Quake II - co potrzebne jest do poprawnej kompilacji ze źródeł na systemie x86_64?
: 24 gru 2009, 02:21
Witam.
Ostatnio staram się ruszyć Quake II w natywnej wersji. Niestety instalator z Liflg jest zbyt stary i zwyczajnie gra na nim nie działa. Dokopałem więc się do źródeł oficjalnego portu, jednak nie znalazłem rzeczy potrzebnych do kompilacji i zwyczajnie działam na ślepo. Kompilował ktoś może Quake II ze źródeł i udała mu się ta sztuka? Ewentualnie jak sprawić, by natywnie grę znów ruszyć? Niestety jak to z natywnymi tytułami...mija parę lat i rusz tu człowieku starszy tytuł
Pomijam, że gra działa na Wine, bo chyba nie będziemy emulowali na Wine każdego starszego tytułu, który ma natywny port:-? Jako, że to kompilacja gry, to niejedna rzecz jest potrzebna, a twórca zdaje się zapomniał o tym, co trzeba mieć systemie, by ta sztuka się udała...
Ostatnio staram się ruszyć Quake II w natywnej wersji. Niestety instalator z Liflg jest zbyt stary i zwyczajnie gra na nim nie działa. Dokopałem więc się do źródeł oficjalnego portu, jednak nie znalazłem rzeczy potrzebnych do kompilacji i zwyczajnie działam na ślepo. Kompilował ktoś może Quake II ze źródeł i udała mu się ta sztuka? Ewentualnie jak sprawić, by natywnie grę znów ruszyć? Niestety jak to z natywnymi tytułami...mija parę lat i rusz tu człowieku starszy tytuł
