Ivona Reader - odpalanie pod linuxem

Tylko tematy nie mieszczące się powyżej.
kretyn
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 31
Rejestracja: 06 lip 2010, 19:06
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.10
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Ivona Reader - odpalanie pod linuxem

Post autor: kretyn »

Witam,

Chciałbym zainstalować program Ivona Reader pod Ubuntu. Nie ma wersji natywnej na linuxa ( dopytywałem się ) i nie zamierzają prędko wydawać. Polecili mi, abym skorzystał wirtualnej maszyny do jego zainstalowania.

Mimo, że już trochę korzystam z różnych linuxów, wciąż jestem raczej zielonym użytkownikiem i dużo pojęć informatycznych jest dla mnie niezrozumiałych. Proszę więc nie bić mocno za głupoty wypisywane :)


Przede wszystkim, spróbowałem zainstalować program przez WINE. Nie dało rady. Tzn. program zainstalowałem, ale nie mogłem go uruchomić, ponieważ brakowało jakiś bibliotek (tak, trochę temu to robiłem). Również na stronie WINE ktoś zamieścił informacje o tym, że próbował i nie działa.

Następnie chciałem spróbować zainstalować VM. Zainstalowałem QEmu i "postawiłem na obrazie" win XP. Mimo, że instalowałem i odpalałem z KQEmu, to wszystko wciąż działało bardzo wolno (a tak bardzo słabego laptopa nie mam). Czy to ma tak wolno chodzić ( wolno == przesunięcie kursro

Oprócz samego zainstalowania, chciałbym również móc korzystać z funkcji czytania [przez program] podświetlonego (zaznaczonego) tekstu. Darmowy program Ivona tylko tyle potrafi.


Podsumowując mój cel i prośbę:
Chciałbym zainstalować głosy Ivona na Ubuntu 10.04. Miło by było, gdyby do odczytywania ich był użyty Ivona Reader, ale nie jest to konieczne. Ponieważ głosy te kupiłem, więc nie chciałbym stracić pieniędzy, ale jednocześnie mam już dość Windowsa.


Jakieś sugestie, propozycje? Coś jeszcze napisać?
frytek
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 330
Rejestracja: 06 sty 2006, 00:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Ivona Reader