Strona 1 z 1

Danger from the deep błąd

: 27 lis 2009, 12:17
autor: ravalent
Witam

Zainstalowałem grę, odpalam, i gdy ładuje się misja gra się wyłącza, w konsoli wywala mi coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

...
console log: shader compiled successfully, log:
console log:  
console log: shader compiled successfully, log:
console log:  
console log: compiling failed, log:
console log: Error: Preprocessor error
Error: failed to preprocess the source.
 
console log: End thread [0xb6c13b70]
Caught exception: compiling of shader failed : /usr/share/games/dangerdeep/shaders/modelrender.vshader
Stack trace: (5 frames)
0x8070202 in dangerdeep at ??:0
0x806d431 in dangerdeep at ??:0
0x806d4f1 in dangerdeep at ??:0
0x45cb56 in __libc_start_main at ??:0
0x804e6a1 in dangerdeep at ??:0
ravalent@ravalent-laptop:~$ 

Odp: Danger from the deep błąd

: 28 lis 2009, 21:27
autor: salemus
Próbowałeś wg. tego poradnika ?

Z tego co podane w logu to gra ma problem z przetwarzaniem źródła, może spróbuj zainstalować jeszcze raz.... (instalowałeś grę przez sudo ?? Jeśli tak spróbuj bez)

Odp: Danger from the deep błąd

: 11 lut 2010, 17:43
autor: radek170777
Od wczoraj walczę z uruchomieniem tej gry. Zainstalowałem, uruchomiłem, pokazuje się menu gry, chcę zagrać, a ona myk... i mam od nowa pulpit.


W konsoli identyczne efekty jak u kolegi w pierwszym poście.

Mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu?

ps. korzystałem z poradnika podanego w drugim poście.

Odp: Danger from the deep błąd

: 22 mar 2010, 18:55
autor: jumperwk
Podpinam się pod temat mam ten sam problem :)

EDIT:
Zmiana w pliku ~/.dangerdeep/config

<dftd-cfg>
<debug value="false" />
<fullscreen value="true" />
<sound value="true" />
<use_hqsfx value="false" /> zmiana z true
<use_shaders value="false" /> zmiana z true
<use_shaders_for_water value="false" /> zmiana z true
<usex86sse value="true" />
<language value="2" />
<screen_res_x value="1024" />
<screen_res_y value="768" />
<water_detail value="128" />
<wave_fft_res value="128" />
<wave_phases value="256" />
<wave_tidecycle_time value="10.24" />
<wavetile_length value="256" />
.....


Czy to rozwiązanie wam pomogło odpalić gre ?