Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Gry, które działają natywnie na Linuksie.
Awatar użytkownika
icyhot12
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 174
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86
Kontakt:

Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: icyhot12 »

Witam :)
Chciałbym pomóc niektórym osobom które mają problemy z uruchomieniem ET
W innych temetach o ET pare osób nie uzyskało odpowiedzi a na wiki games również nie znalazłem tej gry
---------------------------------------------------------

Co potrzebujemy:
-Oryginalnej wersji gry (wersja dla Window$)
-instalatora linuksowego
-w pełni działającej karty graficznej
-i jak zawsze troche chęci :)

Instalacja:
1)Sciągamy z tego linku: http://zerowing.idsoftware.com/linux/etqw/ klienta dla linuksa (polecam poprzez torrenty mi pobierało się z pełna prędkością łącza)
2)Po poprawnym sciągnieciu przenosimy plik do katalogu domowego
3)Zmieniamy nazwe na jakąś łatwiejszą np: enemy.run
4)Wkładamy oryginalną płyte Enemy Territory :Quake Wars do napędu DVD
5)Uruchamiamy instalator poleceniem

Kod: Zaznacz cały

/home/nazwa_użytkownika/enemy.run
6)Next--->Yes--->Next--->zmieniamy miejsce instalacji lub pozostawiamy takie jakie jest--->next--->next
7)Czekamy aż instalator zakończy prace
8)Przechodzimy do miejsca zainstalowania gry domyślnie:
System plików/usr/local/games/etwq/base
9)Nie wyłączając przeglądarki plików wpisujemy w konsoli

Kod: Zaznacz cały

chmod ugo+rwx /usr/local/games/etqw/base
10)Następnie potrzeba nam jedną paczke językową:
*paczke zpak_polish.pk4 (wyciągamy z naszej płyty z grą):
setup/data/base/POL/zpak_polish.pk4
11)Kopiujemy je do
/usr/local/games/etqw/base
12)Uruchamiamy gre plikiem

Kod: Zaznacz cały

etqw.x86
Gotowe! Miłej gry
Awatar użytkownika
smogg
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 104
Rejestracja: 27 maja 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: KDE Plasma
Architektura: x86_64
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: smogg »

strona ktora podales z instalatorem zawiera wersje gry 1.4, oznacza to ze po pierwszym uruchomieniu gra bedzie chciala dociagnac dodatkowe 100 mb aktualizacji do wersji 1.5

lepiej od razu sciagnac ten instalator:
http://files.filefront.com/ETQW+client+ ... einfo.html

dodatkowo instalacja gry w katalogu domowym spowoduje iz niepotrzebnym stanie sie pkt nr 9. a z autopsji wiem ze gra i tak dziala wysmienicie ;p
|.....Your Ubuntu User number is # 24811.....|
|...... Ubuntu user from 7.10 to V.2010 .......|
|.......... Inny OS: Debian Squeeze .............|
Awatar użytkownika
icyhot12
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 174
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: icyhot12 »

dlatego polecałem pobierać z torrentów ponieważ tam zawsze są najnowsze wersje ;)
Wczoraj pobierałem i odrazu mi zassal 1.5
dodatkowo instalacja gry w katalogu domowym spowoduje iz niepotrzebnym stanie sie pkt nr 9. a z autopsji wiem ze gra i tak dziala wysmienicie ;p
Niby tak ale opisałem na wszelki wypadek dla tych którzy nie zmieniliby miejsca zapisu gry ;)
Awatar użytkownika
orsonik
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2007, 14:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: orsonik »

witam
Zainstalowałem poprawnie uruchomiłem i klops tzn już na początku w samym menue nie widze zadnych napisów jedynie menue bez napisów. Dalej nie uruchomiłem bo nie wiem gdzie jest New Game -:) Wersja 1.5
Awatar użytkownika
skoruppa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 585
Rejestracja: 25 kwie 2006, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: skoruppa »

Orsonik: Trzeba zmienić język w konfiguracji ET:QW. Też miałem ten problem, zmień english na polish w /home/skoruppa/.etqwcl/base/etqwconfig.cfg

Miałem opisać ET:QW na wikigames bo też sobie ostatnio zakupiłem ale jakoś ostatnio czasu nie mam. Doszłem do wniosku że najłatwiej będzie mi zmodyfikować instalator gry i dostosować do polskiego wydania ^^
Awatar użytkownika
icyhot12
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 174
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: icyhot12 »

Napisałem o konieczności instalacji czcionek :) Czytaj dokładnie ! :D
Awatar użytkownika
orsonik
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2007, 14:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: orsonik »

nic nie widze o tych czcionkach :-) czytam i czytam

EDIT:
A faktycznie jest napisane. Dziękować za pomoc.

EDIT:
Pojawił się następny problem przy połączeniu z tuż po wybraniu serwera i łaczenia z nim wywal do pulpitu ;-(
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_french001.pk4 with checksum 0x3bd7a062
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_french002.pk4 with checksum 0x79287190
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_french003.pk4 with checksum 0x8f315c7b
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_german001.pk4 with checksum 0xa694c3f1
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_german002.pk4 with checksum 0x64bee731
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_german003.pk4 with checksum 0x370e6186
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean000.pk4 with checksum 0xd42c084
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean001.pk4 with checksum 0x4de6a4e7
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean002.pk4 with checksum 0x15d2c9af
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean003.pk4 with checksum 0x4f8dfac1
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish000.pk4 with checksum 0x4bdaa546
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish001.pk4 with checksum 0x2575ff8e
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish002.pk4 with checksum 0x3ab92dd6
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish003.pk4 with checksum 0x8d9af876
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_russian001.pk4 with checksum 0xf3e91581
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_russian002.pk4 with checksum 0x38b1a37c
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_russian003.pk4 with checksum 0x7e90b040
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish001.pk4 with checksum 0xd609566c
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish002.pk4 with checksum 0xcf994ada
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish003.pk4 with checksum 0xe7d989bc
Current search path:
/home/orsonik/.etqwcl/base
/usr/local/games/etqw/base
/usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish003.pk4 (6 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_russian003.pk4 (5 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_russian002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_russian001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish003.pk4 (6 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish000.pk4 (1018 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean003.pk4 (5 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean002.pk4 (12 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean001.pk4 (12 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean000.pk4 (6 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_german003.pk4 (5 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_german002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_german001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_french003.pk4 (14 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_french002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_french001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_english003.pk4 (7 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_english002.pk4 (117 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_english001.pk4 (9 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak008.pk4 (1496 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak007.pk4 (1510 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak006.pk4 (3 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak005.pk4 (2172 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak004.pk4 (72 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak003.pk4 (1133 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak002.pk4 (1637 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak001.pk4 (1067 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak000.pk4 (9350 files)
/usr/local/games/etqw/base/game002.pk4 (3 files)
/usr/local/games/etqw/base/game001.pk4 (11 files)
/usr/local/games/etqw/base/game000.pk4 (3 files)
game DLL: 0x0 in pak: 0x0
Addon pk4s:
file system initialized.
--------------------------------------
----- Initializing Decls -----
Decompressing the global token cache...3566Kb
------------------------------
execing 'etqwconfig.cfg'
execing 'localization/polish/defaultbinds.cfg'
execing 'etqwbinds.cfg'
couldn't exec 'autoexec.cfg'
Vendor: Device:
thread priority set to 1
couldn't exec '/home/orsonik/.etqwcl/sdnet/orsonik/base/autoexec.cfg'
Opening IP socket: localhost:-1
Failed to open server license code file for reading.
Initializing SDL subsystem
Loading GL driver 'libGL.so.1' through SDL
Desktop resolution: 1440x900
SDL_ListModes:
1440x900 1360x768 1152x864 1024x768 960x600 960x540 840x525 832x624 800x600 720x450 700x525
680x384 640x480 512x384 400x300 320x240
SDL_ListModes are currently ignored for resolution filtering. Set r_useSDLModes to 1 if you want it
8/8/8/8 RGBA bits, 24 depth bits, 8 stencil bits
no multisampling
vsync: SDL reports -1079900936 - broken?
------- Initializing renderSystem --------
----- R_InitOpenGL -----
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_ARB_texture_cube_map
...using GL_ARB_texture_non_power_of_two
...using GL_ARB_texture_compression
...using GL_EXT_texture_compression_s3tc
...using GL_EXT_texture_filter_anisotropic
maxTextureAnisotropy: 16.000000
...using GL_1.4_texture_lod_bias
X..GL_EXT_shared_texture_palette not found
...using GL_EXT_texture3D
...using GL_ARB_texture_rectangle
X..GL_EXT_texture_rectangle not found
...using GL_EXT_stencil_wrap
...using GL_EXT_stencil_two_side
...using GL_ARB_vertex_buffer_object
...using GL_ARB_vertex_program
...using GL_ARB_fragment_program
...using GL_EXT_depth_bounds_test
...using GL_ARB_point_sprite
...using GL_ARB_occlusion_query
...using GL_EXT_framebuffer_object
...using GL_EXT_packed_depth_stencil
...using GL_EXT_blend_minmax
...using GL_ARB_multisample
...using GL_ARB_shader_objects
...using GL_ARB_vertex_shader
...using GL_ARB_fragment_shader
...using GL_ARB_fragment_program_shadow
...using GL_ARB_shadow
...using GL_ARB_depth_texture
...using GL_EXT_gpu_program_parameters
...using GL_EXT_timer_query
X..GL_GREMEDY_string_marker not found
...using GL_EXT_texture_compression_latc
---------- R_ARB2_Init ----------
Cg available.
---------------------------------
thread priority set to 2
thread priority set to 2
using ARB_vertex_buffer_object memory
renderSystem initialized.
--------------------------------------
72 strings read from localization/polish/strings/bindings.lang
486 strings read from localization/polish/strings/chat.lang
884 strings read from localization/polish/strings/code.lang
2187 strings read from localization/polish/strings/game.lang
3208 strings read from localization/polish/strings/guis.lang
3384 strings read from localization/polish/strings/lifestats.lang
3522 strings read from localization/polish/strings/loadtips.lang
3861 strings read from localization/polish/strings/locations.lang
4386 strings read from localization/polish/strings/maps.lang
4453 strings read from localization/polish/strings/tasks.lang
/proc/cpuinfo CPU frequency: 3399.74 MHz
Couldn't open journal files
----- Initializing Sound System ------
sound system initialized.
--------------------------------------
------ Alsa Sound Initialization -----
dlopen(libasound.so.2)
asoundlib version: 1.0.18
opened Alsa PCM device default for playback
device buffer size: 5461 frames (21844 bytes)
allocated a mix buffer of 16384 bytes
--------------------------------------
-------- ALSA Microphone Init --------
device buffer size: 2910 frames (5820 bytes)
microphone initialized
--------------------------------------
initializating SDL Joysticks
initialized 0 controller(s)
-------- Initializing Session --------
----------------- BSE Init ------------------
--------- BSE Created Successfully ----------
session initialized
--------------------------------------
found DLL in pak file: /usr/local/games/etqw/base/game002.pk4/gamex86.so
copy gamex86.so to /home/orsonik/.etqwcl/base/gamex86.so
game using generic code for SIMD processing
enabled Flush-To-Zero mode
--------- Initializing Game ----------
gamename: baseETQW-1
gamedate: May 8 2008
Initializing global UI namespaces
...23 namespaces
...240 properties
Initializing event system
...903 event definitions
Initializing class hierarchy
...163 classes, 397320 bytes for event callbacks
WARNING: Couldn't load sound 'video/intro_1024x512.theora', defaulting
WARNING: idDeclLocal::ParseLocal Failed to Parse decl 'video/intro' in file 'sounds/cinematics.sndshd' line 0
game initialized.
--------------------------------------
------------- Initialized in 13 -------------
--- Common Initialization Complete ---
terminal support enabled ( use +set in_tty 0 to disabled )
pid: 4587
3400 MHz CPU
2016 MB System Memory
detecting video ram (set sys_videoRam on command line to override) ..
found XNVCtrl extension 1.17
1024 MB Video Memory
Async thread started
execing /home/orsonik/.etqwcl/sdnet/orsonik/base/profile.cfg
execing 'localization/polish/defaultbinds.cfg'
execing /home/orsonik/.etqwcl/sdnet/orsonik/base/bindings.cfg
PunkBuster Client: Attempting to resolve master1.evenbalance.com
PunkBuster Client: DNS Resolution failed: using 0 cached hostnamed resolutions
PunkBuster Client: No Master Query Sent - DNS has not yet resolved for MASTER5.EVENBALANCE.COM
PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.729 | A0) Enabled
Opening IP socket: localhost:-1
PunkBuster Client: Game Version [ETQW 1.5.12663.12663 linux-x86 May 9 2008 13:50:52]
PunkBuster Client: Not Connected to a Server
snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
preparing audio device for output
sending getinfo to 87.106.24.130:27733
unranked server 87.106.24.130:27733 - protocol 10.21 - -=DGS=-ClanServer |ETQWPro| http://www.dgs-clan.eu | by -ANuNNaKi-
0 interested clients
sending challenge to 87.106.24.130:27733
The server is running a different mod (-etqwpro). Restarting..
============= ReloadEngine start =============
------------ Game Shutdown -----------
Shutdown event system
--------------------------------------
--------------- BSE Shutdown ----------------
---------------------------------------------
Shutting down sound hardware
----------- Alsa Shutdown ------------
close mic pcm
close pcm
dlclose
--------------------------------------
Shutting down SDL subsystem
idRenderSystem::Shutdown()
Awatar użytkownika
skoruppa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 585
Rejestracja: 25 kwie 2006, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: skoruppa »

Następnie pobieramy 2 paczki językowe:
*http://postdownload.filefront.com/87...c481e2a42b5b1
A wytłumaczysz mi po co pobierasz english?
Awatar użytkownika
icyhot12
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 174
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: icyhot12 »

sam w sumie nie wiem :F zaraz wyedytuje post'a :D

EDIT:
Poprawione
Awatar użytkownika
orsonik
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2007, 14:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: orsonik »

w singlu tez wywala i wygląda to tak:

ETQW 1.5.12663.12663 linux-x86 May 9 2008 13:50:52
found interface lo - loopback
found interface wlan0 - 192.168.1.101/255.255.255.0
CPU: Intel CPU with MMX & SSE & SSE2 & SSE3
ETQW using generic code for SIMD processing
enabled Flush-To-Zero mode
------ Initializing File System ------
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/game000.pk4 with checksum 0x3efd73a5
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/game001.pk4 with checksum 0xa02f1c18
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/game002.pk4 with checksum 0x87457e61
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak000.pk4 with checksum 0x442eb08b
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak001.pk4 with checksum 0x10e16e6
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak002.pk4 with checksum 0x8dbe7353
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak003.pk4 with checksum 0x99dfcabb
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak004.pk4 with checksum 0x7e49f838
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak005.pk4 with checksum 0x5ccc7213
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak006.pk4 with checksum 0x9edf1b7d
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak007.pk4 with checksum 0x74a1a2f
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/pak008.pk4 with checksum 0x71a93b80
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_english001.pk4 with checksum 0x6583cd8
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_english002.pk4 with checksum 0x8dc70e3d
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_english003.pk4 with checksum 0xc2d7ed49
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_french001.pk4 with checksum 0x3bd7a062
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_french002.pk4 with checksum 0x79287190
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_french003.pk4 with checksum 0x8f315c7b
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_german001.pk4 with checksum 0xa694c3f1
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_german002.pk4 with checksum 0x64bee731
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_german003.pk4 with checksum 0x370e6186
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean000.pk4 with checksum 0xd42c084
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean001.pk4 with checksum 0x4de6a4e7
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean002.pk4 with checksum 0x15d2c9af
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_korean003.pk4 with checksum 0x4f8dfac1
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish000.pk4 with checksum 0x4bdaa546
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish001.pk4 with checksum 0x2575ff8e
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish002.pk4 with checksum 0x3ab92dd6
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_polish003.pk4 with checksum 0x8d9af876
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_russian001.pk4 with checksum 0xf3e91581
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_russian002.pk4 with checksum 0x38b1a37c
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_russian003.pk4 with checksum 0x7e90b040
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish001.pk4 with checksum 0xd609566c
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish002.pk4 with checksum 0xcf994ada
Loaded pk4 /usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish003.pk4 with checksum 0xe7d989bc
Current search path:
/home/orsonik/.etqwcl/base
/usr/local/games/etqw/base
/usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish003.pk4 (6 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_spanish001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_russian003.pk4 (5 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_russian002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_russian001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish003.pk4 (6 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_polish000.pk4 (1018 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean003.pk4 (5 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean002.pk4 (12 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean001.pk4 (12 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_korean000.pk4 (6 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_german003.pk4 (5 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_german002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_german001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_french003.pk4 (14 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_french002.pk4 (119 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_french001.pk4 (13 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_english003.pk4 (7 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_english002.pk4 (117 files)
/usr/local/games/etqw/base/zpak_english001.pk4 (9 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak008.pk4 (1496 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak007.pk4 (1510 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak006.pk4 (3 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak005.pk4 (2172 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak004.pk4 (72 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak003.pk4 (1133 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak002.pk4 (1637 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak001.pk4 (1067 files)
/usr/local/games/etqw/base/pak000.pk4 (9350 files)
/usr/local/games/etqw/base/game002.pk4 (3 files)
/usr/local/games/etqw/base/game001.pk4 (11 files)
/usr/local/games/etqw/base/game000.pk4 (3 files)
game DLL: 0x0 in pak: 0x0
Addon pk4s:
file system initialized.
--------------------------------------
----- Initializing Decls -----
Decompressing the global token cache...3566Kb
------------------------------
execing 'etqwconfig.cfg'
execing 'localization/polish/defaultbinds.cfg'
execing 'etqwbinds.cfg'
couldn't exec 'autoexec.cfg'
Vendor: Device:
thread priority set to 1
couldn't exec '/home/orsonik/.etqwcl/sdnet/orsonik/base/autoexec.cfg'
Opening IP socket: localhost:-1
Failed to open server license code file for reading.
Initializing SDL subsystem
Loading GL driver 'libGL.so.1' through SDL
Desktop resolution: 1440x900
SDL_ListModes:
1440x900 1360x768 1152x864 1024x768 960x600 960x540 840x525 832x624 800x600 720x450 700x525
680x384 640x480 512x384 400x300 320x240
SDL_ListModes are currently ignored for resolution filtering. Set r_useSDLModes to 1 if you want it
8/8/8/8 RGBA bits, 24 depth bits, 8 stencil bits
no multisampling
vsync: SDL reports -1081113656 - broken?
------- Initializing renderSystem --------
----- R_InitOpenGL -----
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_ARB_texture_cube_map
...using GL_ARB_texture_non_power_of_two
...using GL_ARB_texture_compression
...using GL_EXT_texture_compression_s3tc
...using GL_EXT_texture_filter_anisotropic
maxTextureAnisotropy: 16.000000
...using GL_1.4_texture_lod_bias
X..GL_EXT_shared_texture_palette not found
...using GL_EXT_texture3D
...using GL_ARB_texture_rectangle
X..GL_EXT_texture_rectangle not found
...using GL_EXT_stencil_wrap
...using GL_EXT_stencil_two_side
...using GL_ARB_vertex_buffer_object
...using GL_ARB_vertex_program
...using GL_ARB_fragment_program
...using GL_EXT_depth_bounds_test
...using GL_ARB_point_sprite
...using GL_ARB_occlusion_query
...using GL_EXT_framebuffer_object
...using GL_EXT_packed_depth_stencil
...using GL_EXT_blend_minmax
...using GL_ARB_multisample
...using GL_ARB_shader_objects
...using GL_ARB_vertex_shader
...using GL_ARB_fragment_shader
...using GL_ARB_fragment_program_shadow
...using GL_ARB_shadow
...using GL_ARB_depth_texture
...using GL_EXT_gpu_program_parameters
...using GL_EXT_timer_query
X..GL_GREMEDY_string_marker not found
...using GL_EXT_texture_compression_latc
---------- R_ARB2_Init ----------
Cg available.
---------------------------------
thread priority set to 2
thread priority set to 2
using ARB_vertex_buffer_object memory
renderSystem initialized.
--------------------------------------
72 strings read from localization/polish/strings/bindings.lang
486 strings read from localization/polish/strings/chat.lang
884 strings read from localization/polish/strings/code.lang
2187 strings read from localization/polish/strings/game.lang
3208 strings read from localization/polish/strings/guis.lang
3384 strings read from localization/polish/strings/lifestats.lang
3522 strings read from localization/polish/strings/loadtips.lang
3861 strings read from localization/polish/strings/locations.lang
4386 strings read from localization/polish/strings/maps.lang
4453 strings read from localization/polish/strings/tasks.lang
/proc/cpuinfo CPU frequency: 3399.74 MHz
Couldn't open journal files
----- Initializing Sound System ------
sound system initialized.
--------------------------------------
------ Alsa Sound Initialization -----
dlopen(libasound.so.2)
asoundlib version: 1.0.18
opened Alsa PCM device default for playback
device buffer size: 5461 frames (21844 bytes)
allocated a mix buffer of 16384 bytes
--------------------------------------
-------- ALSA Microphone Init --------
device buffer size: 2910 frames (5820 bytes)
microphone initialized
--------------------------------------
initializating SDL Joysticks
initialized 0 controller(s)
-------- Initializing Session --------
----------------- BSE Init ------------------
--------- BSE Created Successfully ----------
session initialized
--------------------------------------
found DLL in pak file: /usr/local/games/etqw/base/game002.pk4/gamex86.so
copy gamex86.so to /home/orsonik/.etqwcl/base/gamex86.so
game using generic code for SIMD processing
enabled Flush-To-Zero mode
--------- Initializing Game ----------
gamename: baseETQW-1
gamedate: May 8 2008
Initializing global UI namespaces
...23 namespaces
...240 properties
Initializing event system
...903 event definitions
Initializing class hierarchy
...163 classes, 397320 bytes for event callbacks
WARNING: Couldn't load sound 'video/intro_1024x512.theora', defaulting
WARNING: idDeclLocal::ParseLocal Failed to Parse decl 'video/intro' in file 'sounds/cinematics.sndshd' line 0
game initialized.
--------------------------------------
------------- Initialized in 17 -------------
--- Common Initialization Complete ---
terminal support enabled ( use +set in_tty 0 to disabled )
pid: 5269
3400 MHz CPU
2016 MB System Memory
detecting video ram (set sys_videoRam on command line to override) ..
found XNVCtrl extension 1.17
1024 MB Video Memory
Async thread started
execing /home/orsonik/.etqwcl/sdnet/orsonik/base/profile.cfg
execing 'localization/polish/defaultbinds.cfg'
execing /home/orsonik/.etqwcl/sdnet/orsonik/base/bindings.cfg
PunkBuster Client: Attempting to resolve master6.evenbalance.com
PunkBuster Client: DNS Resolution failed: using 0 cached hostnamed resolutions
PunkBuster Client: No Master Query Sent - DNS has not yet resolved for MASTER8.EVENBALANCE.COM
PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.729 | A0) Enabled
Opening IP socket: localhost:-1
PunkBuster Client: Game Version [ETQW 1.5.12663.12663 linux-x86 May 9 2008 13:50:52]
PunkBuster Client: Not Connected to a Server
Opening IP socket: localhost:27733
Server spawned on port 27733.
client 0 connected.
--------- Map Initialization ---------
Map: maps/refinery.entities
----------- Game Map Init ------------
found DLL in pak file: /usr/local/games/etqw/base/game002.pk4/compiledscriptx86.so
copy compiledscriptx86.so to /home/orsonik/.etqwcl/base/compiledscriptx86.so
Loaded '/home/orsonik/.etqwcl/base/compiledscriptx86.so'
266 classes
84 global functions
----------- Loading Map AAS ------------
[Load AAS Binary]
loading 'maps/refinery.aas_playerb'
[Load AAS Binary]
loading 'maps/refinery.aas_vehicleb'
collision data:
187 models
243918 vertices (2858 kB)
347171 edges (6780 kB)
140256 polygons (8766 kB)
478703 polygon edges (934 kB)
5475 brushes (171 kB)
32890 brush planes (513 kB)
79201 nodes (2165 kB)
307617 polygon refs (2403 kB)
5986 brush refs (46 kB)
96128 internal edges
1973 sharp edges
0 contained polygons removed
0 polygons merged
24901 kB total memory used
1051 msec to load collision data.
3 KB passage memory used to build PVS
5 msec to calculate PVS
69 areas
106 portals
7 areas visible on average
828 bytes PVS data
Spawning entities
Loaded 'stuff/refinery/stuff.clustb' in 0.7 seconds
...936 entities spawned, 0 inhibited

----------- Loading Map Bot Actions ------------
--------------------------------------
thread priority set to 2
----- idRenderModelManagerLocal::EndLevelLoad -----
0 purged from previous
1633 kept from previous
404 new loaded
all models loaded in 0.0 seconds
---------------------------------------------------
----- idImageManager::EndLevelLoad -----
0 purged from previous
79 kept from previous
1275 new loaded
0 megaTextures purged from previous
1 megaTextures kept from previous
all images loaded in 2.8 seconds
----------------------------------------
----- idSoundCache::EndLevelLoad -----
46285k referenced
0k purged
----------------------------------------
-----------------------------------
36147 msec to load maps/refinery.entities
interactionTable size: 1017360 bytes
0 interaction take 0 bytes
Loaded map in 36 seconds
SpawnPlayer: 0
Orsonik entered the game.
snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
preparing audio device for output
client 1 connected.
SpawnPlayer: 1
Streifel entered the game.
client 2 connected.
SpawnPlayer: 2
Carra entered the game.
WARNING: Waiting on BotThread

WARNING: Waiting on BotThread

client 3 connected.
SpawnPlayer: 3
DarkStar entered the game.
client 4 connected.
SpawnPlayer: 4
Min-spec Mike entered the game.
Carra: Witam.
client 5 connected.
SpawnPlayer: 5
Velasco entered the game.
client 6 connected.
SpawnPlayer: 6
Azadeh entered the game.
client 7 connected.
SpawnPlayer: 7
Wh1pL4sh entered the game.
Velasco: Witam.
client 8 connected.
SpawnPlayer: 8
Washout entered the game.
client 9 connected.
SpawnPlayer: 9
Herr Boehme entered the game.
client 10 connected.
SpawnPlayer: 10
W1ll1t5 entered the game.
client 11 connected.
SpawnPlayer: 11
L0s3r entered the game.
client 12 connected.
SpawnPlayer: 12
Mr. X entered the game.
WARNING: Waiting on BotThread

WARNING: Waiting on BotThread

WARNING: Waiting on BotThread

client 13 connected.
SpawnPlayer: 13
John Doe entered the game.
client 14 connected.
SpawnPlayer: 14
Rix entered the game.
No vote active
client 15 connected.
SpawnPlayer: 15
Uncle Yuggles entered the game.
Uncle Yuggles: Witam.
Min-spec Mike [Karabin maszynowy] DarkStar
PunkBuster Client: No Master Query Sent - DNS has not yet resolved for ETQW1.EVENBALANCE.COM
Washout [Pocisk LAW] Velasco
Azadeh [Wyrzutnia rakiet] Mr. X
snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
preparing audio device for output
snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
preparing audio device for output
All Stats Cleared
[Load AAS Binary]
loading 'maps/refinery.aas_playerb'
[Load AAS Binary]
loading 'maps/refinery.aas_vehicleb'
Spawning entities
...936 entities spawned, 0 inhibited

snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
preparing audio device for output
snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
preparing audio device for output
thread priority set to 2
Velasco: Witam.
snd_pcm_writei 4096 frames failed: Broken pipe
failed to recover from SND_PCM_STATE_XRUN: Input/output error
s_noSound cannot be changed in multiplayer.
etqw.x86: pcm_pulse.c:361: pulse_write: Assertion `pcm->stream' failed.
double fault: 'Segmentation fault', bailing out
shutdown terminal support
--------- Game Map Shutdown ----------
Segmentation fault
Awatar użytkownika
icyhot12
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 174
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: icyhot12 »

Grasz chwile i Cie wywala czy nawet sie nie włącza (chociaż patrząc na loga z konsoli można zauważyć ,żę chwilke grasz...) ?? Miałem coś podobnego ale to dlatego że przez przypadek dałem złą rozdziałke w ustawieniach i miałem pół ekranu ucięte przez co kombinowałem jak uruchomić gre w odpowiedniej aby zapisać nowe i prawidłowe ustawienia...
Było gdzieś na amerykańskim forum Ubuntu jak coś :)
Awatar użytkownika
skoruppa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 585
Rejestracja: 25 kwie 2006, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: skoruppa »

Problem z mikrofonem jak się nie mylę.
viewtopic.php?p=585335#p585335
oba urządzenia alsa możesz zmienić jak coś
Awatar użytkownika
orsonik
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2007, 14:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: orsonik »

Tak zgadza się gram prze chwile i potem wita mnie Pulpit.
Awatar użytkownika
icyhot12
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 174
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:07
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: icyhot12 »

Problem z mikrofonem jak się nie mylę.
http://forum.ubuntu.pl/showpost.php?...35&postcount=2
oba urządzenia alsa możesz zmienić jak coś
Nie pomaga ??
Awatar użytkownika
orsonik
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2007, 14:03
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: orsonik »

Nie mam dokładnie tego co trzeba zmienić w kolegi poście u mnie wygląda to tak
seta s_decompressionLimit "6"
seta s_libOpenAL "libopenal.so.0"
seta s_micDevice ""
seta s_voiceDevice ""
seta s_primaryDevice ""
seta s_driver "alsa"
seta s_maxLowPrioritySounds "8"
seta s_useAdpcmCompression "1"
seta s_numberOfSpeakers "2"
seta s_globalFraction "0.8"
seta s_subFraction "0.75"
seta s_playDefaultSound "1"
seta s_volume_VoIPScale "0.5"
seta s_volume_VoIPOut_dB "0"
seta s_volume_VoIPIn_dB "0"
seta s_volume_dB "0"
seta s_meterTopTime "2000"
seta s_esa1_maxWindow "0.4"
seta s_esa1_minVolume "0.15"
seta s_earSeperationAlgo "0"
seta s_reverse "0"
seta s_spatializationDecay "2"
seta s_maxSoundsPerShader "3"
Awatar użytkownika
huggis
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 9
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: huggis »

Nie wiem w którym momencie była tu mowa o instalacji czcionek.Jezeli chodziło o skopiowanie pliku zpak, który u mnie nie nazywał sie zpak_polish.pk4 tylko zpak_polish0000.pak4 ( zakładam że nie ma różnicy bo nic innego nie bylo) to u mnie nie pomogło i dalej po uruchomieniu gry nie ma tekstu. Czy znajdzie się ktoś życzliwy kto powie co dokładnie trzeba zrobić? Pominę też fakt, że nie bylo nic o tym ze trzeba zmienić plik instalatora "jakośtam" żeby w ogóle można bylo go odpalić ale to znalazłem w anglojęzycznym poradniku instalacji.

W ogóle tak na marginesie: zauważyłem, że na polskim forum Ubuntu istnieje tendencja do podkreślania i dokładnego opisywania zupełnie oczywistych rzeczy, których możnaby się domyśleć a brak jest informacji o jakiś komendach (albo istotnych operacjach lub sposobach modyfikacji plików etc.), które sa oczywiste dla kogoś kto zna już Ubuntu (lub ogólnie Linuxa) ale nie są znane nowym użytkownikom.Wiem, że jakieśtam podstawy trzeba znać ale jak ktoś robi coś pierwszy raz i możliwe ze jedyny to chyba nie ma sensu sie wszystkiego uczyć. Człowiek boi się zapytać żeby nie usłyszeć jakże znanego "szukanie nie boli" albo tym podobne i szuka niewiadomo gdzie, niewiadomo ile czasu jakiejś komendy albo może znaczenia komendy żeby wykonać prostą wydawałoby się operację.Przepraszam za offtop

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
skoruppa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 585
Rejestracja: 25 kwie 2006, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: skoruppa »

Ten poradnik ogólnie dziwny jest ;). Całość sprowadza się do
1. Pobrania Instalatora ET:QW 1.5 dla Linuksa
2. Uruchomienia go z włożoną polską płytą
3. Skopiowanie pliku zpak_polish000.pk4 do katalogu base
4. Uruchomienie gry dla stworzenie plików konfiguracyjnych (nie wiem czy potrzebne... może są od razu albo może gdzieś w katalogu gry jest coś aby to ustawić)
5. W pliku ~/.etqwcl/base/etqwconfig.cfg (gdzie ~ to folder domowy a folder z . na początku to folder ukryty. Aby go pokazać naciskasz ctr+h) ustawiasz

Kod: Zaznacz cały

seta sys_lang "polish"
Domyślnie jest english, więc wystarczy tylko zmienić

To mniej więcej wszystko co trzeba zrobić. Potem dla spokoju przez pbsetup można zaktualizować PunkBustera (tak jak normalne et http://wikigames.ubuntu.pl/wiki/index.p ... lizacja_PB )
Awatar użytkownika
huggis
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 9
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: huggis »

Piona dla Ciebie! Gdybym wcześniej wiedział co oznacza "." przed plikiem i "ctrl+h" to nie byłoby problemu. Wszystko juz ladnie dziala.

Znalazłem instrukcję jak zrobić żeby uruchamiać QW z zakładki gry:

1.W terminalu wpisać:

Kod: Zaznacz cały

 sudo nano /usr/share/applications/etqw.desktop 
2.Wkleić:

Kod: Zaznacz cały

 [Desktop Entry]
Name=Quake Wars
Comment=Enemy Territory: Quake Wars pits the armies of Earth against the invading alien Strogg in an online strategic shooter.
Exec=/usr/local/games/etqw/etqw.x86
Icon=/usr/local/games/etqw/etqw_icon.png
Terminal=false
Type=Application
Categories=Application;Game; 
3. Zapisać "ctrl + o" i wyjść z edytora "ctrl + x"

Można teraz uruchamiać grę z Programy ---> Gry ----> ETQW

Dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
skoruppa
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 585
Rejestracja: 25 kwie 2006, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Kontakt:

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: skoruppa »

W sumie tutaj też nie trzeba było bawić się w terminal ;). Wystarczył prawy przycisk myszki na menu Programy potem modyfikuj menu i dodać sobie w menu gry odpowiednią ikonkę ;). Jako aplikację wybrać etqw.x86 z folderu gry :D
Awatar użytkownika
huggis
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 9
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86

Odp: Poradnik Enemy Territory: Quake Wars -instalacja

Post autor: huggis »

Dobra to mam kolejny problem... W czasie gry wychodzi mi z pełnego ekranu i widze pasek górny i dolny ale nie moge ruszyć myszką ani nic zrobić.Jakimś cudem udało mi się z tego wybrnąć i wyłączyć grę. Podobnie mialem w tym programie "xmbc media centre" (wychodził z pelnego ekranu i wpasowywał się między pasek górny i dolny). Jak można to naprawić? Może cos w ustawieniach karty graficznej? Dodam, że używam NVIDIA.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Linuksowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości