Strona 1 z 1

Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 17 sty 2012, 20:42
autor: QSh
Witam,
zainstalowałem quake 3 arena. I pojawił się problem braku dźwięku po włączeniu gry.
Czy istnieje możliwość uruchomienia gry z dźwiękiem, oczywiście bez użycia ioquake.

Pamiętam, że na debianie kiedyś mi się udało uruchomić, ale teraz za nic nie mogę ;/


Jeżeli nie to czy można normalnie grać w Q3 przez ioquake, czy nie bardzo?

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 17 sty 2012, 22:13
autor: anthrax
Spróbuj wywołać grę w konsoli poprzedzając ją poleceniem pasuspender

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 17 sty 2012, 22:25
autor: 3miel
nie wiem jak instalowałeś quake3 i czy odpalasz wersje natywna ( przeznaczoną na linuksa ) czy wersje windowsowa (i odpalasz przez wine )
może to pomoże viewtopic.php?f=205&t=123115

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 18 sty 2012, 02:06
autor: QSh
@anthrax: nie pomogło ;)
@3miel: oczywiście uruchamiam natywną, rzeczywiście link pomógł wcześniej nie doczytałem, że trzeba doinstalować libsdl1.2debian-alsa

Jednakże podczas instalacji usuwa automatycznie libsdl1.2debian-pulseaudio i ubuntu-desktop, czemu służy to drugie, można je bezpiecznie usunąć?

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 18 sty 2012, 08:15
autor: Jusko
Ubuntu-desktop to tylko metapaczka, można ją spokojnie usunąć. W IoQuake III można grać normalnie - to kontynuacja rozwoju kodu gry po jego uwolnieniu (podobnie dzieje się z kodem Quake II, jest nadal rozwijany, dzięki czemu usunięto sporo bugów).

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 18 sty 2012, 13:39
autor: QSh
Dobra, dziękuje wam :)

A przy okazji dodam nowy link do paczki - bo stary nie działa, gdyby ktoś inny szukał ;)

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 19 sty 2012, 10:58
autor: [r4]
Jusko pisze:Ubuntu-desktop to tylko metapaczka, można ją spokojnie usunąć. W IoQuake III można grać normalnie - to kontynuacja rozwoju kodu gry po jego uwolnieniu (podobnie dzieje się z kodem Quake II, jest nadal rozwijany, dzięki czemu usunięto sporo bugów).
Jakie porty Q2 rozwijane aktywnie polecasz poza Yamagi i AprQ2?

Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku

: 19 sty 2012, 14:54
autor: Jusko
Prawdę mówiąc z użytku znam wyłącznie Yamagi (relatywnie pamiętam łatwa kompilacja, nie wiem czy różni się jakoś szczególnie od innych projektów, a że różnic nie widziałem, to przy Yamagi zostałem. A ficzery jak pełne wsparcie dla X86_64, soundtrack w Ogg czy kompatybilność z większością modów sprawiły, że nie szukałem dalej). No ale to temat o QIIIA, więc lepiej nie drążyć dyskusji o poprzedniku.