Strona 2 z 3

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 15 lut 2012, 11:29
autor: makson
A kompilacja zakończyła się powodzeniem?
Nie zapomniałeś o zmiennych środowiska "export LD_LIBRARY_PATH=$HOME/Pobrane/mesa/lib" i "export LIBGL_DRIVERS_PATH=$HOME/Pobrane/mesa/lib/gallium"?

Generalnie jeżeli korzystasz z Ubuntu 11.10 to prawie ten sam efekt otrzymasz dużo prościej zamiast kompilując mesa samemu, to stosując to repozytorium ppa:
https://launchpad.net/~oibaf/+archive/graphics-drivers/

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 15 lut 2012, 16:03
autor: mati5000
Stosowałem powyższe polecenie i nic nie dawało czyli używam softwarowego renedrowania?
a jakbym zrobił tak jak podawales powyzej to sprzetowe czy jak?

Aktualnie mam skompilowane wg. poradnika wszystko co mozliwe

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 16 lut 2012, 09:11
autor: makson
Nie wiem czego "teraz" używasz. LLVMpipe to "softwareowe renderowania", a ATI RV370 to "sprzętowe".
Najlepiej spróbuj skorzystać z repozytorium, do którego dałem Ci linka.

Jeżeli uparłeś się przy kompilacji to sprawdź, czy w katalogu ~/Pobrane/mesa/lib/gallium masz plik r300 i jakiej jest wielkości. Jeżeli nie masz to musisz się zorientować jaki błąd miałeś przy kompilacji, ewentualnie nie budować mesa z git (tylko stąd), bo może być popsuta.
Pozdrawiam.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 16 lut 2012, 09:44
autor: mati5000
Plik o którym mówisz jest "r300_dri.so" ma 33.3MB
Robiłem all dokładnie wg. opisu.

Zainstalowalem mese z tych repo co podales libgl1-mesa-dri-experimental ale dalej mam 7.11? domyslam sie, ze jeszcze czegos nie zrobilem, wiec prosze o pomoc.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 18 lut 2012, 11:00
autor: makson
Nie tylko ta paczka tworzy to repozytorium.
Dodaj sobie repozytorium do listy repozytoriów i zaktualizuj system.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 21:40
autor: ramiel
Mam takie pytanie. Czy dla grafiki VIA Chrome9 ten poradnik będzie miał jakieś zastosowanie? Zrobiłem tak jak polecano wyżej, tzn. wykorzystałem to repo dla 11.10 bo takiego używam. Po resecie komputera i wybraniu Unity (nie 2D) była tylko tapeta i górna belka, pusta. Dodam, że zadziałała kostka wraz z przejściami, czyli coś ruszyło. I teraz się zastanawiam, czy warto brnąć dalej, czy sobie odpuścić i dalej jechać na 2D?

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 22:16
autor: makson
Do twojej grafiki nie ma w Mesa sterowników do 3D. Dlatego możesz skorzystać ze sterownika llvmpipe liczącego 3D na procesorze. Podaj wynik komendy:

Kod: Zaznacz cały

glxinfo
Teoretycznie sterownik ten powinien móc udźwignąć Unity. W praktyce jeszcze tego nie widziałem. W repozytorium są świeżutkie paczki, więc ten poradnik niewiele je tylko unowocześni, a na końcu jest trochę walnięty, więc nie radzę początkującym z niego korzystać.
Pozdrawiam

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 22:19
autor: ramiel

Kod: Zaznacz cały

ramiel@ramiel-obook1-1:~$ glxinfo
name of display: :0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method, 
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, 
    GLX_SGIX_pbuffer, GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_INTEL_swap_event
client glx vendor string: Mesa Project and SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, 
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
    GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_multithread_makecurrent, 
    GLX_MESA_swap_control, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control, 
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, 
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, 
    GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 
    GLX_INTEL_swap_event
GLX version: 1.4
GLX extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, 
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
    GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_OML_swap_method, 
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, 
    GLX_SGIX_pbuffer, GLX_EXT_texture_from_pixmap
OpenGL vendor string: VMware, Inc.
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on llvmpipe (LLVM 0x209)
OpenGL version string: 2.1 Mesa 8.1-devel (git-c5e6460 oneiric-oibaf-ppa)
OpenGL shading language version string: 1.20
OpenGL extensions:
    GL_ARB_multisample, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, 
    GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_copy_texture, 
    GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texture_object, 
    GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_texture, 
    GL_EXT_texture3D, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_ARB_point_parameters, 
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, 
    GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_separate_specular_color, 
    GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_SGIS_generate_mipmap, 
    GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_edge_clamp, 
    GL_SGIS_texture_lod, GL_ARB_multitexture, GL_IBM_multimode_draw_arrays, 
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_cube_map, 
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_transpose_matrix, 
    GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
    GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_lod_bias, 
    GL_INGR_blend_func_separate, GL_NV_blend_square, GL_NV_light_max_exponent, 
    GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_env_combine4, GL_S3_s3tc, 
    GL_SUN_multi_draw_arrays, GL_ARB_texture_border_clamp, 
    GL_ARB_texture_compression, GL_EXT_framebuffer_object, 
    GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_env_combine, 
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_MESA_window_pos, GL_NV_packed_depth_stencil, 
    GL_NV_texture_rectangle, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_occlusion_query, 
    GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, 
    GL_ARB_window_pos, GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_texture_cube_map, 
    GL_NV_fog_distance, GL_APPLE_packed_pixels, GL_APPLE_vertex_array_object, 
    GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_shader, 
    GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
    GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float, 
    GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_MESA_pack_invert, 
    GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_primitive_restart, 
    GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_half_float_pixel, 
    GL_ARB_occlusion_query2, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shading_language_100, 
    GL_ARB_sync, GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_vertex_buffer_object, 
    GL_ATI_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_equation_separate, 
    GL_OES_read_format, GL_ARB_pixel_buffer_object, 
    GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_float, 
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ATI_texture_compression_3dc, 
    GL_EXT_packed_float, GL_EXT_pixel_buffer_object, 
    GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_rgtc, 
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_rectangle, 
    GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_shared_exponent, 
    GL_ARB_framebuffer_object, GL_EXT_framebuffer_blit, 
    GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_packed_depth_stencil, 
    GL_ARB_vertex_array_object, GL_ATI_separate_stencil, 
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
    GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_texture_compression_latc, 
    GL_EXT_texture_sRGB_decode, GL_OES_EGL_image, GL_ARB_copy_buffer, 
    GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_instanced_arrays, 
    GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_swizzle, 
    GL_ARB_vertex_array_bgra, GL_EXT_separate_shader_objects, 
    GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_vertex_array_bgra, 
    GL_NV_conditional_render, GL_AMD_draw_buffers_blend, 
    GL_ARB_ES2_compatibility, GL_ARB_draw_buffers_blend, 
    GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_explicit_attrib_location, 
    GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_provoking_vertex, 
    GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_shader_texture_lod, 
    GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_EXT_provoking_vertex, 
    GL_EXT_texture_snorm, GL_MESA_texture_signed_rgba, GL_ARB_robustness, 
    GL_ARB_texture_storage

96 GLX Visuals
    visual  x   bf lv rg d st  colorbuffer  sr ax dp st accumbuffer  ms  cav
  id dep cl sp  sz l  ci b ro  r  g  b  a F gb bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------------
0x021 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0d3 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0d4 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0d5 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0d6 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0d7 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0d8 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0d9 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0da 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0db 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0dc 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0dd 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0de 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0df 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0e0 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0e1 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0e2 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0e3 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0e4 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0e5 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0e6 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0e7 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0e8 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0e9 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ea 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0eb 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ec 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0ed 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ee 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0ef 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0f0 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0f1 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0f2 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0f3 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0f4 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0f5 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0f6 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0f7 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0f8 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0f9 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0fa 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0fb 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0fc 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0fd 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0fe 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0ff 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x100 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x101 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x102 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x103 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x104 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x105 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x106 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x107 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x108 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x109 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x10a 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x10b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x10c 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x10d 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x10e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x10f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x110 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x111 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x112 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x113 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x114 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x115 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x116 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x117 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x118 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x119 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x11a 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x11b 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x11c 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x11d 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x11e 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x11f 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x120 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x121 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x122 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x123 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x124 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x125 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x126 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x127 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x128 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x129 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x12a 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x12b 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x12c 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x12d 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x12e 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x12f 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x130 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x042 32 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None

144 GLXFBConfigs:
    visual  x   bf lv rg d st  colorbuffer  sr ax dp st accumbuffer  ms  cav
  id dep cl sp  sz l  ci b ro  r  g  b  a F gb bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------------
0x043 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x044 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x045 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x046 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x047 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x048 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x049 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x04a 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x04b 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x04c 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x04d 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x04e 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x04f 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x050 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x051 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x052 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x053 32 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x054 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x055 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x056 24 tc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x057 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x058 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x059 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x05a 24 tc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x05b 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x05c 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x05d 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x05e 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x05f 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x060 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x061 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x062 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x063 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x064 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x065 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x066 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x067 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x068 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x069 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x06a 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x06b 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x06c 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x06d 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x06e 24 tc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x06f 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x070 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x071 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x072 24 tc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x073  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x074  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x075  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x076  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x077  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x078  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x079  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x07a  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x07b  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x07c  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x07d  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x07e  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x07f  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x080  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x081  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x082  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x083  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x084  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x085  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x086  0 tc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x087  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x088  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x089  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x08a  0 tc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x08b 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x08c 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x08d 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x08e 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x08f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x090 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0  0  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x091 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x092 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x093 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x094 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x095 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x096 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x097 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x098 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x099 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x09a 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x09b 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x09c 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 24  8 16 16 16 16  0 0 Slow
0x09d 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x09e 24 dc  0  32  0 r  . .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x09f 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0a0 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0a1 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0a2 24 dc  0  32  0 r  y .   8  8  8  8 .  .  0 32  0 16 16 16 16  0 0 Slow
0x0a3 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0a4 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0a5 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0a6 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0a7 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0a8 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0a9 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0aa 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0ab 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ac 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0ad 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ae 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0af 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0b0 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0b1 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0b2 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0b3 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0b4 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0b5 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0b6 24 dc  0  24  0 r  . .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0b7 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0b8 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0b9 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ba 24 dc  0  24  0 r  y .   8  8  8  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0bb  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0bc  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0bd  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0be  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0bf  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0c0  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0  0  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0c1  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0c2  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0c3  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0c4  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0c5  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0c6  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0c7  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0c8  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0c9  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0ca  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0cb  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x0cc  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 24  8 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0cd  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0ce  0 dc  0  16  0 r  . .   5  6  5  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0cf  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0d0  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
0x0d1  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0  0  0  0  0  0 0 None
0x0d2  0 dc  0  16  0 r  y .   5  6  5  0 .  .  0 32  0 16 16 16  0  0 0 Slow
Dodać muszę, że już się trochę bawiłem w te sterowniki, wiec może być coś namieszane.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 22:28
autor: makson
Twój sterownik llvmpipe wygląda na w pełni sprawny i w najnowszej wersji.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 22:31
autor: ramiel
Czyli nic więcej nie da się zrobić? Szkoda, bo na konkurencyjnym systemie akceleracja działa w pełni.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 23:10
autor: makson
Na konkurencyjny system VIA wydała sterowniki.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 23:15
autor: ramiel
W pełni się zgadzam, ale przynajmniej działa 2D. Może to llvmpipe lepiej by działało, gdyby nie biedny procesor jaki mam w tym lapku (Celeron 1,7GHz). Mimo wszystko dzięki za chęć pomocy. Przynajmniej udało mi się odpalić namiastkę akceleracji, a to już coś ;] Może w przyszłości coś ruszy <lol2>

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 25 lut 2012, 23:51
autor: luk1don
ramiel pisze:W pełni się zgadzam, ale przynajmniej działa 2D.
U ciebie wyraźnie widać, że akceleracja sprzętowa działa: direct rendering: Yes
Zatem zależy co chcesz uzyskać, np. Compiza być może uruchomisz. U mnie np. na karcie legacy Unity 3D nie uruchomię, ale 2D tak i do tego Compiza załączę (wtedy mam takie Unity "kombinowane"). Piszesz, że po wybraniu Unity nie widać paska... coś raczej nie tak, gdyż powinno normalnie wystartować Unity2d GDY STWIERDZI, ŻE GRAFIKA NIE SPEŁNIA WYMAGAŃ.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 00:00
autor: ramiel
Co sugerujesz? Żadne błędy nie wyskakują uruchamia się 3D normalnie, tylko właśnie te "artefakty" w stylu znikające paski, okna i przyciski. Czasami po "najechaniu" kursorem na dany element on się pojawia i znika gdy go opuszczę. Compiz zainstalować się, zainstalował, ale np. nie mogę ustawić przezroczystości. Chyba, że to już podchodzi pod akcelerację.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 00:05
autor: luk1don
Na VIA Chrome9 uruchomisz Unity 3D? Czy aby na pewno... chodzi o tę wtyczkę do Compiza... Nie wiem - nie znam się :razz:

-- niedziela, 26 lutego 2012, 01:12 --

Wynik tego w terminalu:

Kod: Zaznacz cały

/usr/lib/nux/unity_support_test -p
pokazuje czy Unity3D jest wspierany, może karta VIA jest wspierana, albo ta "wirtualna" Mesa wszystko załatwia.

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 10:11
autor: ramiel

Kod: Zaznacz cały

ramiel@ramiel-obook1-1:~$ /usr/lib/nux/unity_support_test -p
OpenGL vendor string:   VMware, Inc.
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on llvmpipe (LLVM 0x209)
OpenGL version string:  2.1 Mesa 8.1-devel (git-c5e6460 oneiric-oibaf-ppa)

Not software rendered:    yes
Not blacklisted:          yes
GLX fbconfig:             yes
GLX texture from pixmap:  yes
GL npot or rect textures: yes
GL vertex program:        yes
GL fragment program:      yes
GL vertex buffer object:  yes
GL framebuffer object:    yes
GL version is 1.4+:       yes

Unity 3D supported:       yes

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 12:00
autor: Shimmy
Sprawdziłem na Ubuntu 12.04+KDE przed rozpoczęciem czegokolwiek na pełnym ekranie:

Kod: Zaznacz cały

damian@damian-Studio-1749:~$ glxgears
4785 frames in 5.0 seconds = 956.770 FPS
Później nie usuwając dotychczasowych sterowników dodałem ppa, wołało o aktualizacje, prócz aktualizowanych dodały się jakieś nowe pakiety i znów na fullscreen:

Kod: Zaznacz cały

damian@damian-Studio-1749:~$ glxgears
7464 frames in 5.0 seconds = 1492.840 FPS
Szacunek dla Ciebie za te ppa :D

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 12:40
autor: ramiel
Może to będzie jakaś wskazówka, ale po ustawieniu w ubuntu-2d.session menadżera okien z metacity na compiz, występują takie same problemy jak na czystym 3D. Czy to może oznaczać, że są problemy z Compizem? Ewentualnie jak to naprawić?

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 13:47
autor: luk1don
ramiel pisze:Może to będzie jakaś wskazówka, ale po ustawieniu w ubuntu-2d.session menadżera okien z metacity na compiz, występują takie same problemy jak na czystym 3D. Czy to może oznaczać, że są problemy z Compizem? Ewentualnie jak to naprawić?
Podaj pełną specyfikację sprzętu. I tak się ciesz, że w teście na kompatybilność Unity3D masz wszędzie yes :razz: a że trudno systemowi to wszystko dźwigać i są artefakty to oddzielna historia.

-- niedziela, 26 lutego 2012, 14:52 --
Shimmy pisze:Sprawdziłem na Ubuntu 12.04+KDE przed rozpoczęciem czegokolwiek na pełnym ekranie:

Kod: Zaznacz cały

damian@damian-Studio-1749:~$ glxgears
4785 frames in 5.0 seconds = 956.770 FPS
Później nie usuwając dotychczasowych sterowników dodałem ppa, wołało o aktualizacje, prócz aktualizowanych dodały się jakieś nowe pakiety i znów na fullscreen:

Kod: Zaznacz cały

damian@damian-Studio-1749:~$ glxgears
7464 frames in 5.0 seconds = 1492.840 FPS
Szacunek dla Ciebie za te ppa :D
glxgears nie jest benchmarkiem... jaka karta graficzna?

Re: [HOW TO] Kompilacja Mesa3D

: 26 lut 2012, 14:13
autor: ramiel
Jak pisałem sprzęt jest stary i słaby. Celeron 1,7GHz, 2 Gb ram, i ta nieszczęsna VIA Chrome9. Chciałbym chociaż odpalić Compiz na tym 2D bo widziałem, że jest to możliwe. Tylko teraz z innej beczki, coś pokombinowałem i znikł wybór Unity 3D w wyborze sesji. Da się to jakoś przywrócić?