Strona 1 z 1

[Rozwiązane] Błąd Wine 0x00000000 at address 0xf7479d8e (thread 0025)

: 10 gru 2009, 19:00
autor: Hirager
Używam PlayOnLinux 3.7.2, wine 1.1.34, windows 7 reszta standard. Gdy chcę uruchomić BattleForge, okno logowania (bootstrapper) uruchamia się poprawnie, natomiast, gdy gra ma uruchomić właściwe okno gry, wywala się błąd, że nie można uruchomić programu (w miarę standardowe powiadomienie Wine), a proces zmienia status na zombie. W konsoli w tym momencie ukazuje się

Kod: Zaznacz cały

wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0xf7479d8e (thread 0025), starting debugger...
Jaki to rodzaj problemu (RAM, dysk, grafika)?

Odp: Błąd Wine 0x00000000 at address 0xf7479d8e (thread 0025)

: 13 gru 2009, 16:56
autor: Jusko
Znasz taką anegdotkę, że oznaczenia błędów Windows znają chyba tylko sami jego twórcy? Tak samo jest teraz z Wine. Wątpię, byś sam ruszył z miejsca. Bardziej obstawiam tu regres. Na Wine 1.1.33 działa: http://appdb.winehq.org/objectManager.p ... &iId=16186 - podobno...

Odp: Błąd Wine 0x00000000 at address 0xf7479d8e (thread 0025)

: 13 gru 2009, 20:25
autor: Hirager
Dobra, spróbuję ze starszą wersją, to rzeczywiście może być regres. Chociaż błąd sprawia wrażenie sprzętowego.

Regres..., szkoda w sumie, taki ładny postęp był od 1.1.30.

Odp: [Rozwiązane] Błąd Wine 0x00000000 at address 0xf7479d8e (thread 0025)

: 14 gru 2009, 13:18
autor: Jusko
Im dłużej będziesz używał Wine, tym na większą ich ilość się natkniesz :-) Dlatego Wine nie używam dziś prawie wcale, a jeśli już to pod PlayOnLinux, by móc dostosować sobie daną wersję Wine do aplikacji. Kiedyś Wine ładnie się rozwijał, gdy było grubo poniżej wersji 1.0 jeszcze. Każda nowa wersja to faktycznie był postęp i nie wiedziałem nawet o czymś takim jak regres. Po wersji 1.0 jakoś się to kulało, a po 1.1.23 co chwilę obserwuję jakieś regresy...