Drukarka -> Jaką wybrać?

Porady sprzętowo-handlowe
roslinek
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 75
Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64

Drukarka -> Jaką wybrać?

Post autor: roslinek »

Marzy mi się stosunkowo tania w ekspoatacji drukarka. Jest mi obojętne czy laserowa czy atramentowa. Ważne żeby nie wciągała papieru, drukowała z jako taką jakością i żeby był w miarę tani tusz. Jestem studentem więc zazwyczaj bede drukował kilka razy po 3 kartki albo jednarozowo 300...


"Brother" chyba odpada.. bo coś kolega mówił, że mimo, że tani tusz wciąga kartki, a sciane obok ktoś tam ma HP niby nie wciąga kartek i ładnie drukuje, ale tusz duzo kosztuje.. Może jest coś pomiędzy ?

A i dużym plusem była, by możliwość druku obustronnego no i kompatybilność z ubuntu
pietr343
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 13
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:47
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Re: Drukarka -> Jaką wybrać?

Post autor: pietr343 »

Zainteresuj się napełnianiem tuszy. Ja mam HP i takim zestawem do napełniania za 30 zł z allegro chyba już z 10 razy napełniłem pojemniki i mi jeszcze sporo zostało. Napełniane jest bardzo proste napełniasz strzykawkę i wstrzykujesz przez dziurkę na górze do pojemnika.
Awatar użytkownika
EF
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 781
Rejestracja: 25 lip 2007, 14:46
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Drukarka -> Jaką wybrać?

Post autor: EF »

Odpowiedź jest prosta - HP :)
Dawids2k8
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2011, 20:28
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: Drukarka -> Jaką wybrać?

Post autor: Dawids2k8 »

HP nie kupuj to najgorsza firma do drukarek. Canony są świetne, niezawodne.
Awatar użytkownika
EF
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka