[TEST] GTA: San Andreas + wine
- fatino
- Piegowaty Guziec
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 lip 2008, 10:29
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Nie wiem jak jest teraz ale jak grałem kiedyś wersja wine 1.0 + to gra strasznie przymulała niby dało się grać ale jednak troche dyskonfort się czuje. Sprzęt
Athlon 5200 + 2.6 GHz
2GB Ram 800
Galaxy Geforce 7300GT 256MB 605/1630 (oc)
Athlon 5200 + 2.6 GHz
2GB Ram 800
Galaxy Geforce 7300GT 256MB 605/1630 (oc)
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Ja mam podobnie, bowiem posiadam Athlona 3800+ (2.66 GHz), 2GB Ramu i GeForca 7300 512MB (Gigabyte) i gierka działa bynajmniej dziwnie. Rozdzielczość często zmienia się na jakąś wyjątkowo nietypową ale jak już zrobię na normalną, tj. 1024x768 to gra przycina jak porypana. Co ciekawe na Windowsie też miałem problem z tym tytułem.Athlon 5200 + 2.6 GHz
2GB Ram 800
Galaxy Geforce 7300GT 256MB 605/1630 (oc)
AsRock N68C-S, AMD Athlon II X2 240 2800MHz, 4GB DDR3 DC RAM, GeForce 9600GS 768MB, Nvidia HDA, WD SATA 500GB, Tracer Highlander 550W
- salemus
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 234
- Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 19.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Witam
Miałem to samo (przycinki GTA) ale wystarczy w winecfg wyłączyć obsługę shaderów i już gra śmiga płynnie
Miałem to samo (przycinki GTA) ale wystarczy w winecfg wyłączyć obsługę shaderów i już gra śmiga płynnie

GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
- fatino
- Piegowaty Guziec
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 lip 2008, 10:29
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Jaki masz sprzęt. Ja wyłączyłem shadery i dużego skoku wydajności nie zauważyłem.jedrzejczak pisze:Witam
Miałem to samo (przycinki GTA) ale wystarczy w winecfg wyłączyć obsługę shaderów i już gra śmiga płynnie
- Nowaczek
- Sędziwy Jeż
- Posty: 89
- Rejestracja: 19 sty 2009, 12:14
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Mnie to nie chce ruszyć. Wpisałem to do rejestru wyłączyłem pixel sheadary. Jak wpisuje to winedebug to mi pisze
Nie wiem co z tym fantem zrobić, Jak włączam to moje GTA to pokazuje sie logo GTA San Andreas i gra się wyłącza i zmienia rozdzielczośc na 640x480.
Kod: Zaznacz cały
wine: could not load L"C:\\windows\\system32\\gta_sa.exe": Module not found
- salemus
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 234
- Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 19.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Mam lapka z ubuntu 64-bity (kiedy grałem w GTA miałem 32-bitowy system)fatino pisze:Jaki masz sprzęt. Ja wyłączyłem shadery i dużego skoku wydajności nie zauważyłem.
Intel core 2 duo 2 GH
GeForce Go 7600
2 gb ram-u
zintegrowana karta dźwiękowa
Co dziwne pomimo że to laptop (więc i osiągi słabsze niż na desktopie) to ruszył mi Far Cry 2 (na najniższych ale zawsze


GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
- logos2000
- Sędziwy Jeż
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
sprawa jest naprawde dziwna, na 8.10 GTA3 smigalo dobrze, a na 9.04 sie tnie.
i dlaczego tak jest?
i dlaczego tak jest?
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
- salemus
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 234
- Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 19.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
A wersję wine zmieniałeś ???
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
- logos2000
- Sędziwy Jeż
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
mam obecnie najnowsza 1.1.21
wgralem 1.0.1 (takie jest w repozytorium orginalnie), nadal tak samo przycina
nie wiem czy to nie przypadkiem sprawa DirectXow, bo na tamtym 8.10 cos z tym kombinowalem, bo nie wydaje mi sie aby ta gra byla oparta na OpenGl
wgralem 1.0.1 (takie jest w repozytorium orginalnie), nadal tak samo przycina
nie wiem czy to nie przypadkiem sprawa DirectXow, bo na tamtym 8.10 cos z tym kombinowalem, bo nie wydaje mi sie aby ta gra byla oparta na OpenGl
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
- Nowaczek
- Sędziwy Jeż
- Posty: 89
- Rejestracja: 19 sty 2009, 12:14
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
A ma ktoś jakiś pomysł na to wyłączanie się? Moze mi ktoś powiedzieć jak to uruchomić przez to WINEDEBUG=-all ?
- logos2000
- Sędziwy Jeż
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
problem rozwiazany
wylaczylem "Trals" w opcjach grafiki, teraz gra dziala przyzwoicie.
niestety brak obrotu 360stopni bardzo utudnia zycie (a kojarze ze byl ten blad daawno temu zglaszany i chyba nawet jakis pacz byl na to)
wylaczylem "Trals" w opcjach grafiki, teraz gra dziala przyzwoicie.
niestety brak obrotu 360stopni bardzo utudnia zycie (a kojarze ze byl ten blad daawno temu zglaszany i chyba nawet jakis pacz byl na to)
Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
- e X t 7 3
- Przyjaciel
- Posty: 4943
- Rejestracja: 07 maja 2009, 23:34
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 21.10
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
w katalogu (rejestr windows) HKEY_CURRENT_USER/Sowtware/Wine/Direct3D/ powinniście wpisać następujące parametry, nie dość, że ładniej to znacznie szybciej (ale wymaga niezłej grafiki):
DirectDrawRenderer ustawiamy na opengl,
OffscreenRenderingMode na fbo,
PixelShaderMode na enabled,
VerteShaderMode na hardware,
VideoMemorySize u mnie (w stacjonarce GF 8800GTS 512 MB) na 512 - w zależności od grafiki
te ustawienia powodują, że np Call of Duty 4 działa u mnie z wszystkim maksa, średnio 50 FPS ale często dochodzi do 180-200 FPS
DirectDrawRenderer ustawiamy na opengl,
OffscreenRenderingMode na fbo,
PixelShaderMode na enabled,
VerteShaderMode na hardware,
VideoMemorySize u mnie (w stacjonarce GF 8800GTS 512 MB) na 512 - w zależności od grafiki
te ustawienia powodują, że np Call of Duty 4 działa u mnie z wszystkim maksa, średnio 50 FPS ale często dochodzi do 180-200 FPS

- logos2000
- Sędziwy Jeż
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2007, 16:15
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
skoruppa dzieki za rade, faktycznie teraz da sie krecic bohaterem w kolko, z tym ze w menu kursor tylko skacze w miejscu (nie da sie nic wybrac myszka) a w samej grze bohater caly czas biegnie do tylu ;] .....
edit:
juz nie biegnie do tylu, nie wiem czym to bylo spowodowane, menu mozna wybrac klawiatura, procz tego gra w pelni obslugiwana przez Wine, SUPER
edit:
juz nie biegnie do tylu, nie wiem czym to bylo spowodowane, menu mozna wybrac klawiatura, procz tego gra w pelni obslugiwana przez Wine, SUPER

Intel i5 , 2GB DDR3 RAM, Radeon 5770 1 GB Ubuntu 10.04
- pan_prezes
- Piegowaty Guziec
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 maja 2009, 18:03
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Kontakt:
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
GTA SA chodzi super płynnie na 9.04 bez żadnych zabiegów w playonlinux, uruchamia się o wiele szybciej niż w windowsie. 

Procesor: AMD Athlon x2 5600
Ram: 6 gB
Grafika: GF 9500GT 512
Ram: 6 gB
Grafika: GF 9500GT 512
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 mar 2009, 22:01
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 8.10
- Środowisko graficzne: GNOME
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
to sa zabezpieczenia płyt jakies na grach np. san andreas poniewarz sterowniki mam dobre nawet przy probie instalacji pokazuje sie ze mam najnowsza wersje sterow ,wiec co innego kazdy san andreas instaluje i mu dziala na ubuntu jedynie mi nie ,zreszta plytke kupilem niedawno to juz mogili jakies zabezpieczenia lepsze dac ze uruchamia sie tylko na windows
- ka_o_3991
- Przyjaciel
- Posty: 864
- Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
poniewarz

wątpię żeby ktokolwiek rozwijał GTA:SA, to już stara gra. Odpal z konsoli i pokaż co zwróci, bo wróżek to z tego co wiem nie mazreszta plytke kupilem niedawno to juz mogili jakies zabezpieczenia lepsze dac ze uruchamia sie tylko na windows

-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 mar 2009, 22:01
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 8.10
- Środowisko graficzne: GNOME
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Czesc ponownie konsola mi pokazuje takie cos takiego
//ka_o_3991: zrzuty z konsoli wpisujemy w tagach
Kod: Zaznacz cały
fixme:cursor:CURSORICON_LoadFromFile No support for .ani cursors.
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x111e,00007f8a),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x1126,00007f00),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x1136,00007f03),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x113e,00007f01),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x114e,00007f8,stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x115e,00007f86),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x116e,00007f83),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x117e,00007f85),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x118e,00007f82),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x119e,00007f84),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x11ae,00007f04),stub!
fixme:cursor:SetSystemCursor (0x11be,00007f02),stub!
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 8193 (SPI_SETFOREGROUNDLOCKTIMEOUT)
Kod: Zaznacz cały
[/color]
- Nowaczek
- Sędziwy Jeż
- Posty: 89
- Rejestracja: 19 sty 2009, 12:14
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Kontakt:
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Mam problem z
ponieważ jak to wpisuje i klikne Enter to pokazuje miWINEDEBUG=-all gta_sa.exe
Kod: Zaznacz cały
oem@oem-desktop:~$ WINEDEBUG=-all wine gta_sa.exe
wine: Unhandled page fault on write access to 0x00452000 at address 0x7bc4615f (thread 001b), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on write access to 0x00452000 in 32-bit code (0x7bc4615f).
Register dump:
CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
EIP:7bc4615f ESP:7ec5d680 EBP:7ec5d6a8 EFLAGS:00010202( - 00 - -RI1)
EAX:00000fff EBX:7bc914c4 ECX:00461106 EDX:00451000
ESI:0000007f EDI:00440000
Stack dump:
0x7ec5d680: 7ec5d734 00461000 7ec5d6a8 7b89cc8a
0x7ec5d690: ffffffff 00451000 00000044 7ee75110
0x7ec5d6a0: 00461000 00451000 7ec5d748 7ee7393c
0x7ec5d6b0: 00451000 00000080 00461008 00440000
0x7ec5d6c0: 00113f28 00000000 00000001 7ec5d738
0x7ec5d6d0: 7ec5d734 00113e28 004500e0 00001000
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
7 0xb7e284fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf in ntdll: addl %edi,0x0(%eax,%edx,1)
Modules:
Module Address Debug info Name (28 modules)
PE 450000- 462000 Deferred sfdrv01.sys
ELF 7b800000-7b93c000 Deferred kernel32<elf>
\-PE 7b820000-7b93c000 \ kernel32
ELF 7bc00000-7bcad000 Export ntdll<elf>
\-PE 7bc10000-7bcad000 \ ntdll
ELF 7bf00000-7bf03000 Deferred <wine-loader>
ELF 7eace000-7eb38000 Deferred msvcrt<elf>
\-PE 7eae0000-7eb38000 \ msvcrt
ELF 7eb38000-7eb4e000 Deferred hal<elf>
\-PE 7eb40000-7eb4e000 \ hal
ELF 7ec5f000-7ecc4000 Deferred rpcrt4<elf>
\-PE 7ec70000-7ecc4000 \ rpcrt4
ELF 7edd5000-7ee0e000 Deferred ntoskrnl<elf>
\-PE 7ede0000-7ee0e000 \ ntoskrnl
ELF 7ee0e000-7ee62000 Export advapi32<elf>
\-PE 7ee20000-7ee62000 \ advapi32
ELF 7ee62000-7ee76000 Export winedevice<elf>
\-PE 7ee70000-7ee76000 \ winedevice
ELF 7ee76000-7ee8e000 Deferred libnsl.so.1
ELF 7ee8e000-7ee97000 Deferred libnss_compat.so.2
ELF 7efc9000-7efee000 Deferred libm.so.6
ELF 7eff5000-7f000000 Deferred libnss_files.so.2
ELF b7cc5000-b7ccf000 Deferred libnss_nis.so.2
ELF b7cd0000-b7cd4000 Deferred libdl.so.2
ELF b7cd4000-b7e23000 Deferred libc.so.6
ELF b7e23000-b7e3b000 Export libpthread.so.0
ELF b7e4d000-b7f88000 Deferred libwine.so.1
ELF b7f8a000-b7fa6000 Deferred ld-linux.so.2
Threads:
process tid prio (all id:s are in hex)
00000008
00000009 0
0000000a
0000000b 0
0000000c
0000001a 0
00000019 0
00000013 0
00000012 0
0000000e 0
0000000d 0
0000000f
00000015 0
00000014 0
00000011 0
00000010 0
00000016 (D) C:\windows\system32\winedevice.exe
0000001b 0 <==
00000018 0
00000017 0
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
7 0xb7e284fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
wine: Unhandled page fault on write access to 0x00450178 at address 0x7ee68992 (thread 0022), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on write access to 0x00450178 in 32-bit code (0x7ee68992).
Register dump:
CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
EIP:7ee68992 ESP:7ec526b0 EBP:7ec52748 EFLAGS:00010246( - 00 -RIZP1)
EAX:004500d8 EBX:7ee6a110 ECX:00000000 EDX:00001000
ESI:004570bc EDI:00455000
Stack dump:
0x7ec526b0: 00455000 00001000 00000080 00000000
0x7ec526c0: 00113f28 00000000 00000001 7ec52738
0x7ec526d0: 7ec52734 00113e28 004500d8 00001000
0x7ec526e0: 00440000 00450000 004570bc 7bc34981
0x7ec526f0: 00000000 7ec52730 00110014 7bc3432f
0x7ec52700: 00110014 7bc914c4 7ec52748 7bc442ff
Backtrace:
=>0 0x7ee68992 in winedevice (+0x8992) (0x7ec52748)
1 0x7ee68feb in winedevice (+0x8feb) (0x7ec529e8)
2 0x7ee3ed37 in advapi32 (+0x2ed37) (0x7ec52a38)
3 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec52a48)
4 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec52ae8)
5 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec533d8)
6 0xb7dcf4fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec534c8)
0x7ee68992: movl $0x0,0xa0(%eax)
Modules:
Module Address Debug info Name (24 modules)
PE 450000- 458000 Deferred sfhlp02.sys
ELF 7b800000-7b93c000 Deferred kernel32<elf>
\-PE 7b820000-7b93c000 \ kernel32
ELF 7bc00000-7bcad000 Export ntdll<elf>
\-PE 7bc10000-7bcad000 \ ntdll
ELF 7bf00000-7bf03000 Deferred <wine-loader>
ELF 7ec54000-7ecb9000 Deferred rpcrt4<elf>
\-PE 7ec60000-7ecb9000 \ rpcrt4
ELF 7edca000-7ee03000 Deferred ntoskrnl<elf>
\-PE 7edd0000-7ee03000 \ ntoskrnl
ELF 7ee03000-7ee57000 Export advapi32<elf>
\-PE 7ee10000-7ee57000 \ advapi32
ELF 7ee57000-7ee6b000 Export winedevice<elf>
\-PE 7ee60000-7ee6b000 \ winedevice
ELF 7ee6b000-7ee76000 Deferred libnss_files.so.2
ELF 7ee76000-7ee8e000 Deferred libnsl.so.1
ELF 7ee8e000-7ee97000 Deferred libnss_compat.so.2
ELF 7efc9000-7efee000 Deferred libm.so.6
ELF 7eff6000-7f000000 Deferred libnss_nis.so.2
ELF b7c77000-b7c7b000 Deferred libdl.so.2
ELF b7c7b000-b7dca000 Deferred libc.so.6
ELF b7dca000-b7de2000 Export libpthread.so.0
ELF b7df4000-b7f2f000 Deferred libwine.so.1
ELF b7f31000-b7f4d000 Deferred ld-linux.so.2
Threads:
process tid prio (all id:s are in hex)
00000008
00000009 0
0000000a
0000000b 0
0000000c
00000021 0
0000001a 0
00000013 0
00000012 0
0000000e 0
0000000d 0
0000000f
00000015 0
00000014 0
00000011 0
00000010 0
0000001e (D) C:\windows\system32\winedevice.exe
00000022 0 <==
00000020 0
0000001f 0
Backtrace:
=>0 0x7ee68992 in winedevice (+0x8992) (0x7ec52748)
1 0x7ee68feb in winedevice (+0x8feb) (0x7ec529e8)
2 0x7ee3ed37 in advapi32 (+0x2ed37) (0x7ec52a38)
3 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec52a48)
4 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec52ae8)
5 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec533d8)
6 0xb7dcf4fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec534c8)
wine: Unhandled page fault on write access to 0x00454000 at address 0x7bc4615f (thread 0029), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on write access to 0x00454000 in 32-bit code (0x7bc4615f).
Register dump:
CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
EIP:7bc4615f ESP:7ec5d680 EBP:7ec5d6a8 EFLAGS:00010206( - 00 - RIP1)
EAX:00000fff EBX:7bc914c4 ECX:004622c0 EDX:00453000
ESI:00000078 EDI:00440000
Stack dump:
0x7ec5d680: 7ec5d734 004621c8 7ec5d6a8 7b89cc8a
0x7ec5d690: ffffffff 00453000 00000044 7ee75110
0x7ec5d6a0: 004621c8 00453000 7ec5d748 7ee7393c
0x7ec5d6b0: 00453000 00000078 004621d0 00440000
0x7ec5d6c0: 00113f28 00000000 00000001 7ec5d738
0x7ec5d6d0: 7ec5d734 00113e28 004500d0 00001000
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
7 0xb7e274fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf in ntdll: addl %edi,0x0(%eax,%edx,1)
Modules:
Module Address Debug info Name (28 modules)
PE 450000- 463000 Deferred sfvfs02.sys
ELF 7b800000-7b93c000 Deferred kernel32<elf>
\-PE 7b820000-7b93c000 \ kernel32
ELF 7bc00000-7bcad000 Export ntdll<elf>
\-PE 7bc10000-7bcad000 \ ntdll
ELF 7bf00000-7bf03000 Deferred <wine-loader>
ELF 7eace000-7eb38000 Deferred msvcrt<elf>
\-PE 7eae0000-7eb38000 \ msvcrt
ELF 7eb38000-7eb4e000 Deferred hal<elf>
\-PE 7eb40000-7eb4e000 \ hal
ELF 7ec5f000-7ecc4000 Deferred rpcrt4<elf>
\-PE 7ec70000-7ecc4000 \ rpcrt4
ELF 7edd5000-7ee0e000 Deferred ntoskrnl<elf>
\-PE 7ede0000-7ee0e000 \ ntoskrnl
ELF 7ee0e000-7ee62000 Export advapi32<elf>
\-PE 7ee20000-7ee62000 \ advapi32
ELF 7ee62000-7ee76000 Export winedevice<elf>
\-PE 7ee70000-7ee76000 \ winedevice
ELF 7ee76000-7ee8e000 Deferred libnsl.so.1
ELF 7ee8e000-7ee97000 Deferred libnss_compat.so.2
ELF 7efc9000-7efee000 Deferred libm.so.6
ELF 7eff5000-7f000000 Deferred libnss_files.so.2
ELF b7cc4000-b7cce000 Deferred libnss_nis.so.2
ELF b7ccf000-b7cd3000 Deferred libdl.so.2
ELF b7cd3000-b7e22000 Deferred libc.so.6
ELF b7e22000-b7e3a000 Export libpthread.so.0
ELF b7e4c000-b7f87000 Deferred libwine.so.1
ELF b7f89000-b7fa5000 Deferred ld-linux.so.2
Threads:
process tid prio (all id:s are in hex)
00000008
00000009 0
0000000a
0000000b 0
0000000c
00000028 0
0000001a 0
00000013 0
00000012 0
0000000e 0
0000000d 0
0000000f
00000015 0
00000014 0
00000011 0
00000010 0
00000025 (D) C:\windows\system32\winedevice.exe
00000029 0 <==
00000027 0
00000026 0
Backtrace:
=>0 0x7bc4615f LdrProcessRelocationBlock+0xbf() in ntdll (0x7ec5d6a8)
1 0x7ee7393c in winedevice (+0x393c) (0x7ec5d748)
2 0x7ee73feb in winedevice (+0x3feb) (0x7ec5d9e8)
3 0x7ee49d37 in advapi32 (+0x29d37) (0x7ec5da38)
4 0x7bc714ce call_thread_entry_point+0xe() in ntdll (0x7ec5da48)
5 0x7bc715f2 in ntdll (+0x615f2) (0x7ec5dae8)
6 0x7bc724a2 in ntdll (+0x624a2) (0x7ec5e3d8)
7 0xb7e274fb start_thread+0xcb() in libpthread.so.0 (0x7ec5e4c8)
wine: could not load L"C:\\windows\\system32\\gta_sa.exe": Module not found
Odp: [TEST] GTA: San Andreas + wine
Potwierdzam, mam ten sam problem co wyżej, sprawdzałem na wine od 1.1.14 do najnoweszej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości