Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Gry, które działają natywnie na Linuksie.
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: salemus »

Witam

Od niedawna jestem w posiadaniu wydania extra klasyki Unreal Antologia kupiłem głównie dla UT 2k4 ale jednak fajnie by było zagrać sobie też w te starsze części. Jednak spotkałem mały problem zaraz po włożeniu płyty, okazało się że jest to wersja która instaluje od razu wszystkie części a wszystko to spakowane w jeden widnowsowy instalator w wyniku czego nie działa żaden z instalatorów linuksowych. Grę kupiłem z przekonaniem że będzie działała ponieważ jest na stronie sklepu wupra (jest to wydanie jeszcze z platynowej kolekcji ale w pudełku jest to samo).
Stąd moje pytanie: czy ktoś wie jak zainstalować antologię Unreala ?? Za odpowiedź był bym dozgonnie wdzięczny.
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
wupra
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 463
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:29
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Unreal Antologia

Post autor: wupra »

salemus pisze:Witam

Od niedawna jestem w posiadaniu wydania extra klasyki Unreal Antologia kupiłem głównie dla UT 2k4 ale jednak fajnie by było zagrać sobie też w te starsze części. Jednak spotkałem mały problem zaraz po włożeniu płyty, okazało się że jest to wersja która instaluje od razu wszystkie części a wszystko to spakowane w jeden widnowsowy instalator w wyniku czego nie działa żaden z instalatorów linuksowych. Grę kupiłem z przekonaniem że będzie działała ponieważ jest na stronie sklepu wupra (jest to wydanie jeszcze z platynowej kolekcji ale w pudełku jest to samo).
Stąd moje pytanie: czy ktoś wie jak zainstalować antologię Unreala ?? Za odpowiedź był bym dozgonnie wdzięczny.
Gry które są w ofercie Wupra są przygotowane do działania pod Linuksem oraz posiadają wsparcie techniczne. Jeśli kupisz grę w innym sklepie to masz problem i musisz sobie radzić sam. Więc nie wiń mnie za to. Przecież to był twój wybór gdzie kupiłeś grę i kto na tym zarobił.
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

Też mam platynową kolekcję (starszą edycję, bez UT3). Zainstalowałem ją pod Windows, skopiowałem pliki do osobnych katalogów (z przeznaczeniem do uruchamiania po Linuksem właśnie), a następnie dokopiowałem do nich rozpakowane instalatory (opcja --noexec --keep) linuksowych wersji.

Działa jak trzeba. W Twoim wypadku nie widzę innego wyjścia jak:
1) zainstalować z poziomu WINE albo
2) próbować wyrwać pliki z archiwów instalacyjnych (CAB extractor?)
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
jury
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 16
Rejestracja: 13 lis 2009, 22:12
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 9.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: jury »

ja też mam tą wersję Platynową Unreala i po instalacji przez wine na Fedora 11 i Ubuntu 9.10 nie stwarza najmniejszych problemów :) jest to jedna z niewielu gier które mi działają pod Linuksem bez jakichkolwiek zgrzytów, wystarczy ją zainstalować i grać :)
--
jury
"how far can they control my mind"
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

[r4]: Czy mógłbyś nieco jaśniej napisać jak zainstalować ut z antologii? Zainstalowałem gre pod wine i przekopiowałem katalog z grą do folderu /usr/local/games/ut. Uruchomilem instalator z opcjami --noexec --keep i pojawil sie folder z plikami instalacyjnymi. Gdzie to teraz wszystko przekopiowac? Czy do folderu z gra?

BTW: Od dziś w Biedronce jest promocja na gry i Unreal Antologia jest za 9,99zł.
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

Oczywiście nie wszystko z tego rozpakowanego katalogu jest Ci potrzebne -- zajrzę do tego w domu i powiem Ci co i jak (chyba że wcześniej wkleisz mi listę plików, które Ci się rozpakowały).

Zwróć uwagę, że folder UT i UT2k4 zawiera podkatalogi. Binarki lecą do podkatalogu System. Do tego masz jeszcze łaty (w postaci linuksowych instalatorów), które dołożą Ci mapy, tekstury i biblioteki, wszystko do odpowiednich katalogów (biblioteki znów do System).
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

Użyłem instalatora unreal.tournament_436-multilanguage.goty, bo na pudełku z unreala widnieje, że UT jest w wersji Game Of The Year. Oto lista plików jaka sie wypakowała:

Kod: Zaznacz cały

drwxr-xr-x 3 root root    4096 2005-03-01 10:04 bin
-rw-r--r-- 1 root root  125160 2000-11-11 02:36 Credits.tar.gz
-rw-r--r-- 1 root root 2234199 2000-11-29 21:24 data.tar.gz
-rw-r--r-- 1 root root  687340 2000-11-29 21:24 NetGamesUSA.com.tar.gz
-rw-r--r-- 1 root root    4103 2000-11-11 02:36 OpenGL.ini.tar.gz
-rw-r--r-- 1 root root    4135 2004-09-14 01:38 OpenGL_S3TC.ini.tar.gz
-rw-r--r-- 1 root root    1505 2005-03-01 11:18 README
-rw-r--r-- 1 root root    6093 2000-11-17 02:19 README.Loki
drwxr-xr-x 5 root root    4096 2005-03-05 12:05 setup.data
-rwxr-xr-x 1 root root    6852 2004-12-24 14:43 setup.sh
-rw-r--r-- 1 root root   53816 2004-09-01 13:23 UT436-OpenGLDrv-Linux-090602.tar.gz
-rw-r--r-- 1 root root    8948 2000-10-26 23:23 ut.xpm
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

Zajrzyj do archiwów tar.gz i zorientuj się, co zawierają.

Tylko jeden z OpenGL.ini* będzie Cię interesował (zapewne chodzi o tryb z włączoną i wyłączoną kompresją tekstur).

Miejsce docelowe dodatkowo można znaleźć pewnie w pliku setup.sh -- zajrzyj tam.

Zrobię Ci listing gdy będę mógł, z mojego folderu UT.
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

Wypakowalem pliki i poprzenosilem je do odpowiednich katalogow. Z tego co widzialem to teraz musze odpalic skrypt ktory wypakuje mapy. Nie wiem gdzie dokladnie mam umiescic binarki ut oraz ucc. W katalogu glownym czy w System tzn. np. ścieżka/ut/System/ut oraz ścieżka/ut/System/ucc?
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

Wrzuć do katalogu System.

W załączniku dorzucam moją strukturę katalogów.
Załączniki
filelist.txt.bz2
(5.44 KiB) Pobrany 102 razy
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

Gra działa i uruchamia się w okienku. Jako renderer ustawiłem SDLGLDrv.SDLGLRenderDevice. Niestety obraz jest bardzo ciemny i prawie nic nie widać. Oto UnrealTournament.ini:

Kod: Zaznacz cały

[url]
Protocol=unreal
ProtocolDescription=Unreal Protocol
Name=Gracz
Map=Index.unr
LocalMap=CityIntro.unr
Host=
Portal=
MapExt=unr
SaveExt=usa
Port=7777
Class=Botpack.TMale1

[FirstRun]
FirstRun=436

[PackageRemap]
UnrealShare=UnrealI

[Engine.Engine]
GameRenderDevice=SDLGLDrv.SDLGLRenderDevice
AudioDevice=Audio.GenericAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=UTMenu.UTConsole
Language=pol
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
WindowedRenderDevice=SDLGLDrv.SDLGLRenderDevice
RenderDevice=SDLGLDrv.SDLGLRenderDevice
DefaultGame=Botpack.DeathMatchPlus
DefaultServerGame=Botpack.DeathMatchPlus
ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CdPath=H:

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=../Save
CachePath=../Cache
CacheExt=.uxx
Paths=../System/*.u
Paths=../Maps/*.unr
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Music/*.umx
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevSound
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=4
UseSound=True
ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=unreal.epicgames.com MasterServerPort=27900
ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=master0.gamespy.com MasterServerPort=27900
ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=master.mplayer.com MasterServerPort=27900
ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=SoldierSkins
ServerPackages=CommandoSkins
ServerPackages=FCommandoSkins
ServerPackages=SGirlSkins
ServerPackages=BossSkins
ServerPackages=Botpack
ServerPackages=MultiMesh
ServerPackages=Relics
ServerPackages=EpicCustomModels
ServerPackages=TCowMeshSkins
ServerPackages=TNaliMeshSkins
ServerPackages=TSkMSkins
ServerPackages=De

[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
WindowedColorBits=16
FullscreenViewportX=640
FullscreenViewportY=480
FullscreenColorBits=16
Brightness=0.500000
MipFactor=1.000000
UseDirectDraw=True
UseJoystick=False
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
CurvedSurfaces=False
LowDetailTextures=False
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
SlowVideoBuffering=True
DeadZoneXYZ=True
DeadZoneRUV=False
InvertVertical=False
ScaleXYZ=1000.0
ScaleRUV=2000.0
MinDesiredFrameRate=30.0
Decals=True
NoDynamicLights=False

[XDrv.XClient]
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
WindowedColorBits=16
FullscreenViewportX=640
FullscreenViewportY=480
FullscreenColorBits=16
Brightness=0.500000
MipFactor=1.000000
SlowVideoBuffering=False
StartupFullscreen=True
CurvedSurfaces=False
CaptureMouse=True
LowDetailTextures=False
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
DeadZoneXYZ=True
DeadZoneRUV=False
InvertVertical=False
ScaleXYZ=1000.0
ScaleRUV=2000.0
MinDesiredFrameRate=30.0

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=2600
ConfiguredLanSpeed=20000

[Audio.GenericAudioSubsystem]
UseFilter=True
UseSurround=False
UseStereo=True
UseCDMusic=False
UseDigitalMusic=False
UseSpatial=False
UseReverb=False
Use3dHardware=False
LowSoundQuality=False
ReverseStereo=False
Latency=40
OutputRate=22050Hz
Channels=16
MusicVolume=160
SoundVolume=200
AmbientFactor=0.7

[Galaxy.GalaxyAudioSubsystem]
UseDirectSound=True
UseFilter=True
UseSurround=False
UseStereo=True
UseCDMusic=False
UseDigitalMusic=True
UseSpatial=False
UseReverb=True
Use3dHardware=False
LowSoundQuality=False
ReverseStereo=False
Latency=40
OutputRate=22050Hz
EffectsChannels=16
DopplerSpeed=9000.000000
MusicVolume=160
SoundVolume=200
AmbientFactor=0.700000

[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=150.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=20000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload

[IpDrv.HTTPDownload]
RedirectToURL=
ProxyServerHost=
ProxyServerPort=3128
UseCompression=True

[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=Botpack.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60

[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=Another UT Server
ShortName=UT Server
AdminName=
AdminEmail=
Region=0
MOTDLine1=
MOTDLine2=
MOTDLine3=
MOTDLine4=

[IpDrv.TcpipConnection]
SimPacketLoss=0
SimLatency=0

[IpServer.UdpServerQuery]
GameName=ut

[IpDrv.UdpBeacon]
DoBeacon=True
BeaconTime=0.50
BeaconTimeout=5.0
BeaconProduct=ut

[SoftDrv.SoftwareRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=False
Coronas=False
HighDetailActors=False
HighResTextureSmooth=True
LowResTextureSmooth=False
FastTranslucency=True

[GlideDrv.GlideRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailBias=-1.500000
RefreshRate=60Hz
DetailTextures=True
FastUglyRefresh=False
ScreenSmoothing=True
Resolution=Default

[MetalDrv.MetalRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailTextures=False

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=False
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailTextures=True

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=False
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
UseMipmapping=True
UseTrilinear=False
UseMultitexture=True
UsePageFlipping=True
UsePalettes=True
UseFullscreen=True
UseGammaCorrection=True
DetailTextures=False
Use3dfx=False
UseTripleBuffering=True
UsePrecache=True
Use32BitTextures=False

[SglDrv.SglRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=False
ShinySurfaces=False
Coronas=True
HighDetailActors=False
ColorDepth=16
DetailTextures=False
FastUglyRefresh=False
TextureDetailBias=Near
VertexLighting=False

[Editor.EditorEngine]
UseSound=True
CacheSizeMegs=6
GridEnabled=True
SnapVertices=True
SnapDistance=10.000000
GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
RotGridEnabled=True
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FovAngleDegrees=90.000000
GodMode=True
AutoSave=False
AutoSaveTimeMinutes=5
AutoSaveIndex=6
C_WorldBox=(R=0,G=0,B=107,A=0)
C_GroundPlane=(R=0,G=0,B=63,A=0)
C_GroundHighlight=(R=0,G=0,B=127,A=0)
C_BrushWire=(R=255,G=63,B=63,A=0)
C_Pivot=(R=0,G=255,B=0,A=0)
C_Select=(R=0,G=0,B=127,A=0)
C_AddWire=(R=127,G=127,B=255,A=0)
C_SubtractWire=(R=255,G=192,B=63,A=0)
C_GreyWire=(R=163,G=163,B=163,A=0)
C_Invalid=(R=163,G=163,B=163,A=0)
C_ActorWire=(R=127,G=63,B=0,A=0)
C_ActorHiWire=(R=255,G=127,B=0,A=0)
C_White=(R=255,G=255,B=255,A=0)
C_SemiSolidWire=(R=127,G=255,B=0,A=0)
C_NonSolidWire=(R=63,G=192,B=32,A=0)
C_WireGridAxis=(R=119,G=119,B=119,A=0)
C_ActorArrow=(R=163,G=0,B=0,A=0)
C_ScaleBox=(R=151,G=67,B=11,A=0)
C_ScaleBoxHi=(R=223,G=149,B=157,A=0)
C_Mover=(R=255,G=0,B=255,A=0)
C<div style="border: solid 2px #000; background: #000000; color: #fff; width: 380px; margin: 0 auto; text-align: center; font-weight: bold; padding: 10px; -moz-border-radius: 1em; -webkit-border-radius: 1em;"><ins style="text-decoration: none;">Temat został zablokowany z powodu porażającej <a href="http://bykom-stop.avx.pl/" style="color: #ff0000">ORTOGRAFII</a>
Zainstaluj słownik ortograficzny do przeglądarki, aby uniknąć problemów z poprawną pisownią</ins></div>hoBackground=(R=163,G=163,B=163,A=0)
C_Current=(R=0,G=0,B=0,A=0)
C_BrushVertex=(R=0,G=0,B=0,A=0)
C_BrushSnap=(R=0,G=0,B=0,A=0)
C_Black=(R=0,G=0,B=0,A=0)
C_Mask=(R=0,G=0,B=0,A=0)
C_WireBackground=(R=0,G=0,B=0,A=0)
C_ZoneWire=(R=0,G=0,B=0,A=0)
EditPackages=Core
EditPackages=Engine
EditPackages=Editor
EditPackages=UWindow
EditPackages=Fire
EditPackages=IpDrv
EditPackages=UWeb
EditPackages=UBrowser
EditPackages=UnrealShare
EditPackages=UnrealI
EditPackages=UMenu
EditPackages=IpServer
EditPackages=Botpack
EditPackages=UTServerAdmin
EditPackages=UTMenu
EditPackages=UTBrowser

[UMenu.UnrealConsole]
RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
UWindowKey=IK_Esc
ShowDesktop=True

[UMenu.UMenuMenuBar]
ShowHelp=True
GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu
ModMenuClass=UMenu.UMenuModMenu

[Botpack.ChallengeBotInfo]
Difficulty=1

[Botpack.DeathMatchPlus]
bNoviceMode=True
bHardCoreMode=True
bUseTranslocator=False
bCoopWeaponMode=False

[Botpack.CTFGame]
bUseTranslocator=True
bCoopWeaponMode=True
GoalTeamScore=3

[Botpack.Domination]
bDumbDown=True
bUseTranslocator=True
bCoopWeaponMode=True
GoalTeamScore=100

[Botpack.Assault]
bUseTranslocator=False
bCoopWeaponMode=True

[Botpack.TeamGamePlus]
bBalanceTeams=True
GoalTeamScore=30
bPlayersBalanceTeams=True

[Engine.GameInfo]
bLowGore=False
bVeryLowGore=False
bMuteSpectators=False
bNoCheating=True
bAllowFOV=False
bExternalBatcher=False
AutoAim=0.930000
GameSpeed=1.000000
MaxSpectators=2
AdminPassword=
GamePassword=
MaxPlayers=16
IPPolicies[0]=ACCEPT,*
IPPolicies[1]=
IPPolicies[2]=
IPPolicies[3]=
IPPolicies[4]=
IPPolicies[5]=
IPPolicies[6]=
IPPolicies[7]=
IPPolicies[8]=
IPPolicies[9]=
IPPolicies[10]=
IPPolicies[11]=
IPPolicies[12]=
IPPolicies[13]=
IPPolicies[14]=
IPPolicies[15]=
IPPolicies[16]=
IPPolicies[17]=
IPPolicies[18]=
IPPolicies[19]=
IPPolicies[20]=
IPPolicies[21]=
IPPolicies[22]=
IPPolicies[23]=
IPPolicies[24]=
IPPolicies[25]=
IPPolicies[26]=
IPPolicies[27]=
IPPolicies[28]=
IPPolicies[29]=
IPPolicies[30]=
IPPolicies[31]=
IPPolicies[32]=
IPPolicies[33]=
IPPolicies[34]=
IPPolicies[35]=
IPPolicies[36]=
IPPolicies[37]=
IPPolicies[38]=
IPPolicies[39]=
IPPolicies[40]=
IPPolicies[41]=
IPPolicies[42]=
IPPolicies[43]=
IPPolicies[44]=
IPPolicies[45]=
IPPolicies[46]=
IPPolicies[47]=
IPPolicies[48]=
IPPolicies[49]=
ServerLogName=server.log
bLocalLog=True
bWorldLog=True
bBatchLocal=False
DemoBuild=0
DemoHasTuts=0

[UnrealShare.UnrealGameOptionsMenu]
bCanModifyGore=True

[UBrowser.UBrowserMainClientWindow]
LANTabName=UBrowserLAN
ServerListNames[0]=UBrowserUT
ServerListNames[1]=UBrowserLAN
ServerListNames[2]=UBrowserPopulated
ServerListNames[3]=UBrowserDeathmatch
ServerListNames[4]=UBrowserTeamGames
ServerListNames[5]=UBrowserCTF
ServerListNames[6]=UBrowserDOM
ServerListNames[7]=UBrowserAS
ServerListNames[8]=UBrowserLMS
ServerListNames[9]=UBrowserAll
ServerListNames[10]=None
ServerListNames[11]=None
ServerListNames[12]=None
ServerListNames[13]=None
ServerListNames[14]=None
ServerListNames[15]=None
ServerListNames[16]=None
ServerListNames[17]=None
ServerListNames[18]=None
ServerListNames[19]=None

[UBrowserUT]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserLAN]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserLocalFact,BeaconProduct=ut
URLAppend=?LAN
AutoRefreshTime=10
bNoAutoSort=True

[UBrowserPopulated]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,MinPlayers=1,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserDeathmatch]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=DeathMatchPlus,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserTeamGames]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=TeamGamePlus,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserCTF]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=CTFGame,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserDOM]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=Domination,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserAS]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=Assault,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserLMS]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact,SupersetTag=UBrowserAll,GameType=LastManStanding,bCompatibleServersOnly=True

[UBrowserAll]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserGSpyFact,MasterServerAddress=unreal.epicgames.com,MasterServerTCPPort=28900,Region=0,GameName=ut
ListFactories[1]=UBrowser.UBrowserGSpyFact,MasterServerAddress=master0.gamespy.com,MasterServerTCPPort=28900,Region=0,GameName=ut
bHidden=True
bFallbackFactories=True

[UTMenu.UTMultiplayerMenu]
OnlineServices[0]=LOCALIZE,MPlayer
OnlineServices[1]=LOCALIZE,Heat
OnlineServices[2]=LOCALIZE,WON

[UTMenu.UTLadder]
bGOTY=true

[UWeb.WebServer]
Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
ApplicationPaths[1]=/images
DefaultApplication=0
bEnabled=False

[UBrowser.UBrowserHTTPClient]
ProxyServerAddress=
ProxyServerPort=

[UTServerAdmin.UTServerAdmin]
AdminUsername=admin
AdminPassword=admin

[SDLDrv.SDLClient]
ScaleJBY=0.000000
ScaleJBX=0.000000
ScaleV=0.000000
ScaleU=0.000000
ScaleR=0.000000
ScaleZ=0.000000
ScaleY=0.000000
ScaleX=0.000000
JoystickNumber=0
CaptureMouse=False
InvertVertical=False
DeadZoneV=False
DeadZoneU=False
DeadZoneR=False
DeadZoneZ=False
DeadZoneY=False
DeadZoneX=False
UseJoystick=False
SlowVideoBuffering=False
StartupFullscreen=False
ParticleDensity=0
NoFractalAnim=False
NoDynamicLights=False
Decals=False
MinDesiredFrameRate=0.000000
NoLighting=False
ScreenFlashes=False
SkinDetail=High
TextureDetail=High
CurvedSurfaces=False
Brightness=0.000000
MipFactor=0.000000
FullscreenColorBits=0
FullscreenViewportY=0
FullscreenViewportX=0
WindowedColorBits=16
WindowedViewportY=600
WindowedViewportX=800

[Botpack.UTIntro]
CityIntroHUDClass=
bNoMonsters=False
bHumansOnly=False
bCoopWeaponMode=False
bClassicDeathMessages=False

[UMenu.UMenuRootWindow]
GUIScale=1.000000
LookAndFeelClass=UMenu.UMenuBlueLookAndFeel

[UTMenu.UTConsole]
SpeechKey=86
SavedPasswords[0]=
SavedPasswords[1]=
SavedPasswords[2]=
SavedPasswords[3]=
SavedPasswords[4]=
SavedPasswords[5]=
SavedPasswords[6]=
SavedPasswords[7]=
SavedPasswords[8]=
SavedPasswords[9]=
RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
MouseScale=0.600000
ShowDesktop=True
bShowConsole=False
UWindowKey=IK_None

[UWindow.WindowConsole]
ConsoleKey=192
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

Poniżej mój konfig (z katalogu ~/.loki/ut/System).

Zwróć uwagę na regulację jasności

Kod: Zaznacz cały

UseGammaExtension=1
UseModulatedGamma=1
inaczej będzie ciężko... chyba że użyjesz przed odpaleniem gry

Kod: Zaznacz cały

xgamma -gamma 2
, a potem

Kod: Zaznacz cały

xgamma -gamma 1
Pamiętaj też, że trochę się tym bawiłem i mam parę różnych wersji bibliotek OpenGL do UT :)
Załączniki
UnrealTournament.ini.tar.bz2
(5.7 KiB) Pobrany 100 razy
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

Dzięki wielkie za pomoc! Wkońcu gra działa poprawnie. Jutro będe próbował odpalić Unreal Gold.
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

Super! Koniecznie daj znać jeśli uda Ci się odpalić Unreala -- mnie się nie udało :P

Teoretycznie wersja z antologii używa nowocześniejszego silnika Unreal Tournament, ale samo kopiowanie plików to chyba trochę za mało, żeby uruchomić cały ten interes :)
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

Po wielkich bojach udalo mi sie uruchomić natywnie Unreal Gold z polskiej Unreal Antologii. Ponieważ polska edycja znacząco różni się od edycji zagranicznych nie jest możliwe użycie żadnego zautomatyzowanego instalatora od Loki.

Po kilkunastu godzinach spędzonych na próbach i błędach przygotowałem paczkę która umożliwi na prostą instalację gry na linuksie. W środku paczki znajduje się instrukcja. Niestety pierwszym krokiem jest instalacja gry pod Wine, ponieważ nie ma możliwości wypakowania gry z plików bin jakie są na płycie DVD. Do uruchomienia gry potrzebne jest posiadanie działającego Unreal Tournament.
http://ul.to/69wma4

Wkrótce przygotuje paczkę instalacyjna Unreal Tournament.
homanTG
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2006, 23:58
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: homanTG »

anthrax pisze:Po wielkich bojach udalo mi sie uruchomić natywnie Unreal Gold z polskiej Unreal Antologii. Ponieważ polska edycja znacząco różni się od edycji zagranicznych nie jest możliwe użycie żadnego zautomatyzowanego instalatora od Loki.

Po kilkunastu godzinach spędzonych na próbach i błędach przygotowałem paczkę która umożliwi na prostą instalację gry na linuksie. W środku paczki znajduje się instrukcja. Niestety pierwszym krokiem jest instalacja gry pod Wine, ponieważ nie ma możliwości wypakowania gry z plików bin jakie są na płycie DVD. Do uruchomienia gry potrzebne jest posiadanie działającego Unreal Tournament.
http://ul.to/69wma4

Wkrótce przygotuje paczkę instalacyjna Unreal Tournament.
próbuję w/g twej paczki ale za chiny ludowe mi nie działa przy uruchomieniu Install.sh oczywiście przez sudo wyskakuje mi coś takiego:
Linking UT Music
ln: cel `Music/' nie jest katalogiem: No such file or directory

i dla kolejnych katalogów też to wyskakuje, a tak jak w instrukcji skopiowałem zawartość unreal turnament do /usr/local/games/ut wygląda tak jakby tam tego nie było, normalnie zgłupiałem, bawiłem się też z uprawnieniami i nic
Najbardziej kochamy to co zdobyliśmy z największym trudem.

Kompleksowe usługi remontowe, aranżacje ogrodów, płoty i bramy kute. Stawiamy na jakość !!!
www.rem-kost.tm.pl
tel. 661223940
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

Popełniłem błąd. Skypt powienien się znajdować bezpośrednio w katalogu z grą. Przenieś go z katalogu Install o poziom wyżej tj. do katalogu unrealgold i wtedy odpal. Jutro poprawie paczkę.

edit: Poprawiona paczka. http://ul.to/e6ncml
bogaczew
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 211
Rejestracja: 13 gru 2006, 21:12
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Kontakt:

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: bogaczew »

ile klatek i w jakiej rozdzielczości macie w pierwszym unreal? niby mam 13cośtam, ale mam wrażenie mało płynnego ruchu. nie wiem czy mi się wydaje, czy warto coś z tym kombinować
anthrax
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 201
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: anthrax »

U mnie gra działa płynnie. Problem bierze się stąd, że zapewne uruchomiłeś grę na domyślnym konfigu. W opcjach gry nie ma wiele możliwości zmiany parametrów grafiki. Trzeba to zrobić ręcznie w pliku konfiguracyjnym. W internecie jest mnóstwo porad na temat konfiguracji grafiki w unreal gold oraz unreal tournament pod linuksem. Możesz się też posłużyć konfigiem od UT wrzuconym kilka postów wyżej przez [r4] oraz odpowiednio go zmodyfikować do swoich potrzeb. Plik konfiguracyjny znajdziesz w ~/.loki/unrealgold.
[r4]
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1048
Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
Wersja Ubuntu: 12.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Odp: Unreal Antologia - Instalacja natywnej wersji

Post autor: [r4] »

UT po Linuksem (a właściwie jego OpenGL-owy renderer) ma problemy -- najlepiej z pomocą sterownika karty graficznej wymusić synchronizację pionową, w przeciwnym razie gra nienaturalnie przyspiesza i przeskakuje.

No, ale ten tytuł ma latek już z dziesięć i w ogóle cud, że jeszcze działa :)
I believe not drinking is actually the best way to not get a hangover in the first place.
Coincidentally, it's also the best way to not enjoy your life.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Linuksowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości