Jak w temacie wątku. Żona wybiera się na operację kolana, więc będzie zmuszona leżeć w łóżku. Niestety musi być bez przerwy online. Dostała od pracodawcy modem Zte mf631 a ja mam to zainstalować. Oczywiście nie mam pojęcia gdzie znajdę jakieś sterowniki, jak je zainstalować i jak potem całość odpalać? Będę zobowiązany za poprowadzenie mnie za rączkę w tym temacie, bo jestem zielony. Dodam jeszcze, że jeżeli stery występują tylko w formie źródeł, to nigdy dotąd nie udało mi się tego przeprowadzić. Nie mam pojęcia mo muszę doinstalować, że polecenia make, make install czy co tam jeszcze potrzeba działały jak należy.
Bardzo proszę o pomoc.
Jak uruchomić model Zte mf631?
- k2cl
- Przyjaciel
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: LXDE
- Architektura: x86
Re: Jak uruchomić model Zte mf631?
Zamiast czarnowidztwa ("...jeśli stery występują tylko w formie źródeł..."), lepiej napisz konkretniej co to za urządzenie. Jak jest podłączane - PCMCIA? ExpressCard? USB? Podaj proszę wyniki oraz Kiedy już będzie wiadomo, jak ten sprzęt jest rozpoznawany przez Linuksa, łatwiej będzie napisać coś konkretnego.
Kod: Zaznacz cały
lsusb
Kod: Zaznacz cały
lspci
- karolradom
- Sędziwy Jeż
- Wersja Ubuntu: 12.04
- Kontakt:
Ja mam modem ZTE i network menadzer wykrył mi Połączenie komórkowe (Play online) po podłączeniu Modemu. Automatycznie pojawiło się okno konfiguracji, wprowadziłem ustawienia otrzymane od dostawcy i wszystko ładnie działa bez sterowników 
-- 16 lis 2011, o 12:22 --
Tutaj masz instrukcje instalacji ZTE na Linux'ie, co prawda netia online ale może będzie pomocne.

-- 16 lis 2011, o 12:22 --
Tutaj masz instrukcje instalacji ZTE na Linux'ie, co prawda netia online ale może będzie pomocne.
- k2cl
- Przyjaciel
- Wersja Ubuntu: inny OS
Według informacji znalezionych w tym wątku:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1830631
...modem na 10.04 powinien działać bez żadnych specjalnych zabiegów.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1830631