Ubuntu 10.10 i Neostrada przez ZXDSL 852 V2

Neostrada, DialNet, Net24
klapy4
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:58
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Ubuntu 10.10 i Neostrada przez ZXDSL 852 V2

Post autor: klapy4 »

Witam zainstalowałem sobie wczoraj Ubuntu więc jestem początkujący. Chciałem sobie skonfigurować połączenie z internetem i natrafiłem na taki temat:

Kod: Zaznacz cały

http://evilus.wordpress.com/2010/07/26/ubuntu-i-neostrada-modem-zte-zxdsl-852-v2-konfigurujemy
Zrobiłem wszystko po kolei jak trzeba nawet kilka razy, łącznie z wpisaniem na początku:

Kod: Zaznacz cały

$ sudo su
Password: mojehaslo
# cd /usr/src/linux-headers-`uname -r`/include/linux/
# cp ../generated/autoconf.h .
# exit
Moje problemy są następujące:
1.Trzecia dioda w modemie nie raz się nie chce ustabilizować lub po prostu gaśnie.
2.Jak mi się już udało że dioda się ustabilizowała to nie chciało nawiązać połączenia ciągle się tylko łączyło. Po wielokrotnym wpisywaniu od nowa nazwy użytkownika i hasła w końcu udało mi się. Wyskoczyło jakie IP zostało przydzielone itd. Niestety internet dalej nie działa. Jak włączałem google to w bardzo powolnym tempie do połowy się załadowały i na tym się skończyło działanie. Udał się mi później jeszcze raz połączyć ale już sie nic nie załadowało nawet google. Przypuszczam że coś blokuje modem tylko co? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Mały postęp. Jak teraz uruchomiłem ubuntu to mi internet działał tylko że strasznie mulił. Wczytywały się tylko niektóre strony. Instalowałem też Wine i coś tam podczas instalacji się ściągało i to z pełno prędkością 124kb/s tak że teraz to już w ogóle nie wiem o co chodzi. W firefoxie tkwi problem?
Slawo320
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 10
Rejestracja: 25 sty 2011, 00:05
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: Ubuntu 10.10 i Neostrada przez ZXDSL 852 V2

Post autor: Slawo320 »