Jak podłączyć drukarkę?

Tylko tematy nie mieszczące się powyżej.
Awatar użytkownika
sharpq
Sędziwy Jeż
Sędziwy Jeż
Wersja Ubuntu: 12.04
Środowisko graficzne: Unity
Architektura: x86_64
Kontakt:

Jak podłączyć drukarkę?

Post autor: sharpq »

Planuję w końcu zakup drukarki do domu. Generalnie wiem, że to będzie Canon, nie wiem tylko jaki model. Ale to nie jest istotne. Pytanie - jak ją podłączyć?

W domu mam dwa notebooki które łączą się z siecią poprzez router. Jak mogę dołączyć drukarkę, aby obydwa komputery miały dostęp do niej?
Kiedyś słyszałem o drukarce sieciowej a nawet po IP, ale nie mam doświadczenia w tym temacie.
Proszę o wsparcie.
Pozdro,
sharp-Q
Awatar użytkownika
karmelek
Przyjaciel
Przyjaciel
Wersja Ubuntu: 11.04
Środowisko graficzne: GNOME
Architektura: x86
Kontakt:

Odp: Jak podłączyć drukarkę?

Post autor: karmelek »

Drukarka po IP to wygodna sprawa - wpinasz kablem sieciowym do routera i dziala niezaleznie od kompoterow. Mozesz miec podpieta do jednego i udostepniac po sambie ;-)
Wszystkich moderatorów Bóg po śmierci zabiera do nieba, żeby ci dwadzieścia cztery godziny na dobę moderowali modlitwy do niego.
http://karmelek.wordpress.com
inny OS=debian lenny
verdorben
Wytworny Kaczor
Wytworny Kaczor
Wersja Ubuntu: inny OS
Środowisko graficzne: MATE
Architektura: ARM

Post autor: verdorben »

sharpq pisze:Planuję w końcu zakup drukarki do domu. Generalnie wiem, że to będzie Canon, nie wiem tylko jaki model. Ale to nie jest istotne. Pytanie - jak ją podłączyć?
Polecam MP620 tudzież MP630, mam 620 podpiętą pod switcha i działa wyśmienicie LAN/WLAN, scanner, drukarka, usb do odczytu kart itp.
Stery są z Debiana do mp610, w zależności na jakim systemie się ich używa, trzeba podlinkować libtiff.so.4 do /usr/lib/libtiff.so.*.*.*

Zanim cokolwiek kupisz zorientuj się czy są stery do Twojego sprzętu i czy działa bez problemów.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Inny OS: PLD Linux
shreku7

Post autor: shreku7 »