Quake 3 Arena - brak dźwięku
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 paź 2011, 22:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 11.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Quake 3 Arena - brak dźwięku
Witam,
zainstalowałem quake 3 arena. I pojawił się problem braku dźwięku po włączeniu gry.
Czy istnieje możliwość uruchomienia gry z dźwiękiem, oczywiście bez użycia ioquake.
Pamiętam, że na debianie kiedyś mi się udało uruchomić, ale teraz za nic nie mogę ;/
Jeżeli nie to czy można normalnie grać w Q3 przez ioquake, czy nie bardzo?
zainstalowałem quake 3 arena. I pojawił się problem braku dźwięku po włączeniu gry.
Czy istnieje możliwość uruchomienia gry z dźwiękiem, oczywiście bez użycia ioquake.
Pamiętam, że na debianie kiedyś mi się udało uruchomić, ale teraz za nic nie mogę ;/
Jeżeli nie to czy można normalnie grać w Q3 przez ioquake, czy nie bardzo?
-
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 201
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:24
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: KDE Plasma
- Architektura: x86_64
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
Spróbuj wywołać grę w konsoli poprzedzając ją poleceniem pasuspender
- 3miel
- Wytworny Kaczor
- Posty: 311
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 18:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86
- Kontakt:
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
nie wiem jak instalowałeś quake3 i czy odpalasz wersje natywna ( przeznaczoną na linuksa ) czy wersje windowsowa (i odpalasz przez wine )
może to pomoże viewtopic.php?f=205&t=123115
może to pomoże viewtopic.php?f=205&t=123115
compal: fl92 gf8600gt m 512mb 1680x1050 - t9300@2500 - 200gb 7200rpm - 2gb+1gb 667 - 4965abg - bt - a4tech xl 750f
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 paź 2011, 22:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 11.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
@anthrax: nie pomogło
@3miel: oczywiście uruchamiam natywną, rzeczywiście link pomógł wcześniej nie doczytałem, że trzeba doinstalować libsdl1.2debian-alsa
Jednakże podczas instalacji usuwa automatycznie libsdl1.2debian-pulseaudio i ubuntu-desktop, czemu służy to drugie, można je bezpiecznie usunąć?
@3miel: oczywiście uruchamiam natywną, rzeczywiście link pomógł wcześniej nie doczytałem, że trzeba doinstalować libsdl1.2debian-alsa
Jednakże podczas instalacji usuwa automatycznie libsdl1.2debian-pulseaudio i ubuntu-desktop, czemu służy to drugie, można je bezpiecznie usunąć?
- Jusko
- Przebojowy Jelonek
- Posty: 1380
- Rejestracja: 21 gru 2007, 18:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
Ubuntu-desktop to tylko metapaczka, można ją spokojnie usunąć. W IoQuake III można grać normalnie - to kontynuacja rozwoju kodu gry po jego uwolnieniu (podobnie dzieje się z kodem Quake II, jest nadal rozwijany, dzięki czemu usunięto sporo bugów).
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 paź 2011, 22:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 11.04
- Środowisko graficzne: Unity
- Architektura: x86
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
Dobra, dziękuje wam
A przy okazji dodam nowy link do paczki - bo stary nie działa, gdyby ktoś inny szukał
A przy okazji dodam nowy link do paczki - bo stary nie działa, gdyby ktoś inny szukał
-
- Przebojowy Jelonek
- Posty: 1048
- Rejestracja: 08 maja 2007, 07:40
- Wersja Ubuntu: 12.10
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
Jakie porty Q2 rozwijane aktywnie polecasz poza Yamagi i AprQ2?Jusko pisze:Ubuntu-desktop to tylko metapaczka, można ją spokojnie usunąć. W IoQuake III można grać normalnie - to kontynuacja rozwoju kodu gry po jego uwolnieniu (podobnie dzieje się z kodem Quake II, jest nadal rozwijany, dzięki czemu usunięto sporo bugów).
- Jusko
- Przebojowy Jelonek
- Posty: 1380
- Rejestracja: 21 gru 2007, 18:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Quake 3 Arena - brak dźwięku
Prawdę mówiąc z użytku znam wyłącznie Yamagi (relatywnie pamiętam łatwa kompilacja, nie wiem czy różni się jakoś szczególnie od innych projektów, a że różnic nie widziałem, to przy Yamagi zostałem. A ficzery jak pełne wsparcie dla X86_64, soundtrack w Ogg czy kompatybilność z większością modów sprawiły, że nie szukałem dalej). No ale to temat o QIIIA, więc lepiej nie drążyć dyskusji o poprzedniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości