Strona 2 z 2

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 26 lut 2011, 06:36
autor: Krisof
Miło to usłyszeć :P Można by ustawić sterowanie "niezależne" tzn. że strzałka lub "s" kierują postacią w dół, a pozostałe klawisze wiadomo jak (najlepiej by myszka też była). :) Jeżdżenie najszybszym samochodem to jest armagedon ;) A najpiękniejsze są drzewa. Wczoraj grałem z innymi i z 7 hp schowałem się właśnie pod drzewko. No poszło gładko bo z RPG7 :D

A byłoby możliwe, dodanie policji i misji? Przydało by się i w Multiplayer (tu raczej tylko policja) a w Single (obydwie opcje). Te dwie zmiany sprawiły by, że powstałoby GTA2 na pingwinka :)

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 26 lut 2011, 20:57
autor: wujtruj
wujtruj pisze:

Kod: Zaznacz cały

$ ./gct-game
initializing video...
Naruszenie ochrony pamięci
Na czym próbowałem uruchomić:
2.6.35-25-generic
Ubuntu 10.10 x86_64
core i5 430M 2.26 GHz
ATI 5650 z aktualnymi sterownikami ATI

Wymagane pakiety mam zainstalowane:
Nvidia-Cg-Toolkit (nvidia-cg-toolkit)
WxWidgets GTK 2.8 (libwxgtk2.8-dev)
SDL_image (libsdl-image1.2)

Pomoc chętnie widziana :)
No i problem powrócił. Wczoraj rano grałem bez problemu. Dzisiaj nie mogę. Sprawdziłem czy robiłem coś podejrzanego od tamtej pory i jedyne co, to:
*usunąłem screenlets
*usunąłem picasa3
*usunąłem python-gtkmozembed
*usunąłem python-evolution

Spróbowałem zainstalować spowrotem python-gtkmozembed oraz python-evolution, restart i ten sam problem.

Jeszcze log:
OK: Application start
OK: Renderer start, OpenGL 1.4 (4.1.10362 Compatibility Profile Context), ATI Technologies Inc., ATI Mobility Radeon HD 5600/5700 Series
OK: vertex declaration created (reference counter = 1)
OK: vertex declaration created (reference counter = 2)
OK: vertex declaration created (reference counter = 3)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_static.vs (reference counter = 1)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_animation.vs (reference counter = 2)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_animationinterpolation.vs (reference counter = 3)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/sprite.vs (reference counter = 4)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/gui_entity.vs (reference counter = 5)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh.ps (reference counter = 6)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/sprite.ps (reference counter = 7)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/gui_entity.ps (reference counter = 8)
OK: render target created (reference counter = 1)
OK: render target created (reference counter = 2)
OK: render target created (reference counter = 3)
OK: render target created (reference counter = 4)
OK: render target created (reference counter = 5)
OK: render target created (reference counter = 6)
OK: render target created (reference counter = 7)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 1)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 2)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 3)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 4)
OK: vertex declaration created (reference counter = 4)
OK: vertex declaration created (reference counter = 5)
OK: vertex declaration created (reference counter = 6)
OK: vertex declaration created (reference counter = 7)
OK: vertex declaration created (reference counter = 8)
OK: vertex declaration created (reference counter = 9)
OK: vertex declaration created (reference counter = 10)
Ktoś pomoże naprowadzić na rozwiązanie problemu? :)

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 06 mar 2011, 16:02
autor: Patryk Karwat
Witam serdecznie :)

Szykuje się nam bardzo przyzwoita produkcja. Zassałem jednak po uruchomieniu wyświetla się okno gdzie powinny wyświetlać się serwery z którymi mogę się połączyć. No właśnie - powinny, gdyż nic się nie wyświetla. Wie ktoś co może być powodem i jak zażegnać ten problem?

Pozdrawiam serdecznie

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 06 mar 2011, 17:42
autor: Krisof
yyyyy... mi się automatycznie łączy z jakimś serwerem (nie pamiętam)

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 06 mar 2011, 18:08
autor: Patryk Karwat
Listę serwerów mam pustą ale mam uzupełnione rubryki Adress (platinum.linux.pl) i Port (41516) lecz jak klikam Join to nic się nie dzieje. :roll:

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 09 mar 2011, 14:37
autor: bartogorzow
Patryk Karwat pisze:Listę serwerów mam pustą ale mam uzupełnione rubryki Adress (platinum.linux.pl) i Port (41516) lecz jak klikam Join to nic się nie dzieje. :roll:
Bo tam nic nie zmieniasz, tylko musisz uruchomić grę z pliku gct-game.

Natomiast ja mam uwagę do mapki (pod shiftem). Trochę rodem z commodore. Mam nadzieję, że będzie lepsza co?>

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 09 mar 2011, 16:01
autor: Szmitas
Wygląda całkiem przyjemnie, nawet te drifty są ciekawe, ale mogłyby być zależne od prędkości auta, bo wchodzi bokiem w zakręt ledwo po ruszeniu :)
Dodatkowo warto zadbać o informacje na temat podnoszonych przedmiotów - zdobyłem jakieś oko, ale nie znalazłem informacji w grze co to jest.
Map jest też zbyt szczelnie zamknięta tzn. ustawienie budynku czy też jakichś wzgórz tuż przy ulicy to nie jest dobre rozwiązanie, gdyż ciężko czasem w zakręt wejść - przydałby się jakiś margines błędu.
Poza tym można zatroszczyć się o dodanie obrażeń dla gracza podczas stłuczki z przeszkodą (budynek/samochód etc.).
A skoro jestem już przy temacie stłuczek... w fizyce istnieją inne rodzaje zderzeń niż sprężyste, hehe - wjeżdżam w kufer samochodu i odbijam się do tyłu... ciekawe :)

To tak na pierwszy rzut oka, ale zakładam, że wszystko macie w planach :]

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 09 mar 2011, 18:33
autor: Krisof
O fizyce samochodow to Bog zapomniał ^^ Mimo to da się opanować :D
Apropos itemow. Faktcznie, przydał by się informacje na temat podniesionego przedmiotu itp.
A i jeszcze jedna sprawa. Czemu ja/k wpadnę do wody to zostaje ze mnie zielony płomień? Szczegolny rodzaj zombie :) ?
Pozostaje czekać na patche i nowe v :P

Kris(t)of

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 17 maja 2011, 00:10
autor: maxest
Witam ponownie,
Niniejszym oglaszam, ze pod naciskiem graczy kolejna wersja testowa jest juz dostepna na http://gct-game.net :). Glownym powodem wrzucenia biezacej wersji byl niedzialajacy w wersji poprzedniej server finder. Jest tez kilka innych milych dodatkow. Wiecej na stronie. Zapraszamy!

@Wujtruj: z tego co widze w logu to masz karte dobra, ale tylko opengl 1.4. Sprobuj zaktualizowac sterowniki do gra wymaga wersji 2.0 (po update'cie sterow powinienies miec wersje przynajmniej 3.0, ale to ATI wiec kto wich tam wie...)

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 22 maja 2011, 00:38
autor: wujtruj
dzięki maxest za odpowiedź. Tym razem sypie mi takim błędem:
XIO: fatal IO error 14 (Bad address) on X server ":0.0"
after 1041 requests (1037 known processed) with 0 events remaining.
Macie jakąś radę na to?

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 31 maja 2011, 21:27
autor: Krisof
Pobieram nowe GTC. Trzeba zobaczyć jak idzie rozwój gry.
A co do mapki w stylu comodora... Ty się ciesz że to nie z Black Opsa na multi :)
OT: Miałem przerwę przy komputerze odpalam a na grubie ubuntu 11.04. Ja myśle "WTF" i walę entera. Coś już pokonfigurowane, grzebię grzebię i restart. Znów grub się pojawił a na dole "Ubuntu XP Pirat" i się dre "Tatoooo..." a on "jakbyś potrzebował ćwiczyć na informatykę zmianę tapety":D

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 06 maja 2012, 18:50
autor: makson
Nowy filmik z wersji rozwojowej gry:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 6z3YUu_rMo#!
Muszę przyznać, że grafika zaczyna się robić rzeczywiście niezła. Czekam na kolejne publiczne wydanie.

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 06 maja 2012, 20:04
autor: Shimmy
Grafika z nowymi efektami świetlnymi wygląda pięknie, ale fizyka przy kolizjach i sterowanie pojazdem na tym video nadal kiepskie. Mogliby się już podzielić jakimiś najnowszymi buildami, zamiast czekać z publikacją na finalną wersję .

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 07 maja 2012, 15:33
autor: Szmitas
Sterowanie postacią też wygląda topornie ;)

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

: 07 maja 2012, 22:44
autor: Huee
Witam zapodajcie jakiś server. JAk łącze się z Platinum to mam ciągle łączenie :/