zdjecia z telefonu Samsung

Miejsce przeznaczone na posty o Ubuntu w wersji dla urządzeń mobilnych.
hirszu89
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2016, 11:31
Płeć: Mężczyzna

zdjecia z telefonu Samsung

Post autor: hirszu89 »

witam wszystkich jestem nowicjuszem w systemie ubuntu mam za sobą dopiero 2 dni i ogólnie jestem zadowolony jedyne to problem mam ze zdjeciami jpeg z telefonu.
Wiec tak po podłączeniu telefonu samsung wyskakuje mi wybor sd card i phone wszysko ok znajduje folder ze zdjeciami i tu jest właśnie problem bo żeby zobaczyc które zdjecie jest ktore musze wrzucic na pulpit inaczej ani nieda sie otworzyć i nie widoczne są miniatury zdjec po wrzuceniu na pulpit normalnie jest miniatura zdjecia i da sie otworzyć, czy da sie przegladac zdjęcia normalnie przez pamięć telefonu albo karty sd??
omega79
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 116
Rejestracja: 26 sty 2008, 15:53
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: zdjecia z telefonu Samsung

Post autor: omega79 »

lata mijają , dystrybucje ubuntu też się zmieniają a ten sam problem pozostał :P
w 18.04 jest tak samo . :P
Awatar użytkownika
mario_7
Administrator
Administrator
Posty: 8594
Rejestracja: 30 sie 2006, 13:11
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 20.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: zdjecia z telefonu Samsung

Post autor: mario_7 »

Po podłączeniu Samsung Galaxy S9 co prawda nie ma miniaturek (i dobrze, bo ich załadowanie długo by trwało), ale da się otwierać i przeglądać zdjęcia bez kopiowania na dysk twardy.
omega79
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 116
Rejestracja: 26 sty 2008, 15:53
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: zdjecia z telefonu Samsung

Post autor: omega79 »

mario_7 pisze: 20 lip 2018, 21:10 ...ale da się otwierać i przeglądać zdjęcia bez kopiowania na dysk twardy.