Potrzebna pomoc Informatyków

Forumowy magiel: pogaduchy o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
Rafcio
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Posty: 328
Rejestracja: 12 paź 2011, 06:09
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86

Re: Potrzebna pomoc Informatyków

Post autor: Rafcio »

...he ta ankieta chyba nie dla mnie ,jestem samoukiem jak pewnie większość tutaj , informatyki nie kończyłem .
Interesują mnie systemy operacyjne , również elektronika dlatego grzebie w blaszakach w wolnej chwili.
Wiedzę zdobyłem czytając książki i czasopisma komputerowe a reszta z internetu i własnych testów oprogramowania.
Pozdrawiam :wink:
Debian Jessie
Awatar użytkownika
kabanek
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 592
Rejestracja: 23 cze 2009, 20:34
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 13.10
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64
Kontakt:

Re: Potrzebna pomoc Informatyków

Post autor: kabanek »

jak na moje oko, to jest chyba tam za dużo słów wciśniętych tak jakby na siłę np deletować, sejwować, interfejsować
Sordi
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 3
Rejestracja: 26 lis 2011, 21:27
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: Potrzebna pomoc Informatyków

Post autor: Sordi »

Bardzo dużo słówek do wpisywania...
I jak napisał kolega @kabanek, wydaje mi się że dużo słówek zostało tam po prostu wepchanych.
Awatar użytkownika
ethanak
Wygnańcy
Posty: 3054
Rejestracja: 04 gru 2007, 13:19
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Potrzebna pomoc Informatyków

Post autor: ethanak »

Co za kretyn tę ankietę układał?

W wyborze szkoły jest "liceum ogólnokształcące" - jaki profil tu trzeba wpisać, ogólny czy co?

Dlaczego radiobuttony[1] do wyboru stanowiska (pracuję np. jako admin i programista, do niedawna jeszcze webmaster)?

Co zrobić jeśli nie znam żadnego z podanych słów (nie mogę przejść dalej)?