Jak uzyskać taki wygląd -GTK

Tutaj można zadać pytanie, jeśli Linuksa widzi się pierwszy raz w życiu ;)
Awatar użytkownika
adami
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Wersja Ubuntu: 20.04
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Jak uzyskać taki wygląd -GTK

Post autor: adami »

Pobrałem murrine zmieniłem na 0.33 tak jak tam pisze
1-download the parts of the topic says
2-out and open the tar.gz of the engine called murrine-0.90.3.tar.gz within a folder to and uncompress it somewhere
3-open and enter the unzipped folder to the subdirectory called \ src
4-in this will find a file called support.h open it with gedit editor
5-seeking section: / * Opacity settings * /
6-is in this block where you indicate what degree of transparency will have every part of the topic if you look closely at:

WINDOW_OPACITY
MENUBAR_OPACITY
MENUBAR_GLOSSY_OPACITY
MENUBAR_STRIPED_OPACITY
TOOLBAR_OPACITY
TOOLBAR_GLOSSY_OPACITY

these are what give them the greatest obscurity because it tested and proven effectiveness are the elements that are not so necessary things to read and can lead even a highly opaque, the other elements have given lower opacity according to the need and from each one of them, I gave him your .30 opacity to suit your emerald theme you'll have to put the same opacity configuradadas windows with emerald in the game so do both the opacity and the opaque emerald issue and achieve the effect of transparency throughout the desired area.

after having changed the degree of transparency of this file support.h save it and proceed to compile the murrine engine and restart session and ready.

opacities can try different values by changing the file that you specify and re-compile the murrine engine.
skompilowałem prefix /usr nazwałem gtk2-engines-murrine ,zaktualizowało pakiet który był zainstalowany (paczkę deb zrobiłem) restart i nic się nie dzieje dlaczego ? http://gnome-look.org/content/show.php/ ... ent=129761
Awatar użytkownika
Gordmax
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86

Odp: Jak uzyskać taki wygląd -GTK

Post autor: Gordmax »

nie wiem dokładnie co ci się nie uruchamia. Sam widok zastosować bardzo łatwo.
pobierasz paczuszkę ze strony rozpakowujesz
otwierasz Emeralda (system --> preferencje --> Emerald)
tam import i wybierasz Theme którą chcesz.
I teraz najważniejsze!!! Aby wszystko działało wpisujesz w konsoli
emerald --replace
I powinieneś móc się cieszyć nowym widokiem okien.

Aby wszystko wyglądało tak jak na screenshocie musisz doinstalować jeszcze pewnie jakieś paczuszki ale nie mam już na to czasu :) chyba że po południu

A i jeszcze jedno. żeby Emerald odpalał dany theme przy starcie systemu dopisz komendę z terminala do System --> Preferencje --> Programy startowe
Awatar użytkownika
adami
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Wersja Ubuntu: 20.04
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Odp: Jak uzyskać taki wygląd -GTK

Post autor: adami »

Nie chodzi mi o emeralda tylko o tą przezroczystość co jest niżej emeralda http://gnome-look.org/content/preview.p ... ristal+H3Ci tu jest pies pogrzebany muszę przeinstalować silnik murrine zmieniając opacity na 0.33 w pliku support.c tak jak wyżej . Po zmianie kompilacji i instalacji nic się nie zmienia.
Tworze sobie deba nazwa gtk2-engines-murrine samo murrine się nie zainstaluje bo konflikt z tym pakietem gtk2-... ,configure prefix /usr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przedszkole Linuksa”