sry za posta pod postem
...Udało mi sie uruchomić instalkę przy pomocy setup.gtk
na płytce z HoMM 3 znajduje sie setup.gtk w katalogu /media/cdrom0/setup.data/bin/ppc/glibc-2.1
(wymaga libgtk1.2)
w terminalu
cd /media/cdrom0/setup.data/bin/ppc/glibc-2.1
./setup.gtk
i dostaje to
Kod: Zaznacz cały
lee@localhost:/media/cdrom0/setup.data/bin/ppc/glibc-2.1$ ./setup.gtk
Cannot read file setup.data/setup.xml :
gzopen failed: No such file or directory
Couldn't load 'setup.data/setup.xml'
lee@localhost:/media/cdrom0/setup.data/bin/ppc/glibc-2.1$
ale to też dało się obejść

wystarczyło skopiowac zawartość płyty ~/ i uruchomic ponownie ./setup.gtk z dysku
Eureka!!!
instalka odpaliła:)
No to podaje
install path: /usr/local/games/Heroes3
& Binary directory: /usr/bin
klikam w install, zainstalowało bez problemów

Odpalam terminal wpisuje heroes3
i dostaje to ...;/
Kod: Zaznacz cały
lee@localhost:~$ heroes3
bash: heroes3: command not found
lee@localhost:~$
WTF?!?!
instalowałem 2 gi raz na prawach roota i to samo.
Dodatkowo w /usr/bin nie ma zadnych binarek heroes3
wHY???
no chyba sie potne

Jakies pomysły??
EDIT:
Ok, przegladałem zawartość płyty instalacyjnej i brakuje binarek są tylko dla x86
brakuje dla ppc, alpha, sparc64
odpaliłem instalacje via terminal i dostaje to info
Unable to find file 'bin/ppc/heroes3'
chociaż instalacja konczy się pomyślnie co widac na załaczonym screenie
'The installation was successfully copleted!'
Jest jakaś szansa aby utworzyć te binarki samemu?
Znalazłem też patche dla ppc np. heroes3-1.3.1a-unified-ppc.run ale zwraca mi Segmentation fault, jestem początkującym użytkownikiem Linuxa
i dlatego prosze o pomoc.
Update

nie ma potrzeby kopiowania płyty na dysk wystarczy to aby odpalić instalke:
mount cd
cd /media/cdrom
a następnie
/media/cdrom/setup.data/bin/ppc/glibc-2.1/setup.gtk
EDIT:
Nie ma to jak pomocne forum
Czuję się jak bym gadał do ściany ..
Jusko: znaczniki...
EDIT:
Dzieki Juśko napewno mi to pomoże i będe o krok blizej do uruchomienia heroes3.
Jestem nowy tutaj i staram opisać się mój problem nalepiej jak umię, i przepraszam jeśli coś robie nie tak, ale widzę że z forum i tak nikt nie kwapi się zeby mi pomóc oprócz Mata.
EDIT:
Dzieki wersji Heroes 3 od kolegi Skoruppy udalo sie uzyskać binarki.
Kod: Zaznacz cały
[lee@localhost Heroes3]$ setarch ppc bash ./homm3.run
Verifying archive integrity... All good.
Uncompressing Heroes of Might and Magic III for Linux - Multilanguage
........................................................................................
........................................................................................
........................................................................................
........................................................................................
........................................................................................
........................................................................................
.........................................................
Translating to pl - pleas wait
loki_setup: The 'help' attribute is deprecated, please use the 'help' element from now on.
[lee@localhost Heroes3]$
Sprawdzanie integralności archiwum następnie rozpakowanie, tłumaczenie na język ojczysty

chwile pózniej pojawia się okienko instalatora podajemy ścieżki dla binarek oraz dla gry.
Instalacja konczy się sukcesem - wkoncu upragnione binarki.
Polak potrafi

Próba uruchomienia:
Kod: Zaznacz cały
[lee@localhost Heroes3]$ heroes3
BUG! (Segmentation Fault) Going down hard...
Heroes of Might & Magic III 1.3.1a
Built with glibc-2.1 on ppc
Stack dump:
{
0x1011b238
0x10348bac
}
Please send a full bug report,
along with the contents of autosave to: support@lokigames.com
Segmentation fault
no i pupa zbita.
W katalogu z gra znajduje się jeszcze
heroes3.dynamic próba odpalenia gry z heroes3.dynamic kończy się tym
Kod: Zaznacz cały
[lee@localhost Heroes3]$ /usr/local/games/Heroes3/heroes3.dynamic
/usr/local/games/Heroes3/heroes3.dynamic: error while loading shared libraries: libSDL_mixer-1.0.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory
[lee@localhost Heroes3]$
biblioteki z których kożysta heroes3.dynamic
ldd heroes3.dynamic
Kod: Zaznacz cały
[lee@localhost Heroes3]$ ldd heroes3.dynamic
linux-vdso32.so.1 => (0x00100000)
libz.so.1 => /usr/lib/libz.so.1 (0x0fcc0000)
libSDL_mixer-1.0.so.0 => not found
libsmjpeg-0.2.so.0 => not found
libsmpeg-0.4.so.0 => not found
libSDL-1.1.so.0 => not found
libpthread.so.0 => /lib/libpthread.so.0 (0x0fcf0000)
libXext.so.6 => /usr/lib/libXext.so.6 (0x0fc50000)
libesd.so.0 => /usr/lib/libesd.so.0 (0x0eba0000)
libdl.so.2 => /lib/libdl.so.2 (0x0fd30000)
libX11.so.6 => /usr/lib/libX11.so.6 (0x0fa50000)
libm.so.6 => /lib/libm.so.6 (0x0fd60000)
libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x0fe40000)
libaudiofile.so.0 => /usr/lib/libaudiofile.so.0 (0x0ebc0000)
/lib/ld.so.1 (0x0ffc0000)
libXau.so.6 => /usr/lib/libXau.so.6 (0x0fca0000)
libasound.so.2 => /lib/libasound.so.2 (0x00ee0000)
libXdmcp.so.6 => /usr/lib/libXdmcp.so.6 (0x0fc80000)
librt.so.1 => /lib/librt.so.1 (0x0f890000)
[lee@localhost Heroes3]$
Wie ktoś Jak można popchnąć to dalej używając dynamicznego linkowania?
I czy wogóle istnieje szansa uruchomienia tego teraz ze heroes3.dynamic?
Dzieki Jusko za odpowiedz
pzdr