Strona 1 z 1

Guild Wars 2 - brak płynności

: 29 cze 2013, 15:26
autor: sigyn
Witam,
mam problem z płynnością w Guild Wars 2.
Nie jest to kwestia sprzętu, gra używa około 22% CPU, nawet nie 2GB ramu na moje 8GB, a w panelu NVidii zużycie pamięci karty też 22%. Gra automatycznie wykrywa najlepsze ustawienia grafiki. Szczerze mówiąc problem ten pojawia się też w Terze, do której Wine akurat kompilowałam sama (GW2 przez PoL). Dla przykładu Diablo III czy Skyrim działają bez zarzutu. Problem pojawia się więc w grach typu MMO.

Czy ktoś orientuje się co może stanowić problem?
Z góry dziękuję za pomoc i uwagi.

Pozdrawiam

Re: Guild Wars 2 - brak płynności

: 29 cze 2013, 23:15
autor: Shimmy
Nie upatrywałbym akurat tego w grach MMO ale po prostu w tym, że WINE zmienne jest - raz ma tak, raz tak. Ja raczej stronię od używania WINE (innymi słowy, nie mam takiej potrzeby) choć kiedyś używałem i pamiętam, że na tym samym komputerze i systemie przy tej samej konfiguracji wine (różniła się tylko wersja chyba 1.1 na 1.1.8) miałem lekkie opóźnienia i brak płynności, to akurat był Pro Evolution Soccer o ile się nie mylę.

Ciężko tak naprawdę pomóc, jeśli wiemy tylko, że Ci klatkuje (jak dobrze rozumiem?). Po prostu nie ma innej metody, niż pooglądać raporty innych osób - http://appdb.winehq.org/objectManager.p ... &iId=26558. Mają tam jakieś szatańskie komendy na zwiększenie FPS, niestety nie mam jak sprawdzić ;)

Re: Guild Wars 2 - brak płynności

: 30 cze 2013, 15:38
autor: sigyn
Dziękuję za pomoc. Tego się właśnie bałam, że trzeba będzie grać na niskich detalach. A taka ładna gra :/