[Steam] Counter Strike 1.6 - klatkujący obraz na nVidia v. 340 i v. 331

Gry, które działają natywnie na Linuksie.
chmiel00
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2014, 16:51
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 17.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Gdynia

[Steam] Counter Strike 1.6 - klatkujący obraz na nVidia v. 340 i v. 331

Post autor: chmiel00 » 09 paź 2014, 17:16

Witajcie. Kiedyś jak człowiek grał pod wine+nonsteam gra chulała aż miło. Problem natomiast jest taki, że na Ubuntu 14.04 + sterowniki instalowane ze strony v. 340 jak i poprzednie z listy "Dodatkowe sterowniki" tj. v. 331 przy graniu obraz klatkuje. Przy odpalonej grze w NVIDIA Xserver settings w informacjach o karcie pisze, że wykożystano 65% pamięci więc jakiś zapas jest, a gra swoją drogą wymagań nie ma dużych. Nie bardzo wiem jak sobie poradzić z rozwiązaniem problemu. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 09 paź 2014, 17:26 przez igotit4free, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem temat.
chmiel00
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2014, 16:51
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 17.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Gdynia

Re: [Steam] Counter Strike 1.6 - klatkujący obraz na nVidia v. 340 i v. 331

Post autor: chmiel00 » 24 paź 2017, 20:45

W steam włącz sobie monitor fps opcje->w grze-> licznik fps - będziesz miał świadomość na ilu fps hula. W opcjach gry -> video odznacz waiting for veryfical sync. Powinno działać ok
ODPOWIEDZ

Wróć do „Linuksowe”