Jaka wersja ubuntu na msi u270??

Najmniejsze, najsłabsze, ale coraz bardziej popularne...
anioł2009
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2016, 17:57
Wersja Ubuntu: 14.04

Jaka wersja ubuntu na msi u270??

Post autor: anioł2009 »

Witam,
jestem laikiem w kwestii ubuntu.

Poszukuję czegoś lepszego do mojego MSI Wind U270. Zainstalowany na nim win 7 pro x64 laguje, strony zacinają sie podczas przewijania etc. Netbook ma proc amd apu E450, 4gb ddr3 ram i wbudowana karte grafiki amd 6320.
Zalezy mi na płynnej pracy w przeglądarce internetowej, korzystaniu ze skajpa, oglądaniu filmów na yt w hd i prostych gierek w przeglądarce.
Czy po instalacji np wersji 14.04.1 bedzie wszystko działac ? Kamera, mikrofon, usb, karta grafiki etc ???
Co ze sterownikami ??

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
yahoob3
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 443
Rejestracja: 01 lip 2013, 20:28
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Cinnamon
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Jaka wersja ubuntu na msi u270??

Post autor: yahoob3 »

W zasadzie powinno na tym pójść każdy Ubuntu, ale jeśli dotychczas korzystałeś z W7 proponuję Mint Cinamon 17.3.
Czy wszystko pójdzie przekonasz się uruchamiając system w trybie LIVE (uruchamiasz z płyty lub pendriva bez ingerencji w to co na dysku twardym się znajduje).
Przed instalacją poczytaj wątki dotyczące podziału dysku, i oczywiście zrób kopię zapasową Twoich plików.
Jakby coś pytaj.
Mint 20.1 Cinnamon, kern. 5.4; 64-bit na: Lenovo G500S z CPU Pent. 2020M 2.4 GHz*2; 6 GB RAM; GPU Intel+GeForce 720M; LU#586742;
Awatar użytkownika
valdi74
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 441
Rejestracja: 01 maja 2007, 12:58
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 20.04
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Poznań

Re: Jaka wersja ubuntu na msi u270??

Post autor: valdi74 »