Strona 1 z 1
Medal of Honor Allied Assault
: 22 gru 2008, 13:27
autor: dj55
Witam
Postanowiłem pograć troszkę w klasykę ale napotkałem na problem.
Instalacja bez problemu po przez Wine.
Uruchomienie z poziomu konsoli po przez "wine /.....exe"
Ale niestety po uruchomieniu się pierwszego okienka mam bardzo krótki komunikat:
Kod: Zaznacz cały
--- Common Initialization ---
Medal of Honor Allied Assault 1.00 win-x86 Dec 6 2001
----- FS_Startup -----
Current search path:
Y:\dj55/main
----------------------
0 files in pk3 files
Couldn't load default.cfg
Nie wiem co może być nie tak. Proszę o pomoc. Polska wersja więc patch nie wchodzi w grę.
pozdrawiam i czekam na pomoc
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 22 gru 2008, 15:33
autor: [r4]
Z tego, co tu widac, gra nie moze znalexc swoich plikow .pk3. Upewnij sie, ze masz poprawnie skonfigurowane sciezki do dyskow w
oraz ze uruchamiasz gre z jej katalogu.
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 22 gru 2008, 20:07
autor: dj55
Ścieżki są w porządku na 100%.
Zainstalowałem od nowa Wine i jeszcze raz Medala no i teraz zaczyna się uruchamiać i pokazuje się czarny ekran i wychodzi do pulpitu ale pulpit się zmniejsza do rozdzielczość dość małej. Więc chyba pierwszy problem jest z głowy z .pk3. Ale teraz nie wiem co może być nie tak...
Zapomniałbym... W winecfg dodałem wszystkie biblioteki które znajdują się w katalogach Medala i chyba to też nie jako pomogło.
Po uruchomieniu w konsoli:
Kod: Zaznacz cały
~/.wine/drive_c/Program Files/Honor_pol$ wine MOHAA.EXE
wine: Unhandled page fault on read access to 0x635f766e at address 0x635f766e (thread 001c), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on read access to 0x635f766e in 32-bit code (0x635f766e).
Register dump:
CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
EIP:635f766e ESP:01bdf998 EBP:01bdfb64 EFLAGS:00010202( - 00 - -RI1)
EAX:69626d6f EBX:00000000 ECX:01bde960 EDX:01bdfded
ESI:0000042e EDI:00549825
Stack dump:
0x01bdf998: 69626d6f 0a34656e 455f4c47 4e455458
0x01bdf9a8: 4e4f4953 47203a53 564e5f4c 7865745f
0x01bdf9b8: 65727574 7078655f 5f646e61 6d726f6e
0x01bdf9c8: 470a6c61 58455f4c 534e4554 534e4f49
0x01bdf9d8: 4c47203a 5f564e5f 74786574 5f657275
0x01bdf9e8: 74636572 6c676e61 4c470a65 5458455f
Backtrace:
=>1 0x635f766e (0x01bdfb64)
0x635f766e: -- no code accessible --
Modules:
Module Address Debug info Name (87 modules)
PE 400000- 13de000 Deferred mohaa
PE 10000000-1001b000 Deferred system86
ELF 7aa8e000-7b800000 Deferred libglcore.so.1
ELF 7b800000-7b940000 Deferred kernel32<elf>
\-PE 7b820000-7b940000 \ kernel32
ELF 7bc00000-7bcac000 Deferred ntdll<elf>
\-PE 7bc10000-7bcac000 \ ntdll
ELF 7bf00000-7bf04000 Deferred <wine-loader>
ELF 7cfcd000-7d070000 Deferred libgl.so.1
ELF 7d070000-7d105000 Deferred opengl32<elf>
\-PE 7d090000-7d105000 \ opengl32
ELF 7d916000-7d94e000 Deferred dinput<elf>
\-PE 7d920000-7d94e000 \ dinput
ELF 7d998000-7d9ff000 Deferred rpcrt4<elf>
\-PE 7d9a0000-7d9ff000 \ rpcrt4
ELF 7e24f000-7e360000 Deferred ole32<elf>
\-PE 7e270000-7e360000 \ ole32
ELF 7e362000-7e364000 Deferred libnvidia-tls.so.1
ELF 7e38c000-7e3bf000 Deferred uxtheme<elf>
\-PE 7e390000-7e3bf000 \ uxtheme
ELF 7e3bf000-7e3e8000 Deferred msacm32<elf>
\-PE 7e3d0000-7e3e8000 \ msacm32
ELF 7e3e8000-7e401000 Deferred msacm32<elf>
\-PE 7e3f0000-7e401000 \ msacm32
ELF 7e401000-7e405000 Deferred libcap.so.1
ELF 7e405000-7e455000 Deferred libpulse.so.0
ELF 7e455000-7e51d000 Deferred libasound.so.2
ELF 7e51d000-7e532000 Deferred midimap<elf>
\-PE 7e520000-7e532000 \ midimap
ELF 7e532000-7e569000 Deferred winealsa<elf>
\-PE 7e540000-7e569000 \ winealsa
ELF 7e569000-7e572000 Deferred libxcursor.so.1
ELF 7e572000-7e577000 Deferred libxfixes.so.3
ELF 7e577000-7e57b000 Deferred libxcomposite.so.1
ELF 7e57b000-7e582000 Deferred libxrandr.so.2
ELF 7e582000-7e58c000 Deferred libxrender.so.1
ELF 7e58c000-7e592000 Deferred libxxf86vm.so.1
ELF 7e592000-7e595000 Deferred libxinerama.so.1
ELF 7e595000-7e5b6000 Deferred imm32<elf>
\-PE 7e5a0000-7e5b6000 \ imm32
ELF 7e5b6000-7e5bb000 Deferred libxdmcp.so.6
ELF 7e5bb000-7e5d4000 Deferred libxcb.so.1
ELF 7e5d4000-7e5d7000 Deferred libxcb-xlib.so.0
ELF 7e5d7000-7e5da000 Deferred libxau.so.6
ELF 7e5da000-7e6c9000 Deferred libx11.so.6
ELF 7e6c9000-7e6d8000 Deferred libxext.so.6
ELF 7e6d8000-7e6f0000 Deferred libice.so.6
ELF 7e6f0000-7e6f9000 Deferred libsm.so.6
ELF 7e6fc000-7e703000 Deferred libasound_module_pcm_pulse.so
ELF 7e703000-7e70c000 Deferred librt.so.1
ELF 7e70e000-7e7aa000 Deferred winex11<elf>
\-PE 7e720000-7e7aa000 \ winex11
ELF 7e7ec000-7e813000 Deferred libexpat.so.1
ELF 7e813000-7e840000 Deferred libfontconfig.so.1
ELF 7e840000-7e856000 Deferred libz.so.1
ELF 7e856000-7e8cc000 Deferred libfreetype.so.6
ELF 7e8cc000-7e993000 Deferred comctl32<elf>
\-PE 7e8e0000-7e993000 \ comctl32
ELF 7e993000-7e9f0000 Deferred shlwapi<elf>
\-PE 7e9a0000-7e9f0000 \ shlwapi
ELF 7e9f0000-7eb1b000 Deferred shell32<elf>
\-PE 7ea00000-7eb1b000 \ shell32
ELF 7eb1b000-7eb2f000 Deferred libresolv.so.2
ELF 7eb2f000-7eb4f000 Deferred iphlpapi<elf>
\-PE 7eb40000-7eb4f000 \ iphlpapi
ELF 7eb4f000-7eb7c000 Deferred ws2_32<elf>
\-PE 7eb60000-7eb7c000 \ ws2_32
ELF 7eb7c000-7eb97000 Deferred wsock32<elf>
\-PE 7eb80000-7eb97000 \ wsock32
ELF 7eb97000-7ec37000 Deferred gdi32<elf>
\-PE 7ebb0000-7ec37000 \ gdi32
ELF 7ec37000-7ed85000 Deferred user32<elf>
\-PE 7ec50000-7ed85000 \ user32
ELF 7ed85000-7ee19000 Deferred winmm<elf>
\-PE 7ed90000-7ee19000 \ winmm
ELF 7ee19000-7ee6e000 Deferred advapi32<elf>
\-PE 7ee30000-7ee6e000 \ advapi32
ELF 7ee6e000-7ee87000 Deferred libnsl.so.1
ELF 7ee87000-7ee90000 Deferred libnss_compat.so.2
ELF 7efc5000-7efeb000 Deferred libm.so.6
ELF 7eff4000-7f000000 Deferred libnss_files.so.2
ELF b7c80000-b7c8b000 Deferred libnss_nis.so.2
ELF b7c8c000-b7c90000 Deferred libdl.so.2
ELF b7c90000-b7dee000 Deferred libc.so.6
ELF b7def000-b7e08000 Deferred libpthread.so.0
ELF b7e1d000-b7f54000 Deferred libwine.so.1
ELF b7f56000-b7f73000 Deferred ld-linux.so.2
Threads:
process tid prio (all id:s are in hex)
0000000c
00000014 0
00000013 0
00000012 0
0000000e 0
0000000d 0
0000000f
00000016 0
00000015 0
00000011 0
00000010 0
00000017
00000018 0
00000019
0000001a 0
0000001b (D) C:\Program Files\Honor_pol\MOHAA.EXE
0000001d 0
0000001c 0 <==
Backtrace:
=>1 0x635f766e (0x01bdfb64)
No i Mohaa wychodzi.
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 23 gru 2008, 00:53
autor: Wilczur
- Jakie Wine ?
- Instalowane na czystym środowisku Wine ?
- Compiz wyłączony ?
- Stery do grafiki zaktualizowane ?
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 23 gru 2008, 09:23
autor: dj55
Jestem człowiekiem aktualizującym więc można się spodziewać wine w wersji 1.1.10
Instalowane na czystym Wine ale o tym pisałem w poprzednim poście:)
Compiza nie używam.
Efekty pulpitu brak.
Sterowniki do mojego GeForce 6600 jest w wersji 177.80 więc troszkę stary bo już jest 177.82 więc zaraz zobaczymy.
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 23 gru 2008, 11:04
autor: Wilczur
dj55 pisze:Jestem człowiekiem aktualizującym więc można się spodziewać wine w wersji 1.1.10
No ja też i mam 1.1.11 kompilowane ze źródła

więc nie wszystko jest takie oczywiste, ale mniejsza z tym, spróbuj jeszcze na wcześniejszej wersji Wine odpalić np. 1.1.6.
dj55 pisze:Instalowane na czystym Wine ale o tym pisałem w poprzednim poście:)
Niby tak, ale potem pisałeś o dodawaniu bibliotek itp., a w ogóle nie powinno to być potrzebne
dj55 pisze:Sterowniki do mojego GeForce 6600 jest w wersji 177.80 więc troszkę stary bo już jest 177.82 więc zaraz zobaczymy.
No to akurat raczej nie problem, nie jesteś daleko w tyle ze sterami więc to raczej nie tu leży problem.
Jako, że wersje 1.1.X są rozwojowe to można się spodziewać regresji, także spróbuj wcześniejszej wersji Wine. Ostatni raport na AppDB jest z wersji 1.1.3, w paczkach .deb dla Ubuntu 8.10 najstarsza dostępna jest 1.1.6, wypróbuj tą i zobacz czy coś się zmieniło.
Tu masz
link
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 24 gru 2008, 09:25
autor: dj55
Chodziło mi o aktualizacje z repozytoriów ponieważ na kompilacje nie mam czasu...
Wróciłem do 1.1.6 i to samo. Ale można byłoby skompilować 1.1.3 i wtedy by się okazało.
Więc skompiluje i zobaczymy...
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 24 gru 2008, 12:22
autor: lays
Sam mialem ten problem dawno temu. Sprobuj, moze i tobie pomoze, choc nie gwarantuje, ja to robilem na znacznie starszej wersji Wine.
viewtopic.php?p=424108#p424108
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 24 gru 2008, 14:36
autor: dj55
Czytałem ten wątek ale nie próbowałem, ponieważ jak czytając w następnym poście ta linijka jest inna. Ja sprawdzając w 1.1.3 także jest inne. Więc myślę że musiałbym zejść jeszcze niżej z wersją Wine.
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 27 sty 2009, 23:30
autor: lays
Od ktorejs wersji Wine (na pewno powyzej 1.1.0) nie musisz robic pierwszych krokow, wystarczy wykonac instrukcje od
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 29 sty 2009, 18:14
autor: dj55
Pomogło:) Medal of Honor się wgrywa tylko mam jeszcze do ustawienia głos i czułość myszki ale to w winecfg oraz opcjach gry. Wielkie dzięki
No i próba... Głos jest w porządku w winecfg była OSS zamiast Alsa. Ale myszka mam efekt cięcia się jej. Nie wiem czym to jest spowodowane czy moja myszka już nie może czy przez Wine. Tekstury itd. mam wszystko na minimum lub B. nisko. A myszka niekiedy po prostu przesuwa się od prawej do lewej i w 3/4 długości ekranu zatrzymuje się i nie chcę iść dalej...
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 30 sty 2009, 10:01
autor: [r4]
dj55 pisze:A myszka niekiedy po prostu przesuwa się od prawej do lewej i w 3/4 długości ekranu zatrzymuje się i nie chcę iść dalej...
Tu moga pomoc ustawienia wirtualnego pulpitu w
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 30 sty 2009, 20:47
autor: lays
dj55 pisze:Pomogło:) Medal of Honor się wgrywa tylko mam jeszcze do ustawienia głos i czułość myszki ale to w winecfg oraz opcjach gry. Wielkie dzięki
No i próba... Głos jest w porządku w winecfg była OSS zamiast Alsa. Ale myszka mam efekt cięcia się jej. Nie wiem czym to jest spowodowane czy moja myszka już nie może czy przez Wine. Tekstury itd. mam wszystko na minimum lub B. nisko. A myszka niekiedy po prostu przesuwa się od prawej do lewej i w 3/4 długości ekranu zatrzymuje się i nie chcę iść dalej...
Przeciez jest napisane w linku, ktory ci podalem. W grze w konsoli wpisz
i uruchom gre ponownie.
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 31 sty 2009, 08:38
autor: dj55
W linku pisze troszkę inaczej. Przeczytaj go jeszcze raz... Postępowałem zgodnie z tamtym wątkiem. I muszę tobie powiedzieć że tam nie ma takiego czegoś że w konsoli w grze:)
Spróbowałem gra chodzi idealnie... Dziękuje za cierpliwość do mnie

Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 01 lut 2009, 01:20
autor: lays
Tak, jest o dopisaniu do cfg gry, co jest sobie rownoznaczne, myslalem, ze to oczywiste, przepraszam.
Odp: Medal of Honor Allied Assault
: 26 lip 2010, 21:15
autor: lolq
pozwólcie, że odświeżę temat bo też próbuję uruchomić MOHAA od dawna i nic ;(
gdy załączam poprzez wine takie coś mam w konsolce:
Kod: Zaznacz cały
--- Common Initialization ---
Medal of Honor Allied Assault 1.11 win-x86 Mar 5 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
Z:\home\artur/main
----------------------
0 files in pk3 files
Couldn't load default.cfg
i na dole miga na czerwono ten ostatni txt:
o co może chodzić, mohaa mam w katalogu w wine, odpalam z katalogu i nie mam pojęcia, mam ten plik default.cfg tylko tam nie ma nic szczególnego (tylko 2 linikji komentarza były, ale usunąłem i nadal to samo)
ścieżki do mohaa.exe mam ustawione w wine