[SOLVED] Max Payne - brak dźwięku

Gry, do uruchomienia których potrzebne są programy typu Wine/Cedega/CrossOver albo jakieś emulatory.
Awatar użytkownika
bigben
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 32
Rejestracja: 08 gru 2007, 13:57
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: LXDE
Architektura: x86_64

[SOLVED] Max Payne - brak dźwięku

Post autor: bigben »

Witam

Tak jak w temacie nie mam dźwięku w grze Max Payne. Kiedy odpalam gierkę dostaję coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on SAA7134, disabling mixer
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32ed98,0x00000000), stub!
fixme:d3d:swapchain_init The application requested more than one back buffer, this is not properly supported.
Please configure the application to use double buffering (1 back buffer) if possible.
fixme:dsalsa:IDsDriverBufferImpl_SetVolumePan (0x24a24a8,0x24a2a88): stub
fixme:dsalsa:IDsDriverBufferImpl_SetVolumePan (0x24a24a8,0x24a2a88): stub
fixme:dinput:SysMouseAImpl_Acquire Clipping cursor to (0,0)-(1152,864)
fixme:d3d8:IDirect3DDevice8Impl_ResourceManagerDiscardBytes Byte count ignored.
fixme:d3d8:IDirect3DDevice8Impl_ResourceManagerDiscardBytes Byte count ignored.

Kombinowałem na wszelkie znane mi sposoby z dźwiękiem i nadal nic :wall:

Posiadam wine w wersji 1.1.35 (z repozytoriów PPA).

Poza tym problemem z dźwiękiem gra chodzi dobrze. Trochę mnie to zdziwiło ponieważ na AppDB gra jest oznaczona jako Platinum. Gra jest na 100% dobra bo kiedy zainstalowałem ją pod windows nie było problemów z dźwiękiem.

Z góry dzięki za pomoc.

EDIT:

Próbowałem odpalić grę przez PlayOnLinux ale nadal nie ma dźwięku.
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Max Payne - brak dźwięku

Post autor: salemus »

Najprawdopodobniej to nie pomoże ale niech tam, w konsoli wpisz winecfg i w okienku które ci się pojawi przejdź do zakładki Dźwięk tam odchacz alsa i zaznacz OSS.
bigben pisze: Poza tym problemem z dźwiękiem gra chodzi dobrze. Trochę mnie to zdziwiło ponieważ na AppDB gra jest oznaczona jako Platinum
Eeeee... jak by nie było to platinum to najwyższe możliwe "odznczenie" więc szczerze mówiąc nie wiem co cie tak dziwi.
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
Awatar użytkownika
bigben
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 32
Rejestracja: 08 gru 2007, 13:57
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: LXDE
Architektura: x86_64

Odp: Max Payne - brak dźwięku

Post autor: bigben »

Próbowałem tej sztuczki z OSS i bez zmian. Dziwi mnie że gra jest oznaczona Platinum i występują takie problemy z dźwiękiem.
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Max Payne - brak dźwięku

Post autor: salemus »

Tylko że ten problem z dźwiękiem jest twojej karty dźwiękowej a nie wine. A jaką masz zintegrowaną czy kupną ? Działa ci dźwięk po za tą grą ? Jesteś pewien że sterowniki zainstalowane ?
GNU/Linux is like a Wigwam – no Windows, no Gates, Apache inside.
Awatar użytkownika
bigben
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 32
Rejestracja: 08 gru 2007, 13:57
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: LXDE
Architektura: x86_64

Odp: Max Payne - brak dźwięku

Post autor: bigben »

OK problem już został rozwiązany. Okazało się że Maksiu odpalany przez POL nie wiadomo dlaczego za każdym razem sam wyciszał kanał PCM w moim mikserze. Problem z tym wyciszaniem zniknął po ustawieniu przyspieszenia sprzętowego na emulowany. W każdym razie dzięki za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Z innych systemów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości