Klient poczty Thunderbird nie ma opcji wyloguj.
Co ciekawe nawet wyłączenie komputera nie zamyka utworzonego połączenia do poczty.
Sposób sprawdzenia:
Po odebraniu poczty za pomocą tego programu zmykamy system. Na innym komputerze nie można się już ponownie zalogować do swojej skrzynki pocztowej przez bardzo długi czas.
Thunderbind brak opcji wyloguj
-
- Przyjaciel
- Posty: 6686
- Rejestracja: 20 sty 2009, 23:12
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Inne
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: pwd
Re: Thunderbind brak opcji wyloguj
Nigdy nie miał i nigdy mieć nie będzie. Nie jest to żaden webowy klient poczty.Sindronat pisze:Klient poczty Thunderbird nie ma opcji wyloguj.
Thunderbird nie jest programem, który nieustannie - tak jak jakieś programy do pobierania plików - podtrzymuje połączenie z serwerem. W zależności jak masz ustawione w ustawieniach danego konta, co jakiś czas (powiedzmy, że może to być co 1, 5, 10, 15 minut) wysyła zapytanie do serwera o pobranie wiadomości, a po otrzymaniu niezbędnych informacji jest zamykane.Sindronat pisze:Co ciekawe nawet wyłączenie komputera nie zamyka utworzonego połączenia do poczty.
Zatem nie sądzę, zwłaszcza, że komputer jest wyłączony, aby wina leżała po stronie Thunderbirda. Coś mi się wydaje, że problem leży po stronie dostawcy poczty i jednoczesnymi połączeniami z wielu urządzeń.
Do swoich testów możesz dołożyć kolejny. Przed wyłączeniem komputera, przełącz Thunderbirda do pracy w trybie Offline (opcja ta dostępna jest w menu Pliki).
O pomoc pytaj a forum, a nie przez PW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości