Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Gry, które działają natywnie na Linuksie.
Awatar użytkownika
Krisof
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 51
Rejestracja: 25 lut 2011, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Architektura: x86

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Krisof »

Miło to usłyszeć :P Można by ustawić sterowanie "niezależne" tzn. że strzałka lub "s" kierują postacią w dół, a pozostałe klawisze wiadomo jak (najlepiej by myszka też była). :) Jeżdżenie najszybszym samochodem to jest armagedon ;) A najpiękniejsze są drzewa. Wczoraj grałem z innymi i z 7 hp schowałem się właśnie pod drzewko. No poszło gładko bo z RPG7 :D

A byłoby możliwe, dodanie policji i misji? Przydało by się i w Multiplayer (tu raczej tylko policja) a w Single (obydwie opcje). Te dwie zmiany sprawiły by, że powstałoby GTA2 na pingwinka :)
Dell Vostro 1710, GF 8600M, Ubuntu 10.04, 3G RAM, | Urt, TC:E,TC:CQB | player
True Combat: Close Quarters Battle <------ POTRZEBA GRACZY MOD DO Wolfenstein: ET
(troszkę patchy wychodzi)
wujtruj
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2010, 00:08
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: wujtruj »

wujtruj pisze:

Kod: Zaznacz cały

$ ./gct-game
initializing video...
Naruszenie ochrony pamięci
Na czym próbowałem uruchomić:
2.6.35-25-generic
Ubuntu 10.10 x86_64
core i5 430M 2.26 GHz
ATI 5650 z aktualnymi sterownikami ATI

Wymagane pakiety mam zainstalowane:
Nvidia-Cg-Toolkit (nvidia-cg-toolkit)
WxWidgets GTK 2.8 (libwxgtk2.8-dev)
SDL_image (libsdl-image1.2)

Pomoc chętnie widziana :)
No i problem powrócił. Wczoraj rano grałem bez problemu. Dzisiaj nie mogę. Sprawdziłem czy robiłem coś podejrzanego od tamtej pory i jedyne co, to:
*usunąłem screenlets
*usunąłem picasa3
*usunąłem python-gtkmozembed
*usunąłem python-evolution

Spróbowałem zainstalować spowrotem python-gtkmozembed oraz python-evolution, restart i ten sam problem.

Jeszcze log:
OK: Application start
OK: Renderer start, OpenGL 1.4 (4.1.10362 Compatibility Profile Context), ATI Technologies Inc., ATI Mobility Radeon HD 5600/5700 Series
OK: vertex declaration created (reference counter = 1)
OK: vertex declaration created (reference counter = 2)
OK: vertex declaration created (reference counter = 3)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_static.vs (reference counter = 1)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_animation.vs (reference counter = 2)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_animationinterpolation.vs (reference counter = 3)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/sprite.vs (reference counter = 4)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/gui_entity.vs (reference counter = 5)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh.ps (reference counter = 6)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/sprite.ps (reference counter = 7)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/gui_entity.ps (reference counter = 8)
OK: render target created (reference counter = 1)
OK: render target created (reference counter = 2)
OK: render target created (reference counter = 3)
OK: render target created (reference counter = 4)
OK: render target created (reference counter = 5)
OK: render target created (reference counter = 6)
OK: render target created (reference counter = 7)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 1)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 2)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 3)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 4)
OK: vertex declaration created (reference counter = 4)
OK: vertex declaration created (reference counter = 5)
OK: vertex declaration created (reference counter = 6)
OK: vertex declaration created (reference counter = 7)
OK: vertex declaration created (reference counter = 8)
OK: vertex declaration created (reference counter = 9)
OK: vertex declaration created (reference counter = 10)
Ktoś pomoże naprowadzić na rozwiązanie problemu? :)
Patryk Karwat
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2009, 21:50
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: GNOME

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Patryk Karwat »

Witam serdecznie :)

Szykuje się nam bardzo przyzwoita produkcja. Zassałem jednak po uruchomieniu wyświetla się okno gdzie powinny wyświetlać się serwery z którymi mogę się połączyć. No właśnie - powinny, gdyż nic się nie wyświetla. Wie ktoś co może być powodem i jak zażegnać ten problem?

Pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
Krisof
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 51
Rejestracja: 25 lut 2011, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Architektura: x86

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Krisof »

yyyyy... mi się automatycznie łączy z jakimś serwerem (nie pamiętam)
Dell Vostro 1710, GF 8600M, Ubuntu 10.04, 3G RAM, | Urt, TC:E,TC:CQB | player
True Combat: Close Quarters Battle <------ POTRZEBA GRACZY MOD DO Wolfenstein: ET
(troszkę patchy wychodzi)
Patryk Karwat
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2009, 21:50
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: GNOME

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Patryk Karwat »

Listę serwerów mam pustą ale mam uzupełnione rubryki Adress (platinum.linux.pl) i Port (41516) lecz jak klikam Join to nic się nie dzieje. :roll:
bartogorzow
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 17
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:13
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: bartogorzow »

Patryk Karwat pisze:Listę serwerów mam pustą ale mam uzupełnione rubryki Adress (platinum.linux.pl) i Port (41516) lecz jak klikam Join to nic się nie dzieje. :roll:
Bo tam nic nie zmieniasz, tylko musisz uruchomić grę z pliku gct-game.

Natomiast ja mam uwagę do mapki (pod shiftem). Trochę rodem z commodore. Mam nadzieję, że będzie lepsza co?>
Awatar użytkownika
Szmitas
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 572
Rejestracja: 28 lis 2006, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Szmitas »

Wygląda całkiem przyjemnie, nawet te drifty są ciekawe, ale mogłyby być zależne od prędkości auta, bo wchodzi bokiem w zakręt ledwo po ruszeniu :)
Dodatkowo warto zadbać o informacje na temat podnoszonych przedmiotów - zdobyłem jakieś oko, ale nie znalazłem informacji w grze co to jest.
Map jest też zbyt szczelnie zamknięta tzn. ustawienie budynku czy też jakichś wzgórz tuż przy ulicy to nie jest dobre rozwiązanie, gdyż ciężko czasem w zakręt wejść - przydałby się jakiś margines błędu.
Poza tym można zatroszczyć się o dodanie obrażeń dla gracza podczas stłuczki z przeszkodą (budynek/samochód etc.).
A skoro jestem już przy temacie stłuczek... w fizyce istnieją inne rodzaje zderzeń niż sprężyste, hehe - wjeżdżam w kufer samochodu i odbijam się do tyłu... ciekawe :)

To tak na pierwszy rzut oka, ale zakładam, że wszystko macie w planach :]
www.ubuntu-pomoc.org - tutaj znajdziesz rozwiązanie każdego Twojego problemu.

Chcesz zostać Redaktorem ubuntu-pomoc.org? Skontaktuj się ze mną!
Awatar użytkownika
Krisof
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 51
Rejestracja: 25 lut 2011, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Architektura: x86

Odp: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Krisof »

O fizyce samochodow to Bog zapomniał ^^ Mimo to da się opanować :D
Apropos itemow. Faktcznie, przydał by się informacje na temat podniesionego przedmiotu itp.
A i jeszcze jedna sprawa. Czemu ja/k wpadnę do wody to zostaje ze mnie zielony płomień? Szczegolny rodzaj zombie :) ?
Pozostaje czekać na patche i nowe v :P

Kris(t)of
Dell Vostro 1710, GF 8600M, Ubuntu 10.04, 3G RAM, | Urt, TC:E,TC:CQB | player
True Combat: Close Quarters Battle <------ POTRZEBA GRACZY MOD DO Wolfenstein: ET
(troszkę patchy wychodzi)
maxest
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2006, 13:39
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 9.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: maxest »

Witam ponownie,
Niniejszym oglaszam, ze pod naciskiem graczy kolejna wersja testowa jest juz dostepna na http://gct-game.net :). Glownym powodem wrzucenia biezacej wersji byl niedzialajacy w wersji poprzedniej server finder. Jest tez kilka innych milych dodatkow. Wiecej na stronie. Zapraszamy!

@Wujtruj: z tego co widze w logu to masz karte dobra, ale tylko opengl 1.4. Sprobuj zaktualizowac sterowniki do gra wymaga wersji 2.0 (po update'cie sterow powinienies miec wersje przynajmniej 3.0, ale to ATI wiec kto wich tam wie...)
wujtruj
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2010, 00:08
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 10.10
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86_64

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: wujtruj »

dzięki maxest za odpowiedź. Tym razem sypie mi takim błędem:
XIO: fatal IO error 14 (Bad address) on X server ":0.0"
after 1041 requests (1037 known processed) with 0 events remaining.
Macie jakąś radę na to?
Awatar użytkownika
Krisof
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 51
Rejestracja: 25 lut 2011, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Architektura: x86

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Krisof »

Pobieram nowe GTC. Trzeba zobaczyć jak idzie rozwój gry.
A co do mapki w stylu comodora... Ty się ciesz że to nie z Black Opsa na multi :)
OT: Miałem przerwę przy komputerze odpalam a na grubie ubuntu 11.04. Ja myśle "WTF" i walę entera. Coś już pokonfigurowane, grzebię grzebię i restart. Znów grub się pojawił a na dole "Ubuntu XP Pirat" i się dre "Tatoooo..." a on "jakbyś potrzebował ćwiczyć na informatykę zmianę tapety":D
Awatar użytkownika
makson
Przebojowy Jelonek
Przebojowy Jelonek
Posty: 1542
Rejestracja: 23 mar 2009, 07:10
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: makson »

Nowy filmik z wersji rozwojowej gry:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 6z3YUu_rMo#!
Muszę przyznać, że grafika zaczyna się robić rzeczywiście niezła. Czekam na kolejne publiczne wydanie.
Miałem Linuksa, zanim stało się to modne.
Awatar użytkownika
Shimmy
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 859
Rejestracja: 24 mar 2011, 20:44
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Shimmy »

Grafika z nowymi efektami świetlnymi wygląda pięknie, ale fizyka przy kolizjach i sterowanie pojazdem na tym video nadal kiepskie. Mogliby się już podzielić jakimiś najnowszymi buildami, zamiast czekać z publikacją na finalną wersję .
Awatar użytkownika
Szmitas
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 572
Rejestracja: 28 lis 2006, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Szmitas »

Sterowanie postacią też wygląda topornie ;)
www.ubuntu-pomoc.org - tutaj znajdziesz rozwiązanie każdego Twojego problemu.

Chcesz zostać Redaktorem ubuntu-pomoc.org? Skontaktuj się ze mną!
Huee
Piegowaty Guziec
Piegowaty Guziec
Posty: 14
Rejestracja: 29 sie 2011, 04:08
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 11.04
Kontakt:

Re: Greedy Car Thieves - Nowa gra inspirowana GTA2

Post autor: Huee »

Witam zapodajcie jakiś server. JAk łącze się z Platinum to mam ciągle łączenie :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Linuksowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości