Jarni, a dowiadywałeś się, jakby wyglądała taka wymiana w autoryzowanym serwisie producenta? Z doświadczenia wiem, że wiele firm, za naruszenie gwarancji uznaje wymianę na własną rękę, bądź w tzw. serwisie trzeciego pochodzenia. Może warto zadzwonić na obsługę klienta (lub wysłać szybkiego maila/zagadać na czacie) i zapytać, jak wygląda sytuacja wymiany w przypadku autoryzowanego bądź partnerskiego serwisu.Jarni pisze:Wymienić go od tak sobie jeszcze nie mogę, bo, ponieważ, dlatego, że gwarant taką operacje uznaje za istotne naruszenie warunków gwarancji.
Dodam również, że niektórzy producenci obejmują wymieniony komponent 3 miesięczną gwarancją, podczas gdy pozostałe podzespoły ciągle podlegają oryginalnej gwarancji.
Jak już wspomniałem wcześniej - jak chcemy kontynuować, to wypadałoby przenieść się do działu pogaduchy.