Przyszłość dla BSD i innych

Forumowy magiel: pogaduchy o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
ddks
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 26
Rejestracja: 06 lut 2010, 19:18
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Przyszłość dla BSD i innych

Post autor: ddks »

Witam,
Z racji tego, że nastaje czas sesji jest czas na poeksperymentowanie z systemami. Nie jestem żadnym profesjonalistą wśród Linuksów ale bardzo lubię o tym czytać i się bawić nimi (nawet jak nic nie wychodzi).
W ręce wpadł mi dziś PC BDS pewnie za wysokie progi na moje nogi, ale zobaczę jak to się je ale przejdę do rzeczy.

Nurtuje mnie takie pytanie czy tego rodzaju systemy mają jakąś przyszłość (nie tylko BSD ale np. też Solaris). Czy są to systemy dla pewnej grupy osób, które i tak za parę lat zaprzestaną być rozwijane. Nie czarujmy się tego typu systemy (chyba) nie mają wielkich szans zdobyć takiej popularności jak Debian (i jego pochodne), Fedora czy inni "giganci".

Na guuglach :) znalazłem wiele sprzecznych informacji na ten temat jedni piszą, że to fake a nie systemy inni znów zażarcie bronią.
Co Wy sądzicie na ten temat.
Pozdrawiam.

P.S Jeśli podbiega pod spam to do kosza.
Awatar użytkownika
Jusko
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1380
Rejestracja: 21 gru 2007, 18:51
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Przyszłość dla BSD i innych

Post autor: Jusko »