arecki pisze: 09 cze 2021, 14:58
Przełącz się na novueau i pokaż ponownie te same wyniki.
Przy okazji zbadaj też wydajność na tym sterowniku.
zanim napisałeś, poszukałem po necie. Każdy sugerował, żeby inną wersję zainsalować zainstalowałem teraz kolejną wersję własnościowych, co prawda nie ma oznaczenia jako przetestowane. Ale jest już znaczna poprawa.
teraz
wynik wygląda tak :
glxinfo | grep direct
direct rendering: Yes
GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture,
GL_ARB_direct_state_access, GL_ARB_draw_buffers,
GL_ARB_draw_indirect, GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_enhanced_layouts,
GL_ARB_indirect_parameters, GL_ARB_instanced_arrays,
GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multi_bind, GL_ARB_multi_draw_indirect,
GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_direct_state_access,
GL_NV_bindless_multi_draw_indirect,
GL_NV_bindless_multi_draw_indirect_count, GL_NV_bindless_texture,
GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture,
GL_ARB_direct_state_access, GL_ARB_draw_buffers,
GL_ARB_draw_indirect, GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_enhanced_layouts,
GL_ARB_indirect_parameters, GL_ARB_instanced_arrays,
GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multi_bind, GL_ARB_multi_draw_indirect,
GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_direct_state_access,
GL_NV_bindless_multi_draw_indirect,
GL_NV_bindless_multi_draw_indirect_count, GL_NV_bindless_texture,
GL_EXT_memory_object, GL_EXT_memory_object_fd, GL_EXT_multi_draw_indirect,