaczor_126
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Wersja Ubuntu: 14.04
Architektura: x86_64

Eclipse i błąd: "the selection cannot be launched and there are no recent launches".

Post autor: kaczor_126 »

Pomoże ktoś? Mam eclipse i przy próbie kompilacji wyskakuje mi taki błąd: the selection cannot be launched and there are no recent launches. Przeszukałem internet, ale wszystko po angielsku tłumaczą i dotyczy to javy albo androida, a ja chcę pod C.
Awatar użytkownika
enedil
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: i3
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Eclipse i błąd: "the selection cannot be launched and there are no recent launches".

Post autor: enedil »

http://stackoverflow.com/questions/20380792/eclipse-error-the-selection-cannot-be-launched-and-there-are-no-recent-launch pisze:
Eclipse can't work out what you want to run and since you've not run anything before, it can't try re-running that either.

Instead of clicking the green 'run' button, click the dropdown next to it and chose Run Configurations. On the Android tab, make sure it's set to your project. In the Target tab, set the tick box and options as appropriate to target your device. Then click Run. Keep an eye on your Console tab in Eclipse - that'll let you know what's going on. Once you've got your run configuration set, you can just hit the green 'run' button next time.

Sometimes getting everything to talk to your device can be problematic to begin with. Consider using an AVD (i.e. an emulator) as alternative, at least to begin with if you have problems. You can easily create one from the menu Window -> Android Virtual Device Manager within Eclipse.

To view the progress of your project being installed and started on your device, check the console. It's a panel within Eclipse with the tabs Problems/Javadoc/Declaration/Console/LogCat etc. It may be minimised - check the tray in the bottom right. Or just use Window/Show View/Console from the menu to make it come to the front. There are two consoles, Android and DDMS - there is a dropdown by its icon where you can switch.
Będę szczery - nie chciało mi się tłumaczyć. Ale tu masz wersję stworzoną przez Google Translate i lekko przeze mnie poprawioną:
Eclipse nie może rozpracować, co chcesz uruchomić, a ponieważ nic wcześniej nie uruchomiłeś, i, jako konsekwencja nie może spróbować ponownie uruchomionć.

Zamiast klikać zielony przycisk "Uruchom", kliknij listę rozwijaną obok niego i wybierz 'konfiguracje uruchamiania'. Na karcie Android, upewnij się, że jest on ustawiony do projektu. W karcie Cel ustawić pole wyboru i opcje, jak należy kierować urządzenia. Następnie kliknij przycisk Uruchom. Miej oko na kartę Konsola w Eclipse - pozwoli ci wiedzieć, co się dzieje. Gdy masz już zestaw konfiguracji uruchamiania, możesz po prostu wciskamy zielony przycisk "Uruchom" następnym razem.

Czasami się wszystko, aby porozmawiać z urządzenia może być problematyczne na początku. Rozważ zastosowanie AVD (czyli emulatora) jako alternatywy, przynajmniej na początku, jeśli masz problemy. Możesz łatwo stworzyć jedną z okna menu -> Menedżer urządzeń Android Wirtualna ciągu Eclipse.

Aby wyświetlić postęp projektu jest zainstalowany i uruchomiony na urządzeniu, sprawdzić konsolę. Jest to panel w Eclipse z kartami Problemy / Javadoc / Deklaracja / Console / LogCat itd. To może być zminimalizowane - sprawdź tacę w prawym dolnym rogu. Lub po prostu użyj okna / Pokaż Widok / konsoli z menu, aby dojść do przodu. Istnieją dwie konsole, Android i DDMS - jest rozwijana przez jego ikonę, gdzie można przełączać.

EDIT: Po Twojej poprawce, moja odpowiedź staje się z zasadzie bezużyteczna.

Oczywiście, Eclipse nie jest jedynym ani najlepszym IDE do C na Linuksie.
Prędzej wybrałbym:
Qt Creator
CLion
Vim
Emacs
Dobrze jest, psiakrew, a kto powie, że nie, to go w mordę!

~moderatorzy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Programowanie”