Która firma laptopów?

Porady sprzętowo-handlowe
ognik
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 5
Rejestracja: 25 sty 2013, 18:17
Płeć: Kobieta
Architektura: x86_64

Która firma laptopów?

Post autor: ognik »

Nie wiem czy w dobrym temacie pisze jak nie albo już się gdzies pojawił ten temat to przepraszam. Ale mam pytanie.. Otóż chcę kupić laptopa i nie wiem jakiej firmy wybrać. Nie mam jakichś specjalnych wymagać prócz tego żeby był szybki i dość tani. Nie wiek które firma jest lepsza nastawiona jestem na Samnunga ale podobno lepszy jest HP albo Acer. Nie znam się kompletnie więc prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
Jusko
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1380
Rejestracja: 21 gru 2007, 18:51
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Która firma laptopów?

Post autor: Jusko »

Dobre - HP lub Acer? ;-) HP - kiepskie chłodzenie, kup jeśli chcesz ryzykować potencjalne oddanie do serwisu przez usmażenie się lapka :) Poza tym HP jest chwiejny - raz produkują lapki, później zamykają linię - żeby znów potem ją otworzyć. Acer - powiem tak, komuś działa dobrze, innemu nie - osobiście nie widziałem żadnego Acera, w którymś coś nie szwankuje lub nie padło. Jak już inwestować w markę, to coś z ASUS, zamiennie jak cenisz schedę po IBM to Lenovo (mam i polecam). Teoretycznie każdy sprzęt może się zepsuć, ale HP i Acer, jak uważasz, ale ja bym nie ryzykował. A Samsung? Jak chcesz kupować pod wpływem fali marki, to spoko, ale ja bym kupił sprzęt kogoś, kto wie co to znaczy produkcja laptopów a nie produkcja laptopów jako jeden z działów firmy (jak Samsung). Temat rzeka - każdy i tak chyba powie markę laptopa którego ma.
Awatar użytkownika
andres88pl
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 215
Rejestracja: 27 wrz 2009, 10:45
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 13.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Lublin

Re: Która firma laptopów?

Post autor: andres88pl »