[SOLVED] QUAKE 3 - Przerywający dźwięk i spadki FPS
: 05 wrz 2012, 18:04
Witam!
Mam problem z moją ulubioną grą Quakiem 3
Gdy uruchomię grę, mam problem z dźwiękiem, polega on na tym, że z częstotliwością do ok 1sekundy ciągłość dźwięku się przerywa. Odbija się to na ilości FPS a to na komforcie grania.
Do uruchomienia Quake 3 z dźwiękiem używam zmodyfikowanego pliku od Enemy Territory który używa bibliotek SDL. Przypuszczam, że problem leży po stronie PulseAudio. Gdy przez ostatnie kilka lat używałem ARCH linuxa i alsy, problemu nie miałem. Czy ktoś słyszał może o problemie przerywanego dźwięku i wie jak go rozwiązać? Jeśli potrzeba jakiś większych szczegółów to krzyczcie!
Dodam może, że na bliźniaczej grze QuakeLive, problemu z dźwiękiem nie ma, a co za czym idzie i FPS jest stałe 125 (QuakeLive jest chyba nieco bardziej wymagający, więc z Quake3 nie powinno być problemów)
Mam problem z moją ulubioną grą Quakiem 3

Gdy uruchomię grę, mam problem z dźwiękiem, polega on na tym, że z częstotliwością do ok 1sekundy ciągłość dźwięku się przerywa. Odbija się to na ilości FPS a to na komforcie grania.
Do uruchomienia Quake 3 z dźwiękiem używam zmodyfikowanego pliku od Enemy Territory który używa bibliotek SDL. Przypuszczam, że problem leży po stronie PulseAudio. Gdy przez ostatnie kilka lat używałem ARCH linuxa i alsy, problemu nie miałem. Czy ktoś słyszał może o problemie przerywanego dźwięku i wie jak go rozwiązać? Jeśli potrzeba jakiś większych szczegółów to krzyczcie!
Dodam może, że na bliźniaczej grze QuakeLive, problemu z dźwiękiem nie ma, a co za czym idzie i FPS jest stałe 125 (QuakeLive jest chyba nieco bardziej wymagający, więc z Quake3 nie powinno być problemów)