D - Link DI-524 blokuje dostęp do mBanku
: 15 gru 2009, 21:18
Witam
Od kilku dni używać zacząłem routera D - Link DI-524. Od tamtej pory zacząłem mieć problemy ze stroną mBanku, a dokładnie z historią transakcji, później gdzieś zauważyłem problem z Facebookiem. Wszystko to zaczęło dziać się podczas używania Firefox-a, ale jak później sprawdziłem także problemy na mniejszą skalę są na Chromie z mBankiem.
Aż dzisiaj znalazłem winowajcę, jest to w.w. router.
Kiedy omijam router i włączam wtyczkę bezpośrednio do komputera mojego, to okazuję się że FF działa prawidłowo, bez problemów żadnych.
Sprawdziłem firewalla na routerze, dodałem do nich podobne reguły jakie były poprzednio mojego brata, któremu wszystko działało poprawnie i niestety cały czas pozostaje ten sam błąd.
Powiem szczerze, nie bardzo wiem jak się za to zabrać, może ktoś miał styczność z tym i mógł by mi coś poradzić.
Z góry dziękuję za pomoc.
p.s. próbowałem wysłać tę wiadomość za pośrednictwem routera, ale nie udało się, musiałem wpiąć kabel do kompa bezpośrednio.
EDIT:
Zresetowałem właśnie router, ale nie zmieniło to nic, dalej to samo.
EDIT:
Zastanawiam się czy przypadkiem router nie zepsuł się, ale to chyba był by specyficzny objaw?:wall:
Od kilku dni używać zacząłem routera D - Link DI-524. Od tamtej pory zacząłem mieć problemy ze stroną mBanku, a dokładnie z historią transakcji, później gdzieś zauważyłem problem z Facebookiem. Wszystko to zaczęło dziać się podczas używania Firefox-a, ale jak później sprawdziłem także problemy na mniejszą skalę są na Chromie z mBankiem.
Aż dzisiaj znalazłem winowajcę, jest to w.w. router.
Kiedy omijam router i włączam wtyczkę bezpośrednio do komputera mojego, to okazuję się że FF działa prawidłowo, bez problemów żadnych.
Sprawdziłem firewalla na routerze, dodałem do nich podobne reguły jakie były poprzednio mojego brata, któremu wszystko działało poprawnie i niestety cały czas pozostaje ten sam błąd.
Powiem szczerze, nie bardzo wiem jak się za to zabrać, może ktoś miał styczność z tym i mógł by mi coś poradzić.
Z góry dziękuję za pomoc.
p.s. próbowałem wysłać tę wiadomość za pośrednictwem routera, ale nie udało się, musiałem wpiąć kabel do kompa bezpośrednio.
EDIT:
Zresetowałem właśnie router, ale nie zmieniło to nic, dalej to samo.
EDIT:
Zastanawiam się czy przypadkiem router nie zepsuł się, ale to chyba był by specyficzny objaw?:wall: