Przy próbie wysyłania wiadomości w Evolution pojawia się taki komunikat :
Wykonanie RCPT TO <facebookz42@wp.pl> się nie powiodło: "JunkMail rejected - 178-36-33-95.adsl.inetia.pl ([192.168.1.2])
[178.36.33.95] is in an RBL, see http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=178.36.33.95"
Polecenie MAIL FROM się nie powiodło: BLAD SPF - zobacz strone / SPF Error: Please see http://spf.pobox.com/why.html?sender=st ... smtp.wp.pl Jesli jestes uzytkownikiem poczta.wp.pl sprawdz poprawnosc autoryzacji SMTP / If you are a poczta.wp.pl user check SMTP configuration: http://poczta.wp.pl/autoryzacja/
Polecenie MAIL FROM się nie powiodło: BLAD SPF - zobacz strone / SPF Error: Please see http://spf.pobox.com/why.html?sender=st ... smtp.wp.pl Jesli jestes uzytkownikiem poczta.wp.pl sprawdz poprawnosc autoryzacji SMTP / If you are a poczta.wp.pl user check SMTP configuration: http://poczta.wp.pl/autoryzacja/
pocztę mam skonfigurowana zgodnie ze strona wp :
Serwer poczty wychodzącej - smtp.wp.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.
Opcja "Logowanie przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła" powinna być wyłączona.
próbowałem to robić na różne sposoby z zaznaczeniem opcji uwierzytelniania i bez ;
z uwierzytelnianiem ,,woła ,, o hasło uwierzytelniajace kiedy wpiszę hasło poczty woła ponownie /nie działaja,żadne hasła ,których używam/ na koniec ,,wyrzuca,, mi taki komunikat :
Błąd podczas: Wysyłanie wiadomości.
Wykonanie RCPT TO <facebookz42@wp.pl> się nie powiodło: "JunkMail rejected - 178-36-33-95.adsl.inetia.pl ([192.168.1.2])
[178.36.33.95] is in an RBL, see http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=178.36.33.95"
w tym jest adres mojego modemu - modem jest poprawnie skonfigurowany - poczta z przegladarki też działa poprawnie ,
próbowałem też innych programów pocztowych i ten sam ,,efekt,, odbiera wiadomości ale nie chce wysyłać
,,JunkMail rejected,, to jakaś ,,odrzucona ,, niechciana poczta ale nie rozumiem w czym rzecz -może coś z moja baza kluczy - nie wiem jak ją zresetować i zrobić nowe hasło byc może załozyłem jakieś jakieś haslo ,ktore zapomniałem a może problem ,,leży ,, gdzie indziej .
Nie potrafie sobie z tym poradzic dlatego tu napisałem .
Ps . Mam nadzieję, że tym razem jasno przedstawiłem mój problem z pocztą Evolution i ,że jest to właściwy dział i poprawny tytul.
aha proszę jeszcze o info jak wstawiac tu screeny - będzie mniej pisaniny i bardziej zrozumiałe

Pozdrawiam Wszystkich