generator rzutu kostką
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Odp: Promocja Linuksa i Ubuntu
hym wiesz, w sumie już to trochę zrobiłeś, bo progi są w wodzie, klanarchi, wiedzmaku
przerzuty na 10 są w klanarchi i wodzie (2 systemy za jednym zamachem, wiec przydało by się)
W wiedzmaku w sumie jedynym problemem jest kość przeznaczenia, ale jeśli nie ma ustawiania wg wielkości można uznać, ze jest to pierwsza kość (juz jest)
młotek
2k10 -> zamieniane na k100 1 Dziesiątka to dziesiątki, 2 dziesiątka jedności. Jest inny rozrzut % niż w czystym k100% (tak mi się wydaje)
Trafienie lokacji to odwrotność liczby na trafienie jak było 14 to lokacja 41 i szukasz w tabelce.
W miedzy czasie rzut przeciwnika za obrone czy uniki czy parowanie ta sama k100
Jeśli trzeba obrażeń to k10 i przerzucanie przy 10 + kolejny test ww żeby moc przerzucić ta 10 (są bronie które rzucają 2k10 i wybierają wyższy wynik)
Krytyki w młotku - hmm, a wiesz że nie pamiętam dokładnie. coś zależnego od kondycji na pewno
Myślałem żeby to wyglądało tak ze jest przycisk rzucaj i rzuca od razu kilka testów, ale trzeba kliknąć żeby je odkryć
Test magii rzucamy xk10 x-poziom magii rzucającego. suma kości ma wynieść powyżej ST czaru. Przy dublecie (np:55) ma się wypadek losowy. Przy triplecie (666) jest gorzej, a 4 takie same wyniki to już prawie można oddać KP
Neuro i monastyr to wyższa szkoła jazdy bo tam 3k20 + jakieś tam ST mogę sprawdzić ale to za 3 dni bo teraz tylko tak rekreacyjnie żyję na forum
A chociaż neuro a bieżąco mniej więcej pamiętam. (Wysokość cechy - Poziom trudności) = ST rzut 3k20 i jeśli wyniki na 2 kościach z 3 są niższe niż ST test wychodzi. Jeśli są wyższe można dać pkty umiejętności do "obniżenia wyniku na kości" a no i są modyfikatory % ale nie pamiętam, bo nie korzystałem.
Mechanika GS prosta jak drut wynik: 1k20 < cecha+um, Gorzej z atakiem bo tam trzeba rzucać wiadrem k6 + drugie wiadro na zbroje (4,6 to chyba jedno przebicie zbroi w broni, a w zbroi wyparowane obrażenie)
Na dnd się nie znam!
re down: Zgadzam się odnośnie wydzielenia wątku
A po co ci remix na avangarde? I co miałby mieć czego nie ma obecny ?
przerzuty na 10 są w klanarchi i wodzie (2 systemy za jednym zamachem, wiec przydało by się)
W wiedzmaku w sumie jedynym problemem jest kość przeznaczenia, ale jeśli nie ma ustawiania wg wielkości można uznać, ze jest to pierwsza kość (juz jest)
młotek
2k10 -> zamieniane na k100 1 Dziesiątka to dziesiątki, 2 dziesiątka jedności. Jest inny rozrzut % niż w czystym k100% (tak mi się wydaje)
Trafienie lokacji to odwrotność liczby na trafienie jak było 14 to lokacja 41 i szukasz w tabelce.
W miedzy czasie rzut przeciwnika za obrone czy uniki czy parowanie ta sama k100
Jeśli trzeba obrażeń to k10 i przerzucanie przy 10 + kolejny test ww żeby moc przerzucić ta 10 (są bronie które rzucają 2k10 i wybierają wyższy wynik)
Krytyki w młotku - hmm, a wiesz że nie pamiętam dokładnie. coś zależnego od kondycji na pewno
Myślałem żeby to wyglądało tak ze jest przycisk rzucaj i rzuca od razu kilka testów, ale trzeba kliknąć żeby je odkryć
Test magii rzucamy xk10 x-poziom magii rzucającego. suma kości ma wynieść powyżej ST czaru. Przy dublecie (np:55) ma się wypadek losowy. Przy triplecie (666) jest gorzej, a 4 takie same wyniki to już prawie można oddać KP
Neuro i monastyr to wyższa szkoła jazdy bo tam 3k20 + jakieś tam ST mogę sprawdzić ale to za 3 dni bo teraz tylko tak rekreacyjnie żyję na forum
A chociaż neuro a bieżąco mniej więcej pamiętam. (Wysokość cechy - Poziom trudności) = ST rzut 3k20 i jeśli wyniki na 2 kościach z 3 są niższe niż ST test wychodzi. Jeśli są wyższe można dać pkty umiejętności do "obniżenia wyniku na kości" a no i są modyfikatory % ale nie pamiętam, bo nie korzystałem.
Mechanika GS prosta jak drut wynik: 1k20 < cecha+um, Gorzej z atakiem bo tam trzeba rzucać wiadrem k6 + drugie wiadro na zbroje (4,6 to chyba jedno przebicie zbroi w broni, a w zbroi wyparowane obrażenie)
Na dnd się nie znam!
re down: Zgadzam się odnośnie wydzielenia wątku
A po co ci remix na avangarde? I co miałby mieć czego nie ma obecny ?
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Nie jest, prawdopodobieństwo wypadnięcia każdej liczby jest równe 1 /10^2 a więc 1%.2k10 -> zamieniane na k100 1 Dziesiątka to dziesiątki, 2 dziesiątka jedności. Jest inny rozrzut % niż w czystym k100% (tak mi się wydaje)
Nadal nie powiedziałeś mi co miałaby zmieniać nakładka. Z tego co pisałeś, nie widzę sensu aby ją robić bo wszystko to można łatwo osiągnąć w aktualnym programie.
Tak to wydzielone, że nie wiadomo o co chodzi... Edytuj chociaż pierwszego posta i daj gdzieś link do programu, gdyby ktoś chciał wiedzieć o czym rozmawiamy.
http://www.box.net/shared/upayyic0lx
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
-
- Zakręcona Traszka
- Posty: 587
- Rejestracja: 10 maja 2009, 14:44
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
- Architektura: x86
Odp: generator rzutu kostką
Tylko nie zapominaj o kościach sukcesów.Mechanika GS prosta jak drut wynik: 1k20 < cecha+um
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Z generatorem czasowo nie widzę sensu się dalej bawić, działa. Są jakieś inne pomysły, zapotrzebowania na programy RPGowe dla Linuksa?
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Odp: generator rzutu kostką
Pewnie, że działa
Jak dla mnie brakuje 2 opcji: Przerzucania wylosowanych 10 do klanarhii i nwod i poprawy literówki "rzutów wilokrotnych"
A tak to naprawdę to nie wiem. Jakoś teraz mnie natchnęło na robienie tej mojej autorki, ale za nim do tego będzie potrzebny jakiś program rpg to wisła może się skończyć...
Jak ogólnie ludzie siedzą na sesji to wykonują następujące czynność:
- siedzą
- rzucają kostkami
- rysują mapki
- generują niestworzone rzeczy
- opowiadają niestworzone rzeczy
Może program do tworzenia mapek na szybko ? Z obsługa skali ? i zasięgu poruszania się postaci ? Dla mnie to by była bomba.
+ jeszcze chociażby jakieś kwadraciki z napisami typu namiot, automatycznie dobierały, by swoje rozmiary do skali na ekranie.
+ zaznaczanie punktów typu tędy nie przejdziesz i komputer robi ci krzywa linie żebyś mógł to obejść
Nie wiem, może program jeśli nie do tworzenia postaci do przechowywania kart bohaterów ? No ale do tego to trzeba by było mieć serwer, ALE równie dobrze można to wrzucić na jakiegoś chomika w open office
Jak dla mnie brakuje 2 opcji: Przerzucania wylosowanych 10 do klanarhii i nwod i poprawy literówki "rzutów wilokrotnych"
A tak to naprawdę to nie wiem. Jakoś teraz mnie natchnęło na robienie tej mojej autorki, ale za nim do tego będzie potrzebny jakiś program rpg to wisła może się skończyć...
Jak ogólnie ludzie siedzą na sesji to wykonują następujące czynność:
- siedzą
- rzucają kostkami
- rysują mapki
- generują niestworzone rzeczy
- opowiadają niestworzone rzeczy
Może program do tworzenia mapek na szybko ? Z obsługa skali ? i zasięgu poruszania się postaci ? Dla mnie to by była bomba.
+ jeszcze chociażby jakieś kwadraciki z napisami typu namiot, automatycznie dobierały, by swoje rozmiary do skali na ekranie.
+ zaznaczanie punktów typu tędy nie przejdziesz i komputer robi ci krzywa linie żebyś mógł to obejść
Nie wiem, może program jeśli nie do tworzenia postaci do przechowywania kart bohaterów ? No ale do tego to trzeba by było mieć serwer, ALE równie dobrze można to wrzucić na jakiegoś chomika w open office
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Hm... Dobra, dodam znacznik aby można było włączyć przerzut przy wartości maksymalnej.
Jakie literówki?
Program do tworzenia kart postaci można zrobić, tylko dla jakiej mechaniki?
// Dodane
http://www.box.net/shared/upayyic0lx
Jakie literówki?
Program do tworzenia kart postaci można zrobić, tylko dla jakiej mechaniki?
// Dodane
http://www.box.net/shared/upayyic0lx
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Odp: generator rzutu kostką
re up:
"rodzaj rzutu wilokrotnego" a chyba powinno być wielokrotnego
Szczerze to ja dawno nie grałem i chyba długo nie zagram wiec nie wiem w co się teraz bawi.
Ja bym się chyba zajął tak naprawdę to jakimiś skryptami co walkę będą automatycznie przeprowadzać, albo system pod mechanikę
"rodzaj rzutu wilokrotnego" a chyba powinno być wielokrotnego
Szczerze to ja dawno nie grałem i chyba długo nie zagram wiec nie wiem w co się teraz bawi.
Ja bym się chyba zajął tak naprawdę to jakimiś skryptami co walkę będą automatycznie przeprowadzać, albo system pod mechanikę
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Post wcześniej masz link do generatora z dodanymi funkcjami i poprawioną literówką, sprawdź czy działa dobrze.
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Odp: generator rzutu kostką
Dobre! Możesz z czystym sercem dać wersje 1.0 i wrzucić na gildiię nic chyba mu nie brakuje.
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Gdzie mam wrzucić?
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Odp: generator rzutu kostką
Gildia taki serwis o grach rpg
Ale i tak nie wrzucaj, bo znalazłem błąd:
Nie przerzuca drugi raz. tzn jak jest 10 to przerzut i wypada 10 to nie chce się przerzucać
Ale i tak nie wrzucaj, bo znalazłem błąd:
Nie przerzuca drugi raz. tzn jak jest 10 to przerzut i wypada 10 to nie chce się przerzucać
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Naturalne. Przerzut jest zawsze jednokrotny. W Klanarchii, w WoDie, przerzuty są zawsze jednorazowe. Nie można sumować w nieskończoność.
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Odp: generator rzutu kostką
Przyznam się nie wiem, i nie mogę tego sprawdzić w tej chwili. :/ Chociaż zawsze mi się wydawało że można przerzucać.
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odp: generator rzutu kostką
Tego jestem pewien, przerzut jest jednokrotny. Coś jeszcze zmienić, dodać?
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: generator rzutu kostką
jKostka jest już także dostępna online.
jKostka Online
jKostka Online
- Witch Lady
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 171
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:43
- Płeć: Kobieta
- Wersja Ubuntu: 13.10
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Re: generator rzutu kostką
Nie pamietam jaki to byl system, ale tworzylam kiedys postac, ktora miala miec 2k10 ceche, 10 przerzuca... Ceche mialam na 159.
Generator kart postaci fajna rzecz. Zycie by uproscil. Moze kiedys (jak sie naucze) zrobie do swojego autorskiego.
Generator kart postaci fajna rzecz. Zycie by uproscil. Moze kiedys (jak sie naucze) zrobie do swojego autorskiego.
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: generator rzutu kostką
Dziwny system, nie spotkałem się aby przerzut był gdzieś więcej niż jednokrotny. A zwykły przerzut przy rzucie 2k10 włączyć przecież można.
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2009, 00:09
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 16.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86_64
Re: generator rzutu kostką
Tak mi się ostatnio zamarzyło... przy rzutach z progiem.( np 5k10 próg Mógłbyś dodać opcję automatycznego obliczania prawdopodobieństwa powodzenia tego rzutu. Przydało by się dla osób piszących autorki. No i chyba jakieś kolorowanie wyników.
+ możliwość stworzenia własnej kostki.
wpisujemy liczbę ścianek i do każdej ścianki można coś przypisać żeby zwróciło
1 - muskasz
2 - muskasz
3 - ranisz
4 - ranisz
5 - zabijasz
i w zależności od liczby wypluwa wynik:
(4) ranisz
ewentualnie:
k100
<1-34> cos
<35-66> xxx
<67-88> cccc itp
+ możliwość stworzenia własnej kostki.
wpisujemy liczbę ścianek i do każdej ścianki można coś przypisać żeby zwróciło
1 - muskasz
2 - muskasz
3 - ranisz
4 - ranisz
5 - zabijasz
i w zależności od liczby wypluwa wynik:
(4) ranisz
ewentualnie:
k100
<1-34> cos
<35-66> xxx
<67-88> cccc itp
- Heos
- Zakręcona Traszka
- Posty: 534
- Rejestracja: 17 sie 2008, 16:08
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: generator rzutu kostką
Niech nauczą się liczyć albo włączą kalkulator.Mógłbyś dodać opcję automatycznego obliczania prawdopodobieństwa powodzenia tego rzutu. Przydało by się dla osób piszących autorki.
To, mogę zrobić. W najbliższej wersji będzie zbliżona możliwość.+ możliwość stworzenia własnej kostki.
wpisujemy liczbę ścianek i do każdej ścianki można coś przypisać żeby zwróciło
"Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego." – Fryderyk Nietzsche
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
openSUSE Leap 15.1 | Xfce4 | Firefox
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości