Witam,
Mój problem jest dość nietypowy, bo gra działa i to dość dobrze, ale nie można zapisać stanu gry. Chodzi o grę Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown. Do emulacji używam PlayonLinux i wine w wersji 1.1.32 (na innych wersjach jest to samo). Dodam, że o tym problemie jest wzmianka na WineHQ w appdb dotyczącym tej gry.
Autor testu gry mówi o tym problemie, z tymże wg niego rozwiązaniem jest zainstalowanie gry w niezbyt długiej ścieżce (żeby nie było dużo podkatalogów). Napisał, że save powinien działać jeśli zainstaluje się grę w katalogu nie dłuższym niż C://Program Files/Rainbow6.
U mnie niestety nie działa. W tej chwili mam zainstalowaną tą grę w katalogu C://R6
W katalogu gry ustawiłem, że wszyscy użytkownicy mają prawo zapisu.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie,
Pozdrawiam
Rainbow Six Lockdown+PoL - brak możliwości zapisu stanu gry
- salemus
- Serdeczny Borsuk
- Posty: 234
- Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 19.04
- Środowisko graficzne: GNOME
- Architektura: x86_64
Odp: Rainbow Six Lockdown+PoL - brak możliwości zapisu stanu gry
to wina tego ze korzystasz z PoL nie wiem czy wiesz ale mimo iż ty wybrałeś tak krótką ścieżkę wygląda ona mniej więcej tak: /home/ty/.PlayonLinux/wineprefix/R6/drive_c/R6/
Spróbuj zainstalować na zwykłym wine a powinno dobrze działać
Spróbuj zainstalować na zwykłym wine a powinno dobrze działać
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
-
- Piegowaty Guziec
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 sie 2009, 00:31
- Płeć: Mężczyzna
- Wersja Ubuntu: 9.04
- Środowisko graficzne: GNOME
Odp: Rainbow Six Lockdown+PoL - brak możliwości zapisu stanu gry
Zainstalowałem na zwykłym wine i problem niestety dalej występuje - najpierw ścieżka: C://Program Files/Rainbow6 a póżniej nawet: C://R6
Być może przyczyna jednak nie leży w długości ścieżki?
Zaznacze, że kiedy próbuje zrobić QuckSave - F5 to pojawia się komunikat, że zapisywanie nie powiodło się, a kiedy Savuje w Menu to pojawia się komunikat, że powiodło się, ale mimo to nie ma żadnego zapisu do wczytania. Pewnie to nie ma żadnego znaczenia, ale na wszelki wypadek piszę;)
z błędów, które się pojawiały wklejam kod:
z tym, że ten pierwszy wiersz powtarzał się o wiele gęściej, ale oprócz problemu z zapisem gry wszystko działa jak należy.
Będę wdzięczny za pomoc
Być może przyczyna jednak nie leży w długości ścieżki?
Zaznacze, że kiedy próbuje zrobić QuckSave - F5 to pojawia się komunikat, że zapisywanie nie powiodło się, a kiedy Savuje w Menu to pojawia się komunikat, że powiodło się, ale mimo to nie ma żadnego zapisu do wczytania. Pewnie to nie ma żadnego znaczenia, ale na wszelki wypadek piszę;)
z błędów, które się pojawiały wklejam kod:
Kod: Zaznacz cały
fixme:d3d_draw:depth_copy Not supported with fixed up depth stencil
err:ole:CoGetClassObject class {4590f811-1d3a-11d0-891f-00aa004b2e24} not registered
err:ole:CoGetClassObject no class object {4590f811-1d3a-11d0-891f-00aa004b2e24} could be created for context 0x1
fixme:dsound:IKsPrivatePropertySetImpl_Get unsupported property: {f2957840-260c-11d1-a4d8-00c04fc28aca}
fixme:dsound:IKsPrivatePropertySetImpl_Get unsupported property: {1aeaa606-35f0-11d1-b161-00c04fc28aca}
fixme:d3d_draw:depth_copy Not supported with fixed up depth stencil
Będę wdzięczny za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości