Strona 1 z 1

Anno 1701. Nie uruchania się.

: 24 kwie 2010, 17:21
autor: marek8308
Nie potrafię sobie poradzić z uruchomieniem Anno1701. W konsoli wyskakuje mi:

Kod: Zaznacz cały

fixme:ntoskrnl:KeInitializeTimerEx stub: 0x110fa8 0
fixme:advapi:SetEntriesInAclA 1 0x33f73c (nil) 0x33f774
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:advapi:SetEntriesInAclA 1 0x33f728 (nil) 0x33f770
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:advapi:SetEntriesInAclA 1 0x33f748 (nil) 0x33f790
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:system:SetProcessDPIAware stub!
fixme:dwmapi:DwmIsCompositionEnabled 0x33f098
fixme:iphlpapi:NotifyAddrChange (Handle 0xb1e8d8, overlapped 0xb1e8e0): stub
fixme:font:WineEngAddFontResourceEx Ignoring flags 10
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32ad50,0x00000000), stub!
fixme:d3d:swapchain_init The application requested more than one back buffer, this is not properly supported.
Please configure the application to use double buffering (1 back buffer) if possible.
fixme:d3d:swapchain_init Add OpenGL context recreation support to context_validate_onscreen_formats
err:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Can't find a suitable iPixelFormat
err:seh:raise_exception Unhandled exception code c0000005 flags 0 addr 0x7bc4b651
wine client error:9: write: Bad file descriptor
Ubuntu 9.10 64-bit. Wine wersja 1.1.43.
Może ma ktoś jakieś pomysły:smile:

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 24 kwie 2010, 17:38
autor: Kiro
Na bazie aplikacji wine masz kilka pomysłów jak uruchomić tą grę.
Tak apropo, rzeczywiście pracujesz na 8.10?

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 24 kwie 2010, 17:52
autor: Admc


Get Anno 1701 working with wine

You need a nocd crack. The 1.02 wont work so use the 1.01 one.

Next, use winecfg to make a dll override for the Anno1701.exe. Set dbghelp to native, when the warning comes up just click ok.

Open regedit, visit http://wiki.winehq.org/UsefulRegistryKeys
and set

OffscreenRenderingMode to fbo

UseGLSL to enabled

If you start from a fresh wine install, you probably have to create these strings first.

Ingame just deactivate Bloom, as it makes the screen turn black. If you have Sound Problems, set the sound to mono.
Próbowałeś?

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 25 kwie 2010, 08:28
autor: marek8308
Nie bardzo rozumiem co jakie klucze potworzyć??? Może mała pomoc.Chodzi o wartości kluczy. Bo jeśli dobrze rozumiem to jest"dana tekstowa"?
I ten wpis nie wiele mi mówi. Tzn. nie rozumiem go:
Next, use winecfg to make a dll override for the Anno1701.exe. Set dbghelp to native, when the warning comes up just click ok.

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 28 kwie 2010, 13:27
autor: Admc
Musisz ustawić regułę dla bilblioteki dbghelp na natywną.

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 28 kwie 2010, 14:57
autor: jury
@marek8308,
czy udało Ci się uruchomić tą grę ? Jeśli tak to też miewasz zwiechy podczas grania ?

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 28 kwie 2010, 15:49
autor: Kiro
Zwiechy to raczej odwołanie do grafiki, a nie samej gry.

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 29 kwie 2010, 19:00
autor: marek8308
Teraz wyskakuje mi coś takiego.
fixme:ntoskrnl:KeInitializeTimerEx stub: 0x110f90 0
fixme:font:WineEngAddFontResourceEx Ignoring flags 10
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:cursor:CURSORICON_CreateIconFromANI Loading all frames for .ani cursors not implemented.
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32b25c,0x00000000), stub!
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:ntoskrnl:IoAllocateMdl stub: 0x114820, 63179, 0, 0, (nil)
fixme:wave:ALSA_ComputeCaps Device has a minimum of 2 channels
fixme:d3d:buffer_PreLoad Too many declaration changes or converting dynamic buffer, stopping converting
err:d3d:state_pscale >>>>>>>>>>>>>>>>> GL_INVALID_VALUE (0x501) from glPointSize(...); @ state.c / 1503
err:d3d:state_pscale >>>>>>>>>>>>>>>>> GL_INVALID_VALUE (0x501) from glPointSize(...); @ state.c / 1503
err:d3d:state_undefined Undefined state.
Ale gra się nie ładuje i wyskakuje:
Obrazekhttp://www.speedyshare.com/files/221898 ... ekranu.png

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 29 kwie 2010, 19:10
autor: HydeFromT70s
sprobuj uruchomic ten plik i zainstalowac pod wine...

Cracka NoCD wgrałes ?

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 01 maja 2010, 10:19
autor: marek8308
Nie mogę tego zainstalować ponieważ wyskakuje błąd.
http://uploading.com/files/63e1359b/zrzut_ekranu-1.png/
W terminalu:
fixme:ntoskrnl:KeInitializeTimerEx stub: 0x110f90 0
fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x32f6f0) using GetSystemInfo()
fixme:ntoskrnl:IoAllocateMdl stub: 0x1111c8, 5, 0, 0, (nil)
fixme:ntoskrnl:IoAllocateMdl stub: 0x1111c8, 5, 0, 0, (nil)
fixme:ntoskrnl:IoAllocateMdl stub: 0x111d10, 5, 0, 0, (nil)
Ściągnąłem kilka craków ale żaden nie rozwiązeł problemu:cry:

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 02 maja 2010, 19:12
autor: jury
OK, krok po kroku moje, bo coś może inaczej robisz:
0. Próba instalacji 3 miliardy razy z 1701 kolekcj klasyki złota edycja ( obleśna pomarańczowa seria :) ) w różnych konfiguracjach.

0.1 Olanie oryginału, bo szlag może trafić

1. pobrałem i zainstalowałem 1.01 PL dla Anno 1701 ( z pliku ANNO1701.iso )

http://bitnova.info/torrent/73ba33f71e8 ... f58d49ebca

2. absolutnie NIE PRÓBUJ instalować zawartego w powyższym archiwum ( lub też jakimkolwiek innym ), patch'a 1.02, bo znaczy że nie czytasz:

http://appdb.winehq.org/objectManager.p ... =&iId=6822

3. podmiana z archiwum z punktu 1 tak zwanego nocd crack'a:
CRACK/Anno1701.exe ( stary ma ~ 7MB, nocd crack dla 1.01 ma ~ 12MB )

4. zastosowanie kilku "drobnostek" opisanych w appdb:
- ustawienie dbghelp na native
- ustawienie w rejestrach:
OffscreenRenderingMode jako fbo
UseGLSL jako enabled

5. i już :) powinno się uruchomić i działać.

( liczę na to że instalujesz anno ( jak i wszystkie inne gry ) w oddzielnym prefiksie!!!
jeśli nie to wkuj na pamięć:
http://wikigames.ubuntu.pl/wiki/index.php?title=Wine - podpunkt Wineprefix

Odp: Anno 1701. Nie uruchania się.

: 03 maja 2010, 13:22
autor: marek8308
Dzięki. Dam znać jak poszło ;-)