Thunderbind brak opcji wyloguj

Instalacja i konfiguracja oprogramowania sieciowego.
Sindronat
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 4
Rejestracja: 02 kwie 2009, 16:58
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 8.10
Środowisko graficzne: GNOME

Thunderbind brak opcji wyloguj

Post autor: Sindronat »

Klient poczty Thunderbird nie ma opcji wyloguj.
Co ciekawe nawet wyłączenie komputera nie zamyka utworzonego połączenia do poczty.
Sposób sprawdzenia:
Po odebraniu poczty za pomocą tego programu zmykamy system. Na innym komputerze nie można się już ponownie zalogować do swojej skrzynki pocztowej przez bardzo długi czas.
bear7
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 6686
Rejestracja: 20 sty 2009, 23:12
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: pwd

Re: Thunderbind brak opcji wyloguj

Post autor: bear7 »

Sindronat pisze:Klient poczty Thunderbird nie ma opcji wyloguj.
Nigdy nie miał i nigdy mieć nie będzie. Nie jest to żaden webowy klient poczty.
Sindronat pisze:Co ciekawe nawet wyłączenie komputera nie zamyka utworzonego połączenia do poczty.
Thunderbird nie jest programem, który nieustannie - tak jak jakieś programy do pobierania plików - podtrzymuje połączenie z serwerem. W zależności jak masz ustawione w ustawieniach danego konta, co jakiś czas (powiedzmy, że może to być co 1, 5, 10, 15 minut) wysyła zapytanie do serwera o pobranie wiadomości, a po otrzymaniu niezbędnych informacji jest zamykane.

Zatem nie sądzę, zwłaszcza, że komputer jest wyłączony, aby wina leżała po stronie Thunderbirda. Coś mi się wydaje, że problem leży po stronie dostawcy poczty i jednoczesnymi połączeniami z wielu urządzeń.

Do swoich testów możesz dołożyć kolejny. Przed wyłączeniem komputera, przełącz Thunderbirda do pracy w trybie Offline (opcja ta dostępna jest w menu Pliki).
O pomoc pytaj a forum, a nie przez PW.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sieci, serwery, Internet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości