Blender - Białe plamy na obiektach

Tylko tematy nie mieszczące się powyżej.
Filar
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 14
Rejestracja: 15 lut 2009, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Blender - Białe plamy na obiektach

Post autor: Filar »

[SOLVED]Screen na początek
http://img60.imageshack.us/img60/3804/zrzutekranub.png
No więc na każdym obiekcie są takie biały plamy jak na screenie, w terminalu gdy włączam wszystko jest w porządku gdy miałem ubuntu 8.10 było to samo, to bardzo utrudnia pracę z programem, oprócz tego blender nie współpracuje z innymi oknami, gdy mam włączonego firefoxa on nie maksymalizuje się po kliknięciu na niego (tylko się zaznacza, dopiero gdy najadę na niego myszką on się pokaże, nie zawsze cały), gdy go wyłączam zostaje po nim ślad (widoczne na screen'ie) jak by był włączy drugi blender a tak nie jest. Ma ktoś jakieś pomysły czym jest to spowodowane i jak to naprawić:?:
EDIT: wina była po stronie sterowników od karty graficznej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości