Strona 1 z 1

Podręczniki, książki na temat "zaawansowanego" używania Ubuntu

: 26 lip 2013, 18:41
autor: dellka
Witam! Ubuntu/Kubuntu/Xubuntu (zamiennie) używam już jakiś czas. Potrafię go sobie skonfigurować tak, żebym miał wszystko, co chcę.

Jednak co i jak mam zrobić, zazwyczaj muszę wyszukać w Internecie. Chciałbym posiąść wiedzę taką, jak mają niektórzy użytkownicy tego forum ;) Jak Wy to zrobiliście? :D Chciałbym wiedzieć absolutnie wszystko o katalogach linuksa (co i gdzie jest i dlaczego), jak to wszystko działa od podszewki, aby nie musieć za każdym razem szukać rozwiązania w google, tylko samemu rozwiązać swój problem. Wiem, że to pewnie masa nauki, ale nie odstrasza mnie to.

Co polecilibyście na początek? Zaznaczam, żeby źródła były jak najobszerniejsze ;) Dzięki za pomoc :)

Re: Podręczniki, książki na temat "zaawansowanego" używania Ubuntu

: 26 lip 2013, 18:51
autor: enedil
Polecam obszerny przewodnik:

Kod: Zaznacz cały

man man
To oczywiście mówię na serio. Najlepszy, bo darmowy.

Re: Podręczniki, książki na temat "zaawansowanego" używania Ubuntu

: 26 lip 2013, 19:32
autor: marcin1982
Zacznij od tej instrukcji.
Drzewo katalogów najogólniej.
Podręcznik - linia komend.