Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Forumowy magiel: pogaduchy o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

Ostatnio naszła mnie ochota na granie w taką starą grę z końca lat "90 jak Quake III Arena ... Pytanie mam do Was ... Czy ktoś z Was drodzy Koledzy i Koleżanki w to jeszcze gra ? Jak klikam na Multiplayer nie wynajduje żadnych serwerów :/ A już mi się nudzi granie z Bot'ami bo one są głupie jak but !
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
Awatar użytkownika
Shimmy
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 859
Rejestracja: 24 mar 2011, 20:44
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: 16.04
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: Shimmy »

Ciężko będzie :/ Poszukaj tutaj: http://www.gametracker.com/search/q3/, tu np. polski serwer już bardzo mało osób zagląda: http://www.gametracker.com/server_info/ ... .77:27960/
Awatar użytkownika
ka_o_3991
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 864
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: ka_o_3991 »

Może łatwiej będzie znaleźć graczy OpenArena? kiedyś to był mod do Q3, potem samodzielna gra, i jeszcze niedawno nie było problemu ze znalezieniem serwera. :)
Awatar użytkownika
igotit4free
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 6453
Rejestracja: 29 paź 2008, 22:51
Płeć: Mężczyzna
Architektura: x86_64
Lokalizacja: KRK

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: igotit4free »

Polecam Team Fortess 2. Darmowe, jest na Linuksa, fajna zabawa, ciekawa grafika, niezłe mapy, serwery pełne ...
Windows 10 @ GA-P67A-D3-B3, i3-2100 3.10GHz, 8GB RAM, Gigabyte HD6850 1GB RAM
Android 7.0 @ Motorola Moto G4+
pppp

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: pppp »

Nie wierzę żeby w OpenArena grało więcej osób, a team fortress do pięt quaekowi nie dorasta. Nie gram już od roku, w nic, ale na pewno są serwery. Upewnij się, że w wyszukiwarce masz zmienione wyszukiwanie serwerów z Local na Global czy jakoś tak, no i zmień tryb rozgrywki na All, powinien jeszcze sporo znaleźć albo i nie... Z tego co widzę MasterServer jest pusty. Tutaj napisane jest jak zmienić. Nigdy tego nie robiłem więc nie wiem, w linuksie chyba w /etc/hosts? Możesz sobie ściągnąć ExcessivePlus, prawdopodobnie większość serwerów na nim stoi. Proponuję lepiej zacząć w QuakeLive, osobiście Quake 3 jedynie do defrag używałem.
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

A jak się te serwery zmienia w natywnej wersji Quake III Arena na Linux ? Bo posiadam obecnie wersję natywną z paczek DEB skompilowanych do binarek z jakiś upublicznionych źródeł uwolnonego oryginalnego Quake III Arena . nie z Steam'a : http://s13.postimg.org/f3yl579fb/quake.png a gra sięc hyba zainstalowała z tego co widzę w katalogu /usr/games : http://s16.postimg.org/s85uish51/games_quake.png . Pamiętam , że te źródła pobierałem z jakiegoś serwera z jakiejś Amerykańskiej stronie o Linux Debian jakiś prawie rok temu potem wrzuciłem na kompilowanie i pakowanie do DEB . Robiło się to długo . Robiłem to pod Ubuntu 10.04 LTS i na nim zainstalowałem potem jak zmieniałem na nowszy 12.04 to zapomniałem o paczkach DEB a teraz niedawno sobie przypomniałem i odkryłem je na jednej z płyt z kopiami różnych dziwactw pobranych na Linux ... bo jeszcze zanim sobie o nich przypomniałem jechałem na Wine i wersji Quake III Arena na Windows z jakiejś gazetki .
Ostatnio zmieniony 27 sie 2013, 21:16 przez xxx666xxx, łącznie zmieniany 1 raz.
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
Awatar użytkownika
zibiboniek1
Zakręcona Traszka
Zakręcona Traszka
Posty: 909
Rejestracja: 01 gru 2009, 01:48
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Lublin

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: zibiboniek1 »

jeszcze jest nexuiz, podobna do quake
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

Ehhh ... się postarzałem albo nie umiem już obsługiwać gier albo nie wiem co jest nie tak :shock: . Niby wpisuję IP serwera ( gdzie wg. wyszukiwarki serwerów są jacyś ludzie ) oraz port i czekam , czekam i nic nie łączy .... :???: Może to problem Map ? Bo tam na serwerach jakby są jakieś inne nazwy Map . A ja mam tylko to co dały źródła czyli mapy q3dm w wersji od 1 do 18 i tyle ! Chyba nie nadaję się na żadne gry :teeh: ale co ja się dziwię ostatnim razem w cokolwiek grałem to było to w okolicach 2005 może 2007 roku :confused: Najnowsze gry jakie pamiętam z ostatnich czasów jak grałem to właśnie Quake III Arena , Half Life (1) , Red Faction (1) , Postal 2 , GTA 3 oraz Vice City , Black&White (1) ... potem się coś pokićkało z czasem i go nie było więc przestałem w cokolwiek grać . Teraz w dobie bezrobocia i przerw między szlajaniem się od pracodawcy do pracodawcy ( bo urząd pracy jedynie się sobą zajmuje nie petentami ) w coś by się pograło :/ Ale ja chcę pograć w coś co bardziej znam i lubię czyli w.w. tytuły a nie jakieś te podróby np. Q3Arena czyli OpenArena bo to podróba !
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
Awatar użytkownika
ka_o_3991
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 864
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Xfce
Architektura: x86_64

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: ka_o_3991 »

To spróbuj odpalić tego natywnego Q3 z konsoli i podpiąć się do serwera. jeśli się nie uda to w konsoli powinno być napisane czemu :) jak coś się wyświetli to wrzuć nam tutaj, spróbujemy pomóc :)
Ale ja chcę pograć w coś co bardziej znam i lubię czyli w.w. tytuły a nie jakieś te podróby np. Q3Arena czyli OpenArena bo to podróba
Podróba czy nie, postrzelać można :craz:
pppp

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: pppp »

xxx666xxx pisze: 1. Niby wpisuję IP serwera ( gdzie wg. wyszukiwarki serwerów są jacyś ludzie ) oraz port i czekam , czekam i nic nie łączy
2. chcę pograć w coś co bardziej znam i lubię czyli w.w. tytuły a nie jakieś te podróby np. Q3Arena czyli OpenArena bo to podróba !
1. W konsoli gry /sv_allowdownload 1. Nie gadaj, że w quake na defaulcie grasz. Z tym skleisz przyzwoitego configa albo pobierz cfg coolera i poprzerabiaj. Config tworzysz / wrzucasz do głównego katalogu gry w /home/... Uruchamiasz go za pomocą /exec nazwaconfiga.cfg. Do configa na koniec wrzucasz linijkę vid_restart żeby nie wpisywać w grze za każdym razem /vid_restart gdy łączysz się z serwerem stojącym na innym modzie, wywołujesz wtedy tylko /exec config.cfg.
2. Ja toleruję wszystko co bazuje na quake 3 i ma strafejumpy ;d
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

ka_o_3991 pisze:To spróbuj odpalić tego natywnego Q3 z konsoli i podpiąć się do serwera.
Spróbowałem i tym razem niby połączyło ale nie dość , że nagle zapomniał CD Key ( poprosił mnie o wpisanie ) to po wpisaniu niby zaczął coś tam ładować i wywaliło mnie na zbity pysk :pt36: :

oto przebieg akcji z konsoli :

Kod: Zaznacz cały

xyz@macbook ~ $ quake3
ioq3 1.36+svn2202-1/Ubuntu linux-i386 Dec 12 2011
Have SSE support
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/xyz/.q3a/baseq3
/usr/share/games/quake3/baseq3
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)

----------------------
4073 files in pk3 files
execing default.cfg
execing q3config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
Trying to load "renderer_opengl1_i386.so" from "/usr/lib/ioquake3"...
-------------------------------
QKEY found.
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
SDL using driver "x11"
Initializing OpenGL display
Estimated display aspect: 1.707
...setting mode 4: 800 600
Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
Available modes: '1024x600 640x480 800x600'
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
Initializing OpenGL extensions
...ignoring GL_EXT_texture_compression_s3tc
...ignoring GL_S3_s3tc
...using GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic

GL_VENDOR: Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 9.1.3
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multisample GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_copy_texture GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_IBM_rasterpos_clip GL_ARB_point_parameters GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_texture_edge_clamp GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_ARB_multitexture GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_secondary_color GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_INGR_blend_func_separate GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_S3_s3tc GL_SUN_multi_draw_arrays GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_MESA_window_pos GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_texture_rectangle GL_ARB_depth_texture GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_window_pos GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_texture_cube_map GL_APPLE_packed_pixels GL_APPLE_vertex_array_object GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_shader_objects GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_env_combine3 GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_sync GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ATI_blend_equation_separate GL_EXT_blend_equation_separate GL_OES_read_format GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_texture_rectangle GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_rectangle GL_ARB_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_packed_depth_stencil GL_APPLE_object_purgeable GL_ARB_vertex_array_object GL_ATI_separate_stencil GL_EXT_gpu_program_parameters GL_OES_EGL_image GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_map_buffer_range GL_EXT_separate_shader_objects GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_debug_output GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sampler_objects GL_EXT_provoking_vertex GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_robustness GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_texture_storage GL_ARB_invalidate_subdata 
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB: 8

PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 0
texture bits: 32
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
------ Initializing Sound ------
Allocated 96 sources.
OpenAL default capture device is 'Wbudowany dźwięk Analogowe stereo'
OpenAL capture device opened.
OpenAL info:
  Vendor:         OpenAL Community
  Version:        1.1 ALSOFT 1.14
  Renderer:       OpenAL Soft
  AL Extensions:  AL_EXT_ALAW AL_EXT_DOUBLE AL_EXT_EXPONENT_DISTANCE AL_EXT_FLOAT32 AL_EXT_IMA4 AL_EXT_LINEAR_DISTANCE AL_EXT_MCFORMATS AL_EXT_MULAW AL_EXT_MULAW_MCFORMATS AL_EXT_OFFSET AL_EXT_source_distance_model AL_LOKI_quadriphonic AL_SOFT_buffer_samples AL_SOFT_buffer_sub_data AL_SOFTX_deferred_updates AL_SOFT_direct_channels AL_SOFT_loop_points
  ALC Extensions: ALC_ENUMERATE_ALL_EXT ALC_ENUMERATION_EXT ALC_EXT_CAPTURE ALC_EXT_DEDICATED ALC_EXT_disconnect ALC_EXT_EFX ALC_EXT_thread_local_context ALC_SOFT_loopback
  Device:         Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
  Available Devices:
Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
  Input Device:   Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
  Available Input Devices:
Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
Monitor of Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
Sound initialization successful.
--------------------------------
Loading vm file vm/ui.qvm...
File "vm/ui.qvm" found in "/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3"
VM file ui compiled to 1048485 bytes of code
ui loaded in 1368576 bytes on the hunk
35 arenas parsed
32 bots parsed
--- Common Initialization Complete ---
IP: 127.0.0.1
IP: 192.168.42.138
IP6: ::1
IP6: fe80::7ca2:10ff:fe92:bb71%usb0
Opening IP6 socket: [::]:27960
Opening IP socket: 0.0.0.0:27960
WARNING: NET_IPSocket: bind: Address already in use
Opening IP socket: 0.0.0.0:27961
Requesting servers from master master.quake3arena.com...
Resolving update.quake3arena.com
update.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27951
185.16.36.164:27960 resolved to 185.16.36.164:27960
Resolving authorize.quake3arena.com
authorize.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27952
----- Client Shutdown (Game directory changed) -----
RE_Shutdown( 1 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
OpenAL capture device closed.
-----------------------
----- FS_Startup -----
Current search path:
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
    on the pure list
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)
    on the pure list
/home/xyz/.q3a/osp
/usr/share/games/quake3/osp
/home/xyz/.q3a/baseq3
/usr/share/games/quake3/baseq3

----------------------
4073 files in pk3 files
net_port will be changed upon restarting.
g_spSkill will be changed upon restarting.
r_vertexLight will be changed upon restarting.
r_mode will be changed upon restarting.
r_depthbits will be changed upon restarting.
r_stencilbits will be changed upon restarting.
r_colorbits will be changed upon restarting.
r_texturebits will be changed upon restarting.
r_picmip will be changed upon restarting.
execing default.cfg
execing q3config.cfg
execing q3config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
----- Client Initialization -----
Couldn't read q3history.
----- Initializing Renderer ----
Trying to load "renderer_opengl1_i386.so" from "/usr/lib/ioquake3"...
-------------------------------
QKEY found.
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
SDL using driver "x11"
Initializing OpenGL display
...setting mode 4: 800 600
Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
Available modes: '1024x600 640x480 800x600'
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
Initializing OpenGL extensions
...ignoring GL_EXT_texture_compression_s3tc
...ignoring GL_S3_s3tc
...using GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...ignoring GL_EXT_texture_filter_anisotropic

GL_VENDOR: Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 9.1.3
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multisample GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_copy_texture GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_IBM_rasterpos_clip GL_ARB_point_parameters GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_texture_edge_clamp GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_ARB_multitexture GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_secondary_color GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_INGR_blend_func_separate GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_S3_s3tc GL_SUN_multi_draw_arrays GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_MESA_window_pos GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_texture_rectangle GL_ARB_depth_texture GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_window_pos GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_texture_cube_map GL_APPLE_packed_pixels GL_APPLE_vertex_array_object GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_shader_objects GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_env_combine3 GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_sync GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ATI_blend_equation_separate GL_EXT_blend_equation_separate GL_OES_read_format GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_texture_rectangle GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_rectangle GL_ARB_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_packed_depth_stencil GL_APPLE_object_purgeable GL_ARB_vertex_array_object GL_ATI_separate_stencil GL_EXT_gpu_program_parameters GL_OES_EGL_image GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_map_buffer_range GL_EXT_separate_shader_objects GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_debug_output GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sampler_objects GL_EXT_provoking_vertex GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_robustness GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_texture_storage GL_ARB_invalidate_subdata 
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB: 8

PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 0
texture bits: 32
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
------ Initializing Sound ------
Allocated 96 sources.
OpenAL default capture device is 'Wbudowany dźwięk Analogowe stereo'
OpenAL capture device opened.
OpenAL info:
  Vendor:         OpenAL Community
  Version:        1.1 ALSOFT 1.14
  Renderer:       OpenAL Soft
  AL Extensions:  AL_EXT_ALAW AL_EXT_DOUBLE AL_EXT_EXPONENT_DISTANCE AL_EXT_FLOAT32 AL_EXT_IMA4 AL_EXT_LINEAR_DISTANCE AL_EXT_MCFORMATS AL_EXT_MULAW AL_EXT_MULAW_MCFORMATS AL_EXT_OFFSET AL_EXT_source_distance_model AL_LOKI_quadriphonic AL_SOFT_buffer_samples AL_SOFT_buffer_sub_data AL_SOFTX_deferred_updates AL_SOFT_direct_channels AL_SOFT_loop_points
  ALC Extensions: ALC_ENUMERATE_ALL_EXT ALC_ENUMERATION_EXT ALC_EXT_CAPTURE ALC_EXT_DEDICATED ALC_EXT_disconnect ALC_EXT_EFX ALC_EXT_thread_local_context ALC_SOFT_loopback
  Device:         Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
  Available Devices:
Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
  Input Device:   Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
  Available Input Devices:
Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
Monitor of Wbudowany dźwięk Analogowe stereo
Sound initialization successful.
--------------------------------
Loading vm file vm/ui.qvm...
File "vm/ui.qvm" found in "/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3"
VM file ui compiled to 1048485 bytes of code
ui loaded in 1368576 bytes on the hunk
35 arenas parsed
32 bots parsed

WARNING: You are missing some files referenced by the server:
osp/zz-osp-server3a.pk3
osp/zz-osp-pak3.pk3
osp/zz-osp-pak2.pk3
osp/zz-osp-pak1.pk3
osp/zz-osp-pak0.pk3
You might not be able to join the game
Go to the setting menu to turn on autodownload, or get the file elsewhere

RE_Shutdown( 0 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- R_Init -----

GL_VENDOR: Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 9.1.3
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multisample GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_copy_texture GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_IBM_rasterpos_clip GL_ARB_point_parameters GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_texture_edge_clamp GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_ARB_multitexture GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_secondary_color GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_INGR_blend_func_separate GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_S3_s3tc GL_SUN_multi_draw_arrays GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_MESA_window_pos GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_texture_rectangle GL_ARB_depth_texture GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_window_pos GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_texture_cube_map GL_APPLE_packed_pixels GL_APPLE_vertex_array_object GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_shader_objects GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_env_combine3 GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_sync GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ATI_blend_equation_separate GL_EXT_blend_equation_separate GL_OES_read_format GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_texture_rectangle GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_rectangle GL_ARB_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_packed_depth_stencil GL_APPLE_object_purgeable GL_ARB_vertex_array_object GL_ATI_separate_stencil GL_EXT_gpu_program_parameters GL_OES_EGL_image GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_map_buffer_range GL_EXT_separate_shader_objects GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_debug_output GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sampler_objects GL_EXT_provoking_vertex GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_robustness GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_texture_storage GL_ARB_invalidate_subdata 
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB: 8

PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 0
texture bits: 32
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
Loading vm file vm/ui.qvm...
File "vm/ui.qvm" found in "/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3"
VM file ui compiled to 1048485 bytes of code
ui loaded in 1368576 bytes on the hunk
35 arenas parsed
32 bots parsed
Loading vm file vm/cgame.qvm...
File "vm/cgame.qvm" found in "/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3"
VM file cgame compiled to 1320692 bytes of code
cgame loaded in 4593920 bytes on the hunk
stitched 0 LoD cracks
...loaded 3728 faces, 358 meshes, 180 trisurfs, 52 flares
CL_InitCGame:  4.43 seconds
49 msec to draw all images
Com_TouchMemory: 0 msec
neo^7 Unpure client detected. Invalid .PK3 files referenced!
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/xyz/.q3a/osp
/usr/share/games/quake3/osp
/home/xyz/.q3a/baseq3
/usr/share/games/quake3/baseq3
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/usr/share/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)

handle 1: music/fla22k_02.wav
----------------------
4073 files in pk3 files
forcefully unloading cgame vm
RE_Shutdown( 0 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- R_Init -----

GL_VENDOR: Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 9.1.3
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multisample GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_copy_texture GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_IBM_rasterpos_clip GL_ARB_point_parameters GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_texture_edge_clamp GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_ARB_multitexture GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_secondary_color GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_INGR_blend_func_separate GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_S3_s3tc GL_SUN_multi_draw_arrays GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_MESA_window_pos GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_texture_rectangle GL_ARB_depth_texture GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_window_pos GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_texture_cube_map GL_APPLE_packed_pixels GL_APPLE_vertex_array_object GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_shader_objects GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_env_combine3 GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_sync GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ATI_blend_equation_separate GL_EXT_blend_equation_separate GL_OES_read_format GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_texture_rectangle GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_rectangle GL_ARB_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_packed_depth_stencil GL_APPLE_object_purgeable GL_ARB_vertex_array_object GL_ATI_separate_stencil GL_EXT_gpu_program_parameters GL_OES_EGL_image GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_map_buffer_range GL_EXT_separate_shader_objects GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_debug_output GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sampler_objects GL_EXT_provoking_vertex GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_robustness GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_texture_storage GL_ARB_invalidate_subdata 
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB: 8

PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 0
texture bits: 32
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
----- finished R_Init -----
Loading vm file vm/ui.qvm...
File "vm/ui.qvm" found in "/usr/share/games/quake3/baseq3/pak8.pk3"
VM file ui compiled to 1048485 bytes of code
ui loaded in 1368576 bytes on the hunk
35 arenas parsed
32 bots parsed
----- Client Shutdown (Client quit) -----
RE_Shutdown( 1 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
OpenAL capture device closed.
-----------------------
Chyba sobie nie pogram w sieci z żywymi ludźmi :/

A to : http://quake.net.pl/articles/biblia-q3 jest dla mnie niezrozumiałe :D Jedyną biblię jaką rozumiem to Ewangelia wg. Judasza ...
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
pppp

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: pppp »

To idź graj w csa bo tutaj z respa nie wyjdziesz na domyślnym configu. Prosi o cdkeya bo został wpisany w standardowej grze, serwer ładuje moda, w /home/q3 jest tworzony nowy katalog profiles w podfolderze z modem i tam już cdkeya brakuje, wpiszesz go raz i będzie pamiętał chyba, że połączysz się znów z innym serwerem co używa innego moda. Może za punkbustera wyrzuca, ale to do menu gry raczej by przeniosło. Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć. Ja w ogóle nie wiem co to są za paczki. Ja miałem jakiś instalator z .run, zainstalowałem, a potem wybrane .pk3 z płyty z windows przerzuciłem w folderu gry w /usr/local/games, według jakiejś instrukcji w internecie.
Awatar użytkownika
master86
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Posty: 46
Rejestracja: 13 lip 2011, 18:42
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Brak
Architektura: x86

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: master86 »

Zawsze można założyć konto na Quake Live - za darmo też idzie grać; i z żywymi zawodnikami i z botami (w trybie Practice)...
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

pppp pisze:To idź graj w csa bo tutaj z respa nie wyjdziesz na domyślnym configu. (...)
Nie pojmuję tego . To na to wygląda nie pogram sobie z ludźmi :D Kiedyś grało sie w to co dała płyta / producent gry i wszystko działało od razu a nie jakieś configi itp ... za trudne to dla mnie ;) Już łatwiej jest zainstalować Ubuntu od podstaw z netinstall lub minimal remix niż Quake III Arena skonfigurować :D Chyba sobie podaruję nie te lata by się uczyć od nowa obsługi gier w sieci :pt36: Dzięki za chęci ale chyba sobie podaruję bo widzę , że z Quake zrobiło się coś na kształt Gentoo/Arch Linux czyli jak sobie nie poukładasz kodu to sobie nie pograsz w sieci .
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
pppp

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: pppp »

Jak gracze to czytają to jest to równie idiotyczne co wypowiedzi użytkowników windowsa nt. linuksa, quake się takie nie zrobiło - takie było i takie jest do dziś z tym, że w QLive z opcji wybierasz wersję configa na: Competition czy tam Fast i tyle. Każda gra posiada cfg, które się edytuje, a następnie wywołuje z konsoli bo wszystkich opcji w menu nie pomieścisz, a takie ukryte opcje są i tak używane tylko przez graczy multi.
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

PPPP przepraszam Cię bardzo ale co Ty fanzolisz ( fanzolić = mówić ) ?! Nie wiem od kiedy grasz w gry multiplayer . Nie było tak ... Za moich czasów ( lata 2001 - 2006 ) nie musiałem nic grzebać w żadnych config'ach ! Tylko kupowałem grę , instalowałem odpalałem i grałem . Wszystko działało bez problemów od momentu zwykłego zainstalowania gry . A byłem zapalonym graczem sieciowych gier takich jak Red Faction ( byłem nawet na jednym turnieju ogólnopolskim RF ) , Quake III Arena oraz Heroes Might & Magic III . I nigdy nie grzebałem w żadnych plikach konfiguracyjnych no ale to było jakieś 7 - 12 lat temu ... może teraz bez grzebania się nie da grać ale wtedy grało się na standardowych ustawieniach ! Szkoda gadać widzę , że gry się równie trudne zrobiły w użytkowaniu co Linux pokroju Gentoo , Arch dla bardziej zaawansowanych użytkowników ...
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
pppp

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: pppp »

Link do biblii już ci dałem, Tutaj jest bardzo streszczona wersja. Może i grałeś, ale byłeś darmowym fragiem. Nie mam zamiaru się wywyższać, ale chodzi o to, że nie masz szans z graczami którzy poświęcili godzinę lub kilka na stworzenie idealnego configa na długi czas, na którym tekstury są idealnie gładkie i jednobarwne, a postać przeciwnika jaskrawa, że twoja widoczność w porównaniu z ich jest zerowa. To są ustawienia, których w normalnych opcjach Quake3 i pochodnych (po części w innych sieciowych FPSach) nie zobaczysz nigdy. W dzisiejszych czasach, gdy gry FPS robione są często dla idiotów takie możliwości konfiguracyjne są, chodź mniejsze.

Skończyłem swoją wypowiedź i nie mam zamiaru kłócić się z kimś kto nie wiem co pisze.
Awatar użytkownika
xxx666xxx
Wygnańcy
Posty: 472
Rejestracja: 24 lut 2013, 16:36
Płeć: Mężczyzna
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: Inne
Architektura: x86_64
Lokalizacja: Jestem nomadem...

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: xxx666xxx »

pppp pisze:(...)nie mam zamiaru kłócić się z kimś kto nie wiem co pisze.
Ja tez nie będe się kłócił bo ja jestem z epoki kiedy grało się to co było standardowo dostępne w grze i wszystko bez problemów działało a osoby które ingerowały w jakiś sposób przeróbkami uruchamianymi w tle gry lub zabawą w kod ustawień gry ( bo po paru latach od premiery gry to już się działo ) uważało się za tzw. noobów i oszustów ( cheaterów ) i w momencie gdy właściciel serwera widział , że użytkownik podpinający się do serwera używał niestandardowych ustawień był wyrzucany z gry . Zatem nie dziw mi się , że ja nie znam się na modyfikacji ustawień innych niż dostępne w grze bo ich nigdy nie stosowałem gdyż grałem zgodnie z zasadą Fair-Play oraz z zasadami panującymi w tzw Klanach graczy-wyjadaczy ;) Dziś widocznie tzw. moderowanie gier jest dozwolone więc wszyscy je rozumieją ja nie mam zamiaru sie tego uczyć bo to jest śmieszne by zmieniać grę ! Właśnie zmiana gry na niestandardowe ustawienia moim zdaniem jest nieuczciwa i beznadziejna koniec tematu można go zamknąć widzę , że świat gier opanowali oszuści !
Widocznie za stary jestem na współczesnych oszustów on-line ...
Laptop: Toshiba Satellite P75 / Intel i7 / 16GB DDR3 / 1TB SATA3 / Intel HD 4600 <= Debian 7.5 Wheezy MATE amd64.
pppp

Re: Quake III Arena - Pytanie do Kolegów i Koleżanek z Ubuntu.pl . Gra w to ktoś jeszcze ?!

Post autor: pppp »

Proszę skończ już bo nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, napisz tak na jakimś forum quake, coda czy csa to dostaniesz bana za trollowanie. Plik konfiguracyjny tworzony jest przez grę i modyfikuję się go zarówno przez konsolę gry jak i zwykłym edytorem tekstu na taką skalę na jaką gra pozwala go zedytować i nie ma to nic wspólnego z jakąś edycją kodu. Ile rozgrywek w ClanBase rozegrałeś, że uczysz mnie czym jest fair play w twoich klanach, Zamknij to, generalnie nie daje się strollować, ale widzę, że to co jest tu pisane nie jest trollowaniem tylko głupotą.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pogaduchy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości