Strona 1 z 1

LightSpark - otwarta implementacja flash?

: 05 lip 2010, 12:07
autor: Admc

Odp: LightSpark - otwarta implementacja flash?

: 05 lip 2010, 12:23
autor: jacekalex
Wow - podobno Pulseaudio ją obsluguje.
Inną bardziej prozaiczną nowością jest obsługa dźwięku z wykorzystaniem PulseAudio. Teraz muzyka z przeglądarki nie powinna zatrzymywać innych źródeł dźwięku, nadawanych na przykład przez odtwarzacze audio.
-- wspaniała technologia :grin:
No cóż - ja nie mam i nie używam Pulseaudio, a flash chodzi u mnie raczej nieźle.
I w dodatku nie zakłóca innych źródeł dźwięku ;)


To by było na tyle
:craz:

Odp: LightSpark - otwarta implementacja flash?

: 05 lip 2010, 13:00
autor: Sueroski
Wolny Flash obsługujący YouTube... hmm... jeśli nie będzie mulić jak gnash to się skuszę, już pobieram, zaraz zdam relację
też muli... na moim sprzęcie wolne playery nie zdają egzaminu, czekam aż napiszę opinię ktoś ze sprzętem, na którym to chodzi ;)

Odp: LightSpark - otwarta implementacja flash?

: 05 lip 2010, 13:40
autor: Admc
@Sueroski, a jaki masz sprzęt?
Ja mam 1 GB ramu i procesor Intel Celeron M 410 (1.46 GHz). Powiem, że u mnie Adobe Flash Player chodzi średnio. Filmy 360p chodzą płynnie, filmy 480p troszkę przycinają ale idzie oglądać, a 720p dość mocno przycina.

Co do innych animacji i gier flash to zazwyczaj proste animacje chodzą na wysokiej, te bardziej skomplikowane dobrze chodzą na średniej, a te bardzo skomplikowane muszę przełączać na niską i wtedy jakoś idzie obejrzeć/grać.

Odp: LightSpark - otwarta implementacja flash?

: 05 lip 2010, 14:34
autor: Tares
Ja testowałem. Ale oprócz YT to nic innego nie działa, przy czym nawet nie wszystkie filmiki na YT działają. Trzeba mu jednak przyznać, że te filmiki które działały chodziły znacznie lepiej niż pod Flashem z Adobe.

Odp: LightSpark - otwarta implementacja flash?

: 05 lip 2010, 17:29
autor: Sueroski
Admc pisze:@Sueroski, a jaki masz sprzęt?
Ja mam 1 GB ramu i procesor Intel Celeron M 410 (1.46 GHz). Powiem, że u mnie Adobe Flash Player chodzi średnio. Filmy 360p chodzą płynnie, filmy 480p troszkę przycinają ale idzie oglądać, a 720p dość mocno przycina.

Co do innych animacji i gier flash to zazwyczaj proste animacje chodzą na wysokiej, te bardziej skomplikowane dobrze chodzą na średniej, a te bardzo skomplikowane muszę przełączać na niską i wtedy jakoś idzie obejrzeć/grać.
1,7 ramu
1,72 procesor (1,7 - dwa razy, przypadek? ;p)
480p chodzi płynnie, na 720p dość się tnie, ale jakbym się uparł to można obejrzeć co 20 klatek ;p
a na wszystkich wolnych playerach 360p chodzi mi jak 720p na zamkniętym ;/ trza wymienić sprzęt, albo poczekać na html5, żeby pozbyć się playera od adobe ;p