Odezwij się do mnie via gg lub wejdź na IRC - #ak-47_pl@QuakeNet, postaram się pomóc.ati81 pisze:Witam wiec tak nie udalo sie nie moge nadac prawa dostepu napewno wina jest po mojej stronie tylko niewiem co robie nie tak. w kosoli wbijam jako rot wpisuje pierwszy sposób i nic sie nie zmienia ale nadal kombinuje , kurde bo chce pograc w cos innego nic cs dam znac jak mi poszlo po kolejnych podejsciach.
True Combat: Elite
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Odp: True Combat: Elite
moje gg 8589796
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite

Przy tej okazji znalazłem w necie całkiem ciekawy link, który może się przydać, jeżeli pojawiłyby się problemy z uruchomieniem gry - http://wikigames.ubuntu.pl/wiki/index.p ... _Territory
No i zawsze w razie czego pytajcie, postaram się pomóc na ile będę potrafił

Odp: True Combat: Elite
Odp: True Combat: Elite


- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
O które mapy konkretnie Ci chodzi? Wczoraj odświeżaliśmy trochę cykl map, bo ludzie byli lekko znudzeni graniem ciągle tego samego. W obecnych 12 mapach są chyba tylko 3 o większych niż standardowe rozmiarach - JackalsNest, TownAndMetro oraz Kowloon. Wcześniej przez kilka dni zbieraliśmy opinie i propozycje, te 3 zostały dodane właśnie na podstawie informacji wcześniej zebranych. Jeżeli jednak okażą się one nietrafione, zostaną zastąpione innymi.lukaszforum pisze:joe_simons możecie zrobić coś z mapami na ak?tzn. wymienić je na mniejsze? Średni ping ludzi którzy grają wynosi ok 60-70, do tego dochodzą olbrzymie mapy, dojście z punktu A do B bez przycinki graniczy z cudem
Poza tym, ludzi jest za mało, aby ganiać się po takich dużych obszarach. Chyba że chcecie z tego zrobić UPC po 40 graczy. Tylko że jakość rozgrywki znacznie spadnie, szkoda by było marnować potencjał tego serwera.
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 14:35
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 11.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Jak zwykle wujek gógiel zna rozwiązanie tego problemu:
Kod: Zaznacz cały
sudo ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++.so.5
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite
poza tym przy aktualce PB pojawia się
Kod: Zaznacz cały
Attempting to download htm/lc-00001.htm (please wait)
**ERROR from Web Server: 302 Found
A przy próbie użycia pbsetup na liście nie mam do wyboru ET.
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Uruchom grę z konsoli i sprawdź informacje, które pojawiły się w oknie terminala - z Twojego opisu można jedynie przypuszczać, że być może OpenGL nie może się załadować, jednak dla dokładnej diagnozy przydałyby się szczegółowe informacje, które właśnie znajdziesz w konsoli.Szarpiwar pisze:Mam problem z TC:E. Niby zainstalowałem jak w instrukcji, ale gra się w ogóle nie uruchamia, miga na czarno ekran i wraca do pulpitu
Z PunkBusterem były ostatnio problemy, jednak już wszystko powinno być ok. Sposób aktualizacji przez pbweb opisałem tutaj w punkcie 10. Aktualizacja przez pbsetup.run powinna działać, przed momentem sprawdzałem i wszystko przebiegło normalnie - po uruchomieniu pbsetup.run wybierasz opcję "Add a game", zaś z dostępnej listy wybierasz "Enemy Territory". Potem już tylko "Check for Updates" i po chwili Twój klient PB powinien być zakutalizowany.Szarpiwar pisze:poza tym przy aktualce PB pojawia sięi tak w kółko.Kod: Zaznacz cały
Attempting to download htm/lc-00001.htm (please wait) **ERROR from Web Server: 302 Found
A przy próbie użycia pbsetup na liście nie mam do wyboru ET.
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
kamil@kamil-laptop:~$ et +set fs_game tcetest
[et-sdl-sound] info : et.x86 is installed to /usr/local/games/enemy-territory
[et-sdl-sound] info : 32-bit libSDL.so is installed to /usr/lib32/libSDL-1.2.so.0.11.2
[et-sdl-sound] info : library is written to /tmp/et-sdl-sound.so
[et-sdl-sound] info : launching the game...
Read /usr/local/games/enemy-territory/et.x86 (1538888 bytes)
0x817d6c0: e9 3b de 5e ef
0x817dce0: e9 5b d8 5e ef
0x817dd70: e9 0b d8 5e ef
0x817dd90: e9 2b d8 5e ef
0x817dd80: e9 7b d8 5e ef
Found ET 2.60 (CRC32 = 0x3b18a889)
Using SDL backend.
et-sdl-sound-r29 (Apr 13 2008 13:59:02, 3.4.6 (Gentoo 3.4.6-r2 p1.5, ssp-3.4.6-1.0, pie-8.7.10)) loaded.
ET 2.60 linux-i386 Mar 10 2005
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/kamil/.etwolf/tcetest
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak4.pk3 (113 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak3.pk3 (411 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak2.pk3 (2066 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak1.pk3 (1869 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak0.pk3 (728 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/mp_bin.pk3 (6 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest
/home/kamil/.etwolf/etmain/supplydepot2.pk3 (46 files)
/home/kamil/.etwolf/etmain/carnage2.pk3 (41 files)
/home/kamil/.etwolf/etmain/1944_beach.pk3 (60 files)
/home/kamil/.etwolf/etmain
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak2.pk3 (22 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak1.pk3 (10 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak0.pk3 (3725 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/mp_bin.pk3 (6 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain
----------------------
9103 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
execing profiles/BobyLopusto/etconfig.cfg
execing autoexec.cfg
com_zoneMegs will be changed upon restarting.
Hunk_Clear: reset the hunk ok
------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
...setting mode 4: 800 600
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
XFree86-VidModeExtension Activated at 800x600
Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: GeForce 9600M GT/PCI/SSE2
^3WARNNING: GL extensions string too long (4252), truncated to 4096
Initializing OpenGL extensions
...using GL_S3_s3tc
...ignoring GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...ignoring GL_NV_fog_distance
...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic
Initializing GLX extensions
...using GLX_SGI_swap_control
...using GLX_SGI_video_sync
XF86 Gamma extension initialized
GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce 9600M GT/PCI/SSE2
GL_VERSION: 3.2.0 NVIDIA 190.42
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_shader_objects GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_depth_clamp GL_NV_explicit_multisample GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_parameter_buffer_object2 GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_shader_buffer_load GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_buffer_unified_memory GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NVGLX_EXTENSIONS: GLX_EXT_visual_info GLX_EXT_visual_rating GLX_SGIX_fbconfig GLX_SGIX_pbuffer GLX_SGI_video_sync GLX_SGI_swap_control GLX_EXT_texture_from_pixmap GLX_ARB_create_context GLX_ARB_create_context_profile GLX_ARB_multisample GLX_NV_float_buffer GLX_ARB_fbconfig_float GLX_EXT_framebuffer_sRGB GLX_ARB_get_proc_address
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 8192
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4
PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU:
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 0
texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: disabled
compressed textures: enabled
anisotropy: 1.0
NV distance fog: disabled
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
------- sound initialization -------
SDL audio driver initializing...
SDL audio driver is "alsa"
SDL audio initialized.
------------------------------------
----- Sound Info -----
sound system is muted
1 stereo
16384 samples
16 samplebits
1 submission_chunk
44100 speed
0x0xaa3f3e0 dma buffer
No background file.
----------------------
Sound memory manager started
Sys_LoadDll(/home/kamil/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so)...
Sys_LoadDll(/home/kamil/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so) failed:
"/home/kamil/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so: cannot open shared object file: No such file or directory"
Sys_LoadDll(/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/ui.mp.i386.so)...
Sys_LoadDll(/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/ui.mp.i386.so) failed:
"libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory"
Sys_LoadDll(ui) failed dlopen() completely!
----- CL_Shutdown -----
Closing SDL audio device...
SDL audio device shut down.
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Sys_Error: VM_Create on UI failed
[et-sdl-sound] info : done
Z PB robiłem tak jak napisałeś, a na liście wyboru w pbsetup nie mam ET. Mam tylko dwa battelfieldy.
próbowałem też doinstaować tej bibliteki, co jej znaleźć nie może (libstdc++) zgodnie tak jak powiedziano w tym temacie, ale po wpisaniu polecania pojawia się komunikat, że nie znaleziono pakietu.
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Najpierw musisz mieć zainstalowany pakiet libstdc++ (wpisujemy jako root):
Kod: Zaznacz cały
apt-get install libstdc++5
Kod: Zaznacz cały
apt-get install libstdc++6
Kod: Zaznacz cały
ln -s /usr/lib/libstdc++.so.5 /usr/lib/libstdc++.so.6
Kod: Zaznacz cały
ln -s /usr/lib64/libstdc++.so.5 /usr/lib64/libstdc++.so.6
Co do PunkBustera, sprawdź czy pbsetup.run został pobrany dla klienta Enemy Territory - tutaj masz pliki dla ET - http://websec.evenbalance.com/index.php?page=dl-et.php
Jeżeli nadal nie będzie ET na liście gier, spróbuj raz jeszcze aktualizacji przez pbweb.x86 - przez długi czas to był niezawodny sposób aktualizacji PB (pbsetup.run często zawodził). Jeżeli i to nie zda egzaminu, daj znać to skopiuję od siebie pliki zaktualizowanego PB i prześlę Ci je - wkleisz do katalogu z PB i będziesz mieć aktualną wersję.
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
root@kamil-laptop:/home/kamil# ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++.so.5
ln: tworzenie dowiązania symbolicznego `/usr/lib/libstdc++.so.5': File exists
root@kamil-laptop:/home/kamil# ln -s /usr/lib64/libstdc++.so.6 /usr/lib64/libstdc++.so.5
ln: tworzenie dowiązania symbolicznego `/usr/lib64/libstdc++.so.5': File exists
root@kamil-laptop:/home/kamil# et +set fs_game tcetest
[et-sdl-sound] info : et.x86 is installed to /usr/local/games/enemy-territory
[et-sdl-sound] info : 32-bit libSDL.so is installed to /usr/lib32/libSDL-1.2.so.0.11.2
[et-sdl-sound] info : library is written to /tmp/et-sdl-sound.so
[et-sdl-sound] info : launching the game...
Read /usr/local/games/enemy-territory/et.x86 (1538888 bytes)
0x817d6c0: e9 3b 0e 59 ef
0x817dce0: e9 5b 08 59 ef
0x817dd70: e9 0b 08 59 ef
0x817dd90: e9 2b 08 59 ef
0x817dd80: e9 7b 08 59 ef
Found ET 2.60 (CRC32 = 0x3b18a889)
Using SDL backend.
et-sdl-sound-r29 (Apr 13 2008 13:59:02, 3.4.6 (Gentoo 3.4.6-r2 p1.5, ssp-3.4.6-1.0, pie-8.7.10)) loaded.
ET 2.60 linux-i386 Mar 10 2005
----- FS_Startup -----
Current search path:
/root/.etwolf/tcetest
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak4.pk3 (113 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak3.pk3 (411 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak2.pk3 (2066 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak1.pk3 (1869 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/pak0.pk3 (728 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/mp_bin.pk3 (6 files)
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest
/root/.etwolf/etmain
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak2.pk3 (22 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak1.pk3 (10 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak0.pk3 (3725 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain/mp_bin.pk3 (6 files)
/usr/local/games/enemy-territory/etmain
----------------------
8956 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
execing profiles/Bobek/etconfig.cfg
execing autoexec.cfg
com_zoneMegs will be changed upon restarting.
Hunk_Clear: reset the hunk ok
------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
...setting mode 6: 1024 768
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
XFree86-VidModeExtension Activated at 1024x768
Using 4/4/4 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: GeForce 9600M GT/PCI/SSE2
^3WARNNING: GL extensions string too long (4252), truncated to 4096
Initializing OpenGL extensions
...using GL_S3_s3tc
...ignoring GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...ignoring GL_NV_fog_distance
...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic
Initializing GLX extensions
...using GLX_SGI_swap_control
...using GLX_SGI_video_sync
XF86 Gamma extension initialized
GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce 9600M GT/PCI/SSE2
GL_VERSION: 3.2.0 NVIDIA 190.42
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_shader_objects GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_depth_clamp GL_NV_explicit_multisample GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_parameter_buffer_object2 GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_shader_buffer_load GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_buffer_unified_memory GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NVGLX_EXTENSIONS: GLX_EXT_visual_info GLX_EXT_visual_rating GLX_SGIX_fbconfig GLX_SGIX_pbuffer GLX_SGI_video_sync GLX_SGI_swap_control GLX_EXT_texture_from_pixmap GLX_ARB_create_context GLX_ARB_create_context_profile GLX_ARB_multisample GLX_NV_float_buffer GLX_ARB_fbconfig_float GLX_EXT_framebuffer_sRGB GLX_ARB_get_proc_address
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 8192
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4
PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 6, 1024 x 768 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU:
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 0
texture bits: 32
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: disabled
compressed textures: enabled
anisotropy: 1.0
NV distance fog: disabled
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
------- sound initialization -------
SDL audio driver initializing...
SDL audio driver is "alsa"
SDL audio initialized.
------------------------------------
----- Sound Info -----
sound system is muted
1 stereo
16384 samples
16 samplebits
1 submission_chunk
44100 speed
0x0xaeeefc0 dma buffer
No background file.
----------------------
Sound memory manager started
Sys_LoadDll(/root/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so)...
Sys_LoadDll(/root/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so) failed:
"/root/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so: cannot open shared object file: No such file or directory"
Sys_LoadDll(/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/ui.mp.i386.so)...
Sys_LoadDll(/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/ui.mp.i386.so) failed:
"libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory"
Sys_LoadDll(ui) failed dlopen() completely!
----- CL_Shutdown -----
Closing SDL audio device...
SDL audio device shut down.
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Sys_Error: VM_Create on UI failed
[et-sdl-sound] info : done
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
ls -la /usr/lib/libstdc++.so.5
Kod: Zaznacz cały
ls -la /usr/lib64/libstdc++.so.5
Kod: Zaznacz cały
lrwxrwxrwx 1 root root 18 10-28 14:10 /usr/lib/libstdc++.so.5 -> libstdc++.so.[xxx]
Sprawdźmy zatem czy plik, na który wskazuje dowiązanie istnieje:
Kod: Zaznacz cały
ls -la /usr/lib/libstdc++.so.[xxx]
Kod: Zaznacz cały
ls -la /usr/lib64/libstdc++.so.[xxx]
Kod: Zaznacz cały
"libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory"
Kod: Zaznacz cały
ln -sf /usr/lib/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++.so.5
Kod: Zaznacz cały
ln -sf /usr/lib64/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++.so.5
O PB się nie martw, jak uda się odpalić grę zrobię kopię swoich plików PB i prześlę Ci je.
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
kamil@kamil-laptop:~$ ls -la /usr/lib/libstdc++.so.5
lrwxrwxrwx 1 root root 23 2009-11-09 18:08 /usr/lib/libstdc++.so.5 -> /usr/lib/libstdc++.so.6
kamil@kamil-laptop:~$ ls -la /usr/lib64/libstdc++.so.5
lrwxrwxrwx 1 root root 23 2009-11-09 18:08 /usr/lib64/libstdc++.so.5 -> /usr/lib/libstdc++.so.6
kamil@kamil-laptop:~$ ls -la /usr/lib/libstdc++.so.6
lrwxrwxrwx 1 root root 19 2009-11-01 10:34 /usr/lib/libstdc++.so.6 -> libstdc++.so.6.0.13
Kod: Zaznacz cały
/usr/local/games/enemy-territory/tcetest/ui.mp.i386.so
Tak samo nie ma
Kod: Zaznacz cały
(/root/.etwolf/tcetest/ui.mp.i386.so) tylko [code](/root/.etwolf/tcetest/profile/
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
ls -la /usr/lib/libstdc++*
Kod: Zaznacz cały
ls -la /usr/lib64/libstdc++*
Zaś co do ui.mp.i386.so - brak tego pliku może oznaczać, że nie został jeszcze wgrany patch. Zipa z patchem znajdziesz tutaj - http://www.truecombat.pl/game/download
Wystarczy rozpakować pliki z archiwum do katalogu tcetest.
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
kamil@kamil-laptop:~$ ls -la /usr/lib/libstdc++*
lrwxrwxrwx 1 root root 25 2009-11-16 16:31 /usr/lib/libstdc++.so.5 -> /usr/lib64/libstdc++.so.6
lrwxrwxrwx 1 root root 19 2009-11-01 10:34 /usr/lib/libstdc++.so.6 -> libstdc++.so.6.0.13
-rw-r--r-- 1 root root 1027760 2009-10-15 03:11 /usr/lib/libstdc++.so.6.0.13
kamil@kamil-laptop:~$ ls -la /usr/lib64/libstdc++*
lrwxrwxrwx 1 root root 25 2009-11-16 16:31 /usr/lib64/libstdc++.so.5 -> /usr/lib64/libstdc++.so.6
lrwxrwxrwx 1 root root 19 2009-11-01 10:34 /usr/lib64/libstdc++.so.6 -> libstdc++.so.6.0.13
-rw-r--r-- 1 root root 1027760 2009-10-15 03:11 /usr/lib64/libstdc++.so.6.0.13
kamil@kamil-laptop:~$

- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite
Kod: Zaznacz cały
"libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory"
-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite
EDIT:
rozwiązane

Kod: Zaznacz cały
cd ~/Pulpit (albo jakis inny folder, gdzie mają zapisać się pliki.)
wget http://frozenfox.freehostia.com/cappy/getlibs-all.deb
wget http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu/pool/universe/g/gcc-3.3/libstdc++5_3.3.6-17ubuntu1_i386.deb
sudo dpkg -i getlibs-all.deb
getlibs -i libstdc++5_3.3.6-17ubuntu1_i386.deb
- joe_simons
- Piegowaty Guziec
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 lip 2008, 06:06
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: inny OS
- Środowisko graficzne: Xfce
- Architektura: x86
Odp: True Combat: Elite

-
- Sędziwy Jeż
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 paź 2006, 08:51
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 10.10
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: True Combat: Elite

A teraz mam kolejny problem:)
chciałem wbić na Wasz serwer, ale po długim ściąganiu paczek wywala się bład, że brakuje paczek, np.
tctest/z_ak47_weapon
tctest/obj_library.pk3
itp, wszystkie związane z tctest, większość z "z_ak47" i wszystko dotyczy prakujących plikow. I co teraz?

Chciałem wbić na jakiś inny serw, ale długie czekanie przy download zniechęciło mnie do dalszego czekania, więc nie wiem, czy gdzie indziej też tak się dzieje.
A co do rozwiązania poprzedniego problemu, to chodzi o to, że TCE jest aplikacją 32 bitową i takiej właśnie wersji Libstdc potrzebowało, mimo 64bit systemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości