Battlefield 2 nie chce się włączyć w Wine

Gry, do uruchomienia których potrzebne są programy typu Wine/Cedega/CrossOver albo jakieś emulatory.
Einarr
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 1
Rejestracja: 27 sty 2012, 19:12
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.04

Battlefield 2 nie chce się włączyć w Wine

Post autor: Einarr »

Witam.
Jak w temacie mam problem z BF2. Próbowałem wszystkiego co potrafię (a jestem nowy w Ubuntu) żeby tę grę odpalić ale nic (oprócz tego co na screenie czyli czerwony ekran i dźwięk (na szczęście ten działa jak powinien))...
Nie wiem czy powinno ale wydaje mi się być dziwne że jest inaczej jak wszyscy piszą (zamiast: HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\AppDefaults\BF2.exe\Direct3D
ja mam:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\AppDefaults\BF2.exe\X11 Driver).
Co robiłem:
-z wine milion przedziwnych, począwszy od dłubania w Konfiguracji skończywszy na próbie z różnymi wersjami,
-z BF zmieniałem rozdzielczości w video.con, włączałem na różne sposoby w terminalu i poza,
Nie wiem co dalej tak więc proszę o pomoc i z góry dziękuję.

System: Ubuntu 10.04
Karta graficzna: RV350 AS [Radeon 9550]
Sterowniki karty graficznej: driver=radeon latency=32 mingnt=8

Pozdrawiam,
Einarr


Teraz znowu inny błąd:

fixme:advapi:SetEntriesInAclW unhandled access mode 4
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:actctx:parse_depend_manifests Could not find dependent assembly L"Microsoft.Windows.Common-Controls" (6.0.0.0)
fixme:advapi:SetEntriesInAclW unhandled access mode 4
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:advapi:SetSecurityInfo stub
fixme:actctx:parse_depend_manifests Could not find dependent assembly L"Microsoft.Windows.Common-Controls" (6.0.0.0)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 94 (SPI_GETMOUSETRAILS)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 59 (SPI_SETSTICKYKEYS)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 53 (SPI_SETTOGGLEKEYS)
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 51 (SPI_SETFILTERKEYS)
fixme:iphlpapi:NotifyAddrChange (Handle 0xdae8fc, overlapped 0xdae8e0): stub
ALSA lib pcm_pulse.c:1008:(_snd_pcm_pulse_open) Unknown field handle_underrun
err:winediag:AUDDRV_GetAudioEndpoint PulseAudio "default" -22 without handle_underrun. Audio may hang. Please upgrade to alsa_plugins >= 1.0.24
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32ee6c,0x00000000), stub!
fixme:actctx:parse_depend_manifests Could not find dependent assembly L"Microsoft.Windows.Common-Controls" (6.0.0.0)
fixme:wbemprox:wbem_locator_ConnectServer 0x1bd240, L"\\\\.\\root\\cimv2", (null), (null), (null), 0x00000000, (null), (nil), 0x31891b4)
fixme:dsound:IKsPrivatePropertySetImpl_Get unsupported property: {f2957840-260c-11d1-a4d8-00c04fc28aca}
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x328f18,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW (L"\\\\.\\DISPLAY1",0,0x328bd0,0x00000000), stub!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),1,0x328f18,0x00000000), stub!
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x3293e8,0x00000000), stub!
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
Allocating 16 x 16 radeon RBO (pitch 16)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x329080,0x00000000), stub!
fixme:ddraw:ddraw7_Initialize Ignoring guid {67685559-3106-11d0-b971-00aa00342f9f}.
err:d3d:context_create wglSwapIntervalEXT failed to set swap interval 1 for context 0x1d6440, last error 0x591
err:x11settings:X11DRV_ChangeDisplaySettingsEx No matching mode found 800x600x32 @85! (desktop)
fixme:d3d:query_init Event query: Unimplemented, but pretending to be supported.
err:service:service_send_command service protocol error - failed to read pipe r = 0 count = 0!
err:mmtime:TIME_MMTimeStop Timer still active?!

Przy tym błędzie wyskakuje to okienko: http://i53.photobucket.com/albums/g68/t ... 2error.png (również przy otwarciu BF2 z "-opengl")
Załączniki
zrzut_ekranu.png
(297.34 KiB) Nie pobierany
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 20:19 przez Einarr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
salemus
Serdeczny Borsuk
Serdeczny Borsuk
Posty: 234
Rejestracja: 22 paź 2008, 16:01
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 19.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: Battlefield 2 nie chce się włączyć w Wine

Post autor: salemus »

Po 1:
Wyciągi z terminalu, długie kody i inne tego typu elementy naszego postu wklejamy w postaci:

Kod: Zaznacz cały

Code
Po 2:

Kod: Zaznacz cały

HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\AppDefaults\BF2.exe\X11 Driver
Sam koniec wskazuje na to, że próbujesz odpalić grę przy pomocy DX'a 11, co swoją drogą nie wiem jak jest możliwe biorąc pod uwagę jak stara jest gra, niemniej wine wciąż praktycznie nie obsługuje DX11, więc stąd najprawdopodobniej twój problem. Przeinstaluj grę (najlepiej wywal cały folder .wine) i uruchom grę z folderu gdzie została zainstalowana a nie z skrótu na pulpicie (tj. znajdź plik "bf2.exe",czy coś w tym guście, i uruchom grę przy jego pomocy) i wklej to co wypluł terminal, choć sądząc po dziwnej ścieżce twojego skrótu uruchomienie poprawnego launchera z folderu gry powinno rozwiązać problem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Z innych systemów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości