Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Nie samą pracą człowiek żyje ;)
qduaty
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 55
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: qduaty »

mat pisze:wiele gier dla Windows korzysta dziś z Openal, SDL itp.
Z windowsowym OpenAL był raczej poważny problem w Wine (nie działało w żadnej grze), a SDL, cóż w Linuksie jest coś takiego potrzebne (bezpieczeństwo patentowe, natywny interfejs) ale w Windows to tylko dodatkowe API do okien w OpenGL, taki GLUT tylko lepiej dostosowany do gier (obsługa wejścia itp). W Direct3D to raczej nie ma zastosowania.
Jeśli chodzi o DirectX to raczej Wine, Cedega itp są próbą "kopiowania" pewnych rozwiązań.
Reimplementacja nie jest kopiowaniem. Takie zdanie mogłoby nawet niektórych oburzyć - bo jest to ciężka praca pod obostrzeniami jakie nakłada cudze API i z jakiego trzeba się wywiązać żeby rozwiązanie spełniało swój cel, przy okazji cały czas uważając na patenty.

Nonsensem jest twierdzić, że firma która już tworzyła wersje natywne lub zlecała to innym (Epic, id) nie wie o Wine. Oni mają dokładnie przestudiowane co jest grane i jeśli zechcą, wydadzą wersję natywną - a jeśli nie, wydadzą wersję pod Wine nic o tym nie wspominając (bez znaczka Wine mają problem pomocy technicznej z głowy, a użytkownicy i tak się znajdą). To samo dotyczy ich klientów typu Raven - wiedza o Wine przenosi się wraz ze wsparciem technicznym. Problem dotyczy raczej tylko firm - i silników - które nigdy nie widziały Linuksa.
roberto234 pisze:nie bardzo wyobrażam sobie wyszukiwanie nowych sterów do karty, zastanawianie się czy się coś za chwilę nie zatnie, i wpatrywanie się w 19''
Piwko i kumple pomagają żeby nie patrzeć cały czas w 50 Hz, i trudno powiedzieć czy bez nich byłoby to równie bezpieczne jak patrzenie w 19". Poza tym te kwestie: szukanie jakichś sterów, zacinanie się dotyczą Windows, bo Linux nie zacina się nigdy i wszystkie sterowniki ma w sobie.
mat
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 354
Rejestracja: 12 gru 2005, 20:10
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Blackbox

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: mat »

qduaty pisze:Reimplementacja nie jest kopiowaniem. Takie zdanie mogłoby nawet niektórych oburzyć - bo jest to ciężka praca pod obostrzeniami jakie nakłada cudze API i z jakiego trzeba się wywiązać żeby rozwiązanie spełniało swój cel, przy okazji cały czas uważając na patenty.
Dlatego bez względu na znaczenie słowa "kopiowanie" tak to może zostać kiedyś zrozumiane. W chwili obecnej część użytkowników Linux kupuje gry/programy dla Windows i uruchamia pod WIne. Tym samym zaniża wyniki sprzedaży natywnych programów//gier dla Linuiksa i podtrzymuję obecną sytuację na rynku programów/gier dla Windows. Więc pieniądze użytkowników Wine są potrzebne producentom nie tworzącym programów/gier dla systemu Linux. Obecna sytuacja dla Microsoft jest w tym przypadku jak najbardziej korzystna. Jednak gdyby produkty Transgaming lub CodeWeavers zaczęłyby odnosić jakiś sukces i stanowić pewną konkurencję dla produktów Microstft. W tym przypadku zmusiłoby to Microsoft do podjęcia działań, które pod wpływem posiadanych patentów stworzyłoby zagrożenie dla Wine i firm je rozwijających. Wtedy słowo reimplmentacja straciłoby swoje znaczenie w tym przypadku.
Natomiast cała uiwaga została by skupiona czy rozwiążania przyjęte w Wine, Cedega itp. sa próbą kopiowania funkcjonalności systemu Windows. W tym przypadku raczej nie lekceważyłbym pozycji firmy Microsoft. Dlatego jestem sceptycznie nastawiony do projektów takich jak Wine.

qduaty pisze:Nonsensem jest twierdzić, że firma która już tworzyła wersje natywne lub zlecała to innym (Epic, id) nie wie o Wine. Oni mają dokładnie przestudiowane co jest grane i jeśli zechcą, wydadzą wersję natywną - a jeśli nie, wydadzą wersję pod Wine nic o tym nie wspominając (bez znaczka Wine mają problem pomocy technicznej z głowy, a użytkownicy i tak się znajdą). To samo dotyczy ich klientów typu Raven - wiedza o Wine przenosi się wraz ze wsparciem technicznym.
Czy ja napisałem, że LGP, Runesoft, Igios itd. nie wie o istnieniu Wine? Niestety takie wnioski można wyciągnać z pierwszego zdania. Sytuacja zlecenia wykonania wersji dla Linuksa danej gry przez id software/Epic Games sprowadza się obecnie do dwóch osób. W przypadku id software jest to Timothee Besset i jest on twórcą wielu gier dla Linuksa firmy id software. Paradoksalnie w pracach nad wersją dla Windows udział brały firmy takie jak Raven software. Niestety żaden z pracowników Raven software nigdy nie pracował nad wersją gry dla systemu Linux i nigdy nie brał udział w tworzeniu Wine. Ponieważ w przypadku pierwszej sytuacji zawsze to był pracownik id software i odmienna sytuacja nigdy nie miała miejsca. W przeciwnym wypadku ciężko byłoby przeoczyć wydarzenie w stylu: "Raven software zainteresowane tworzeniem gier dla systemu Linux". Wracając do Wine to mamy taką samą sytuację. Jeśli Timothee Besset lub pracownik Raven software brałyby udział w tworzeniu Wine to byłaby oficjalna informacja na ten temat. Niestety taka informacja nigdy nie miała miejsca. Natomiast nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie. Ponieważ Raven software ( ta firma nie udziela wsparcia technicznego dla gier posiadajacych linuksowy instalaltor) nigdy nie wspierał projektu Wine i nie udzielał wsparcia techinicznego dla gier uruchamianych pod Wine. Więc możesz wyjaśnic?
BUY LINUX GAMES
Support Game Companies who Support Linux Gaming.
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: salemus »

mat pisze: Wine nie jest stabilnym rozwiązaniem i z chwilą wydania nowej wersji gra może się nie uruchomić. Więc potrzebujesz określonej wersji Wine na której gra zostałą przetestowana. Dlatego zintegrowanie gry z WIne jest jedynym sensownym rozwiązaniem.
Co do twoich słów muszę się nie zgodzić. Wine jest stabilnym rozwiązaniem jeśli tylko używa się tej samej wersji do danej gry. I tu na scenę wchodzi twój kontrargument "z chwilą wydania nowej wersji gra może się nie uruchomić". Jednak co z projektem Play on Linux ? Z tymi problemami które wymieniłeś poradzi sobie bez problemu a dodatkowo ma prostsze w obsłudze instalatory: klikasz wybraną grę a PoL robi praktycznie wszystko za ciebie (tworzy oddzielny folder itp.) a jeśli twórcy gier by się postarali mógłby nawet instalować wszystkie potrzebne biblioteki włączając w to odpowiednią wersję wine.
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
Awatar użytkownika
Jusko
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1380
Rejestracja: 21 gru 2007, 18:51
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: Jusko »

salemus pisze:Co do twoich słów muszę się nie zgodzić. Wine jest stabilnym rozwiązaniem jeśli tylko używa się tej samej wersji do danej gry. I tu na scenę wchodzi twój kontrargument "z chwilą wydania nowej wersji gra może się nie uruchomić". Jednak co z projektem Play on Linux ? Z tymi problemami które wymieniłeś poradzi sobie bez problemu a dodatkowo ma prostsze w obsłudze instalatory: klikasz wybraną grę a PoL robi praktycznie wszystko za ciebie (tworzy oddzielny folder itp.) a jeśli twórcy gier by się postarali mógłby nawet instalować wszystkie potrzebne biblioteki włączając w to odpowiednią wersję wine.
Pamiętam moment, w którym chciałem uruchomić parę rzeczy na Wine. Okazało się, że jednej aplikacji nie rusza, druga gra nie działa, trzeci program w ogóle nie odpala, czwarty program jest oporny i nawet instalator nie bangla...Przy Wine idzie zęby zjeść. Super, że jest takie coś, ale kompletnie nie uznałbym tego za jakiekolwiek rozwiązanie. Dochodzimy tu znów do kwestii poruszanej setki razy. OK - niech wszystko działa na Wine, producenci niech robią wszystko do niego dostosowane. Super...ale wtedy napychasz kasę za wersję dla Windows, i koło się zamyka, bo płacisz za coś dla Windows, a nie natywnego. A to jak działa PlayOnLinux zależy WYŁĄCZNIE od tego, jak dana wersja Wine się spisuje. Jak Wine nie rusza czegoś, to i POL nic nie na. Generalnie to samo idzie zrobić w konsoli samym Wine bez tamtego programu. Nie jest zły, ale troszkę teraz przeceniasz tę aplikację. Nie jest ona sama w sobie w niczym lepsza od samego Wine. Wiem, bo sam PlayOnLinux używam. A takim napychaniem kabzy producentom za gry dla Windows, to nie masz co się dziwić, że gier na Linuksa jest mało, są drogie, a jeśli pojawia się sklep z nimi, jak nasze rodzime Wupra, płynność finansowa jest takiego sklepu na włosku.

Musisz zdecydować, czy myślisz kategoriami: "Kupuję dla Windows bo działa na Wine, a i tak wrócę do Windows, więc taką wersję mieć muszę", czy myślisz kategorią: "Mam Linuksa i kupuję gry i programy dla niego". Obstając przy Windows i trzymając się Wine, nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Zdaję sobie sprawę, że większość myśli tą kategorią dla Windows, bo choć używają Linuksa, to przy najbliższej okazji wyrzucą go, bo bardziej spodoba im się Windows, a natywnej gry na pingwina już tam nie uruchomią. A tak mają niby zysk, bo coś działa im pod Wine, a w razie czego, to i pod Windows.
Registered Linux User - Number 482487

http://juskoit.cba.pl
qduaty
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 55
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: qduaty »

mat pisze:Raven software ( ta firma nie udziela wsparcia technicznego dla gier posiadajacych linuksowy instalaltor) nigdy nie wspierał projektu Wine i nie udzielał wsparcia techinicznego dla gier uruchamianych pod Wine. Więc możesz wyjaśnic?
Jak wspomniałem,
Epic, id [...] wydadzą wersję pod Wine nic o tym nie wspominając (bez znaczka Wine mają problem pomocy technicznej z głowy, a użytkownicy i tak się znajdą). To samo dotyczy ich klientów typu Raven
Wine jest najbardziej wybredną "wersją Windows". Jego zakres fukcjonalności zawiera się w części wspólnej wszystkich wersji tego systemu. Więc podstawowe wsparcie dla Wine (żeby gra przynajmniej dała się uruchomić) jest gwarancją że zadziała na bardzo wielu (jeśli nie wszystkich) używanych wersjach Windows. To oznacza mniej telefonów do pomocy technicznej. Natomiast ewentualne umieszczenie znaczka Wine na opakowaniu oznaczałoby że muszą wyszkolić swoją pomoc techniczną w Linuksie. Dodatkowo byłyby pytania: dlaczego Wine a nie natywna wersja? Więc chociaż nieoficjalne wsparcie dla Wine jest opłacalne, to oficjalne przyznawanie się do tego jest wyłącznie kosztem.
Awatar użytkownika
el.pescado
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 734
Rejestracja: 26 maja 2005, 11:43
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: el.pescado »

Wine jest najbardziej wybredną "wersją Windows". Jego zakres fukcjonalności zawiera się w części wspólnej wszystkich wersji tego systemu. Więc podstawowe wsparcie dla Wine (żeby gra przynajmniej dała się uruchomić) jest gwarancją że zadziała na bardzo wielu (jeśli nie wszystkich) używanych wersjach Windows
Nie masz racji. Są 3 używane wersje Windows: XP, Vista i 7. Jest za to mnóstwo wersji Wine, w każdej z nich występują jakieś regresje. Dodatkowo te wersje Wine ją uruchamiane na kilku wersjach kilku dystrybucji (pominę tu dla uproszczenia inne systemy operacyjne).

Wsparcie dla Wine nie oznacza więc nic nad to, że gra będzie działała lepiej na tej jednej konkretnej wersji Wine.
widex
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 70
Rejestracja: 12 kwie 2008, 21:18
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 14.10
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Brodnica

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: widex »

http://www.wupra.com/product.php?id_product=40

jest tam napisane, że:
Kupując tą grę upoważniasz firmę Wupra do wykonania jednej kopii zapasowej gry, która będzie dodatkowo zawierać instalator wersji na Linuksa.
Dostaję wersję na Windows i nagraną na DVD wersję Linuks?

Planuje zakupić jakąś przygodową ;]

Pozdrawiam
qduaty
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 55
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: qduaty »

el.pescado pisze:Nie masz racji. Są 3 używane wersje Windows: XP, Vista i 7. Jest za to mnóstwo wersji Wine, w każdej z nich występują jakieś regresje. Dodatkowo te wersje Wine ją uruchamiane na kilku wersjach kilku dystrybucji (pominę tu dla uproszczenia inne systemy operacyjne).

Wsparcie dla Wine nie oznacza więc nic nad to, że gra będzie działała lepiej na tej jednej konkretnej wersji Wine.
Wersji windows jest więcej, bo jest też 2000, 2008, wersje x64 tych które wymieniasz oraz service packi. Windows XP SP1 nie jest tym samym co SP2 - np. gra NFS Porsche zadziała jeszcze na SP1, ale nie da się uruchomić bez patcha, na SP2.

Teoretycznie regresje w Wine są, ale ponieważ osobiście ich nie widzę - a Wine aktualizuję regularnie - widocznie atakują one tylko wybranych użytkowników. Natomiast na konsoli widać: stub, not implemented, not found, i wskazania te są dość spójne (z tendencją do zanikania) między wersjami.

Regresje nie są powodem żeby dyskredytować Wine jako najbardziej ograniczoną implementację Windows - bo można go utrzymać w pełnej funkcjonalności stale aktualizując, wystarczy go nie psuć - ale sama możliwość że się pojawią, jest wystarczającym powodem żeby nie wspierać Wine oficjalnie.
Awatar użytkownika
el.pescado
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 734
Rejestracja: 26 maja 2005, 11:43
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: el.pescado »

Teoretycznie regresje w Wine są
Choćby http://www.winehq.org/wwn/360#Weekly%20 ... %20Changes

Nie ma gwarancji, że jak coś będzie działać na Wine to będzie też działać pod wszystkimi Windowsami. Testy pod wszystkimi wspieranymi systemami i tak trzeba będzie przeprowadzić. Wine tylko dodałoby pracy.
qduaty
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 55
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: qduaty »

Jeszcze inny punkt widzenia: symulator przenośny na 3 systemy (Windows, OS X, Linux) i oto co piszą o linuksie:
http://wiki.x-plane.com/Linux_Installat ... _or_Mac_OS
Przy takich problemach trudno nie zauważyć że Linux to jednak system dla informatyków. To tłumaczy dlaczego nie skorzystali z dpkg/rpm - informatycy uwielbiają przecież czytać manuale.
Awatar użytkownika
el.pescado
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 734
Rejestracja: 26 maja 2005, 11:43
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: el.pescado »

Ten problem jest jeszcze lepiej opisany na blogu LGP: http://blog.linuxgamepublishing.com/200 ... h-distros/
Awatar użytkownika
command_dos
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 288
Rejestracja: 11 wrz 2008, 12:22
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: command_dos »

Jeśli chcecie widzieć steam'a i inne aplikacje komercyjne, to zapraszam:
"Matthew Helmke, jeden z administratorów UbuntuForums.org w porozumieniu z Canonical rozpoczął ankietę wśród użytkowników systemu dotyczącą najbardziej pożądanego komercyjnego oprogramowania." - źródło: Dobreprogramy,
a tutaj link do ankiety: http://www.surveymonkey.com/s/GFVQP62
Ubuntu User number is # 26071 - http://command-dos.blogspot.com/ - Mój skromny blog command_dos'a - pozdrowionka -
wupra
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 463
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:29
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: wupra »

Telltale Games zaczyna wydawać gry na MacOS więc pod względem technicznym nie powinno być problematyczne przygotowanie wersji na Linuksa. Wystarczy tylko przekonać Telltale Games, że warto stworzyć wersję na Linuksa.

Źródło: http://www.holarse-linuxgaming.de/news/ ... key_island


Informacje na blogu: http://www.telltalegames.com/community/blogs/id-572
Wątek na forum: http://www.telltalegames.com/forums/sho ... 041&page=2
Awatar użytkownika
illit
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 52
Rejestracja: 11 lis 2008, 10:02
Płeć: Kobieta
Wersja Ubuntu: 9.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: illit »

podpisałam ankietę dla StarCraft 2 i znajomy też podpisał, i obydwoje kupimy tą grę w wersji na linucha... ta gra powinna być wydana w takiej wersji :D
There is no such thing as innocence, only degrees of guilty.
Krzewiąca Linuksa - pomagam w moich okolicach instalować i konfigurować Ubuntu
Awatar użytkownika
WebNuLL
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 70
Rejestracja: 13 gru 2008, 16:09
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: WebNuLL »

illit pisze:podpisałam ankietę dla StarCraft 2 i znajomy też podpisał, i obydwoje kupimy tą grę w wersji na linucha... ta gra powinna być wydana w takiej wersji :D
I ja też kupię, lubię Starcrafta, ogólnie sci-fi lubię, chętnie wspomogę autorów gry dla Linuksa.

-- WebNuLL
InnyOS = ArchLinux ( www.archlinux.org )
http://youtube.com/webnull <-- PORADNIKI, UBUNTU, ARCH, DEBIAN
Awatar użytkownika
Admc
Gibki Gibbon
Gibki Gibbon
Posty: 2149
Rejestracja: 23 lip 2009, 08:57
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: Admc »

Czytałem, że StarCraft 2 będzie w OpenGL więc możemy spodziewać się statusu Gold lub Platinum w wine. Ale wersję linuksową chętnie kupię za ludzkie pieniądze (do 100 zł).
╔═╦╗╔╦═╦═╦╗╔╗Blaszak (Phenom II x4 955BE, 4 GB RAM, GF GTX 550Ti) - Kubuntu 13.10 amd64
║═╣║║║╔╣╔╣╚╝║Toshiba Satellite A110-293 - Lubuntu 13.10 x86
║╔╣╚╝║║║║╚╗╔╝HTC Hero - Tegro 2.6 (Android 2.1)
╚╝╚══╩╝╚╝♥╚╝ Liczniki: Linux - 496087, Ubuntu - 28751.
wupra
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 463
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:29
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: wupra »

Admc pisze:Czytałem, że StarCraft 2 będzie w OpenGL więc możemy spodziewać się statusu Gold lub Platinum w wine. Ale wersję linuksową chętnie kupię za ludzkie pieniądze (do 100 zł).
Wersja na Windows będzie sprzedawana w Polsce za ok 140-160 zł przez 6-12 miesięcy.

Może będzie wersja na pingwinka, w końcu w firmie Blizzard pracuje Sam Lantinga :)
http://www.devolution.com/~slouken/resume/index.html
Awatar użytkownika
makson
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1542
Rejestracja: 23 mar 2009, 07:10
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: makson »

Za StarCrafta 2 na Linuksa zapłacę każde pieniądze...
Wiem jednak, że gdyby taki powstał to rok po premierze byłby 2-3 razy tańszy, więc jestem na tyle cierpliwy, że bym poczekał.
Miałem Linuksa, zanim stało się to modne.
adrikux

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: adrikux »

Ja natomiast byłbym wdzięczny za wszelkie informację dotyczące portu Gothica 3 na inne systemy. Gra cały czas znajduje się na liście, lecz nie słychać nic o postępie prac, wydaje mi się, że ta gra się nie ukaże, ale wciąż mam nadzieję, że się myle. Ta gra to jedna z lepszych rzeczy, które mnie spotkały, nie chciałbym na kilka dni instalować Windowsa w celu odbycia swojego corocznego maratonu z Gothic.
voodoo20
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 10
Rejestracja: 15 gru 2008, 16:52
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Kontakt:

Odp: Podpisz petycje, może coś zmieni się w świecie gier na linuksa

Post autor: voodoo20 »

A ja bym prosił jakies informacje dla gry Rapelzz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości