Strona 1 z 1
Team Fortress 2 - przycinanie.
: 18 lut 2013, 11:04
autor: krosiak94
Cześć mam problem z grą TF2, gdy pobrałem tytuł i zainstalowałem gra uruchomiła mi się na wysokich ustawieniach, gra się przycinała, więc zmieniłem ustawienia na niskie, jednak dalej jest tak samo. Co może być przyczyną? Komputer jak w opisie.
Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 18 lut 2013, 14:07
autor: Shimmy
Silnik Source
U mnie też strasznie ścina, długo się uruchamia (nawet do 5minut) mimo że sterowniki jak i sprzęt są w porządku a pozostałe gry chodzą bez zarzutów. Do Valve problemy z TF2 zgłaszało już sporo osób, ale nigdzie nie ma recepty.
Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 18 lut 2013, 17:16
autor: Antyhaker
U mnie to samo i nic nie potrafię z tym zrobić ;< Dodam że na Windzie śmiga bez problemu na wysokich.
Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 18 lut 2013, 21:45
autor: Ziendal
U mnie silnik pokazuje 60 fps (w konsoli wpiszcie net_graph 3) a i tak nie widać tych 60, mimo że synchronizacja pionowa wyłączona, eh, szkoda.
Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 18 lut 2013, 23:58
autor: Prakson
Jeśli chodzi o vsync to należy uruchomić konsole, wpisać mat_vsync 1, mat_vsync 0 i już nie ma vsynca - jest to błąd silnika source na Linuxie.
Podajcie dokładne specyfikację sprzętu i wersje sterowników - skierowane do osób którym przycina.
Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 19 lut 2013, 00:08
autor: Antyhaker
ATI Radeon HD 4300, sterowniki OS

Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 20 sie 2013, 08:51
autor: Szasza123
Przycinanie w TF 2 to wina słabej optymalizacji, a nie silnika. Dota 2 chodzi mi na przykład płynnie, mimo że nie spełniam wymagań. TF 2 tnie się nawet w menu, radził bym odpuścić sobie tego crapa.
Re: Team Fortress 2 - przycinanie.
: 20 sie 2013, 13:23
autor: Shimmy
Sytuacja się troszeczkę zmieniła u mnie i na najnowszych Calalystach stabilnych chodzi całkiem znośnie, na becie (choć instalacji nie zalecam) nie czułem żadnych spowolnień. Do długiego czasu ładowania trzeba się przyzwyczaić, na innych systemach jest tak samo.