



A byłoby możliwe, dodanie policji i misji? Przydało by się i w Multiplayer (tu raczej tylko policja) a w Single (obydwie opcje). Te dwie zmiany sprawiły by, że powstałoby GTA2 na pingwinka

No i problem powrócił. Wczoraj rano grałem bez problemu. Dzisiaj nie mogę. Sprawdziłem czy robiłem coś podejrzanego od tamtej pory i jedyne co, to:wujtruj pisze:Na czym próbowałem uruchomić:Kod: Zaznacz cały
$ ./gct-game initializing video... Naruszenie ochrony pamięci
2.6.35-25-generic
Ubuntu 10.10 x86_64
core i5 430M 2.26 GHz
ATI 5650 z aktualnymi sterownikami ATI
Wymagane pakiety mam zainstalowane:
Nvidia-Cg-Toolkit (nvidia-cg-toolkit)
WxWidgets GTK 2.8 (libwxgtk2.8-dev)
SDL_image (libsdl-image1.2)
Pomoc chętnie widziana
Ktoś pomoże naprowadzić na rozwiązanie problemu?OK: Application start
OK: Renderer start, OpenGL 1.4 (4.1.10362 Compatibility Profile Context), ATI Technologies Inc., ATI Mobility Radeon HD 5600/5700 Series
OK: vertex declaration created (reference counter = 1)
OK: vertex declaration created (reference counter = 2)
OK: vertex declaration created (reference counter = 3)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_static.vs (reference counter = 1)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_animation.vs (reference counter = 2)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh_animationinterpolation.vs (reference counter = 3)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/sprite.vs (reference counter = 4)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/gui_entity.vs (reference counter = 5)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/mesh.ps (reference counter = 6)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/sprite.ps (reference counter = 7)
OK: shader compiled and loaded, ./BlossomEngine/shaders/renderer/gui_entity.ps (reference counter =
OK: render target created (reference counter = 1)
OK: render target created (reference counter = 2)
OK: render target created (reference counter = 3)
OK: render target created (reference counter = 4)
OK: render target created (reference counter = 5)
OK: render target created (reference counter = 6)
OK: render target created (reference counter = 7)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 1)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 2)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 3)
OK: depthstencil surface created (reference counter = 4)
OK: vertex declaration created (reference counter = 4)
OK: vertex declaration created (reference counter = 5)
OK: vertex declaration created (reference counter = 6)
OK: vertex declaration created (reference counter = 7)
OK: vertex declaration created (reference counter =
OK: vertex declaration created (reference counter = 9)
OK: vertex declaration created (reference counter = 10)
Bo tam nic nie zmieniasz, tylko musisz uruchomić grę z pliku gct-game.Patryk Karwat pisze:Listę serwerów mam pustą ale mam uzupełnione rubryki Adress (platinum.linux.pl) i Port (41516) lecz jak klikam Join to nic się nie dzieje.
Macie jakąś radę na to?XIO: fatal IO error 14 (Bad address) on X server ":0.0"
after 1041 requests (1037 known processed) with 0 events remaining.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości